اطلاعیه

بستن
1 از 2 < >

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
2 از 2 < >

مقدمه ای بر این تالار

علیرغم اینکه پرسپولیس کپیتال از ابتدا همواره سعی و اصرار داشت که فقط روی مسئولیت بروکر بودن خود متمرکز باشد ولی اصرار مشتریان و هواداران شرکت بر نیاز و لزوم ارائه نظر های فنی مستقل در باره قیمت ها و کمک فکری و فنی به تریدر ها، فروم ما محل مناسبی برای این مهم شد و ما امروز مفتخریم که علاوه بر فراهم آوردن بستر مناسب جهت ترید و حمایت تریدر ها در زمینه اتصال مستقیم به بازار، از همراهی و همکاری بهترین و پر سابقه ترین تحلیل گران بازار برخوردار باشیم.

دوستانی که مدتی است با فروم ما آشنائی دارند حتما با آقای مصطفی روبین و تحلیل های زیبای ایشان هم آشنا هستند و از آنها حداکثر بهره را می برند. آقای نیما آزادی که تحلیل های حرفه ای ایشان سالها در فروم های مربوط به موضوع مورد تحسین همه بوده است نیز امروز به ما افتخار همکاری داده اند و ما در پرسپولیس کپیتال با عزمی راسخ تصمیم داریم این تالار را به مرجع شماره یک تحلیل های فنی بازار ارتقاء داده و این درخواست و نیاز شما عزیزان را به بهترین نحو ممکن پاسگو باشیم.

لازم دیدم پس از تشکر از آقایان مصطفی روبین و نیما آزادی که در این امر مهم به ما دست همکاری داده اند نکته کوچکی را نیز به عنوان یادآوری ذکر کنم.

تحلیل های این تالار در بسیاری از موارد نقاط ورود و خروجی را که با احتمال قابل توجهی می توانند به سود دهی منجر شوند پیشنهاد خواهند کرد. برای استفاده از این مطالب در نظر گرفتن دو چیز دارای اهمیت بسیار زیادی است.

اول اینکه دوستان حتما حد ضرر را در نظر داشته و حتما آن را به صورت یک اردر استاپ لاس در پلتفرم وارد نموده و اطمینان حاصل کنند که در صورت حرکت قیمت در خلاف جهت پیش بینی و خوردن استاپ لاس درصد بزرگی از سرمایه خود را از دست ندهند.

دوم اینکه فراموش نکنیم که پوزیشن هائی که با ضرر بسته خواهند شد جزو لاینفک علم و هنر ترید هستند و نکته مهم آنست که جمع سود ها باید بیش از جمع ضرر ها باشد. همچنین طبیعت آماری و آشوبی بازار مالی بخصوص در تایم فریم های پائین بهتر قابل مشاهده و بهره برداری است تا تایم فریم های بالاتر که با یک خبر که هیچکس انتظارش را ندارد رابطه خود را با یک الگو یا تحلیل فنی به کلی از دست می دهند. پس بهتر است پس از برخورداری از منطق صحیح نگرش به بازار (که همکاران ما در این تالار به آن می پردازند) هرچه می توانید تعداد معاملات خود را افزایش دهید. برای اینکار تارگت های سود و زیان کوچکتر و زمان باز بودن پوزیشن کوتاهتر مناسبترند.

از صمیم قلب آرزو می کنیم بتوانیم علاوه بر بستر سالم ترید و اتصال مستقیم به بازار با ارائه راهنمائی فنی به شما تریدرهای عزیر موفقیت روزافزون شما را شاهد باشیم. لطفا از طرح سئوالات خود در این تالار دریغ نفرمائید.

مهدی دریس زاده
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

امتیاز دهی در فروم و قوانین مربوط به آن

بستن
این تاپیک ، یک تاپیک مهم است .
X
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • امتیاز دهی در فروم و قوانین مربوط به آن

    1.تعاریف
    هدف از طرح بحث امتیاز :
    هدف از این طرح تشویق کاربران برای ارسال مطالب تخصصی و مفید و سودمند برای سایرین می باشد طوری که هر کاربری مطلب مفیدی ارسال کرد از سوی سایرین مورد تشویق قرار گرفته و به امتیاز کاربر اضافه شده و بالا بودن امتیاز معیاری برای اعتبار کیفیت مطالب کاربر می باشد. امتیاز ارسال ها به نوعی یک امتیاز تشویقی برای ارسال های کاربران به حساب می آید که توسط خود اعضای انجمن و به تشخیص هریک از آنها جهت قدر دانی و مفید بودن پست (امتیاز مثبت) و یا غیر مفید بودن (امتیاز منفی)، به کاربر مقابل اعطا می شود.

    میزان امتیاز : عددی در زیر آواتور که در کنار سایر مشخصات کاربری نوشته میشود و به معنای نمره ای هست که سایرین برای کاربر مورد نظر در پستهای مفید داده اند و جنبه تشویقی داشته و نیز اعتبار مطالب ارسالی کاربر از سوی سایرین را نشان میدهد .

    هر کاربر میتواند برای مشاهده مجموع امتیازات خود و پستهایی که در آنها امتیاز گرفته است به کنترل پنل کاربری مراجعه کند.
    امتیازات هر کاربر در پروفایل کاربری برای عموم کاربران نمایش داده میشود.با کلیک بر روی در پست های خود میتوان کامنت های امتیازات تعلق گرفته به آن پست را مشاهده کرد.

    برای مشاهده ی لیست کاربران بر حسب امتیازات میتوان به فهرست کاربران مراجعه کرد.

    قدرت امتیاز دهی :
    منظور از این قدرت امتیاز دهی، اعتبار هر کسی در امتیاز دادن به مطالب سایرین می باشد که اگر کاربری مطلب مفیدی مطالعه کرد و خواست، به آن مطلب امتیاز داده و مفید بودن مطلب را با این اقدام نمایش دهد.
    در واقع به معنی حداکثر امتیازی است که یک کاربر میتواند به کاربر دیگری اهدا کند. اما تاثیرگذاری هریک از کاربران متفاوت است. هر یک از کاربران دارای یک قدرت امتیازدهی بخصوص هستند. این قدرت امتیازدهی با توجه به میزان فعالیت هریک از کاربران و گروه کاربری که در آن حضور دارد متفاوت است. مسلماً تاثیر امتیاز کاربری که سابقه طولانی تر و فعالیت بهتر و بیشتر نسبت به سایرین دارد، از کاربری که به تازگی عضو انجمن شده و فعالیت خود را آغاز کرده به مراتب بیشتر خواهد بود.
    افزایش این عدد بستگی به پارامترهایی دارد که در زیر گفته خواهد شد.

    نمایش امتیاز :
    امتیازهای دریافتی هم به صورت عدد و هم به صورت آیکون های رنگی نمایش داده میشود . که نمایش آیکونها نیز مرحله به مرحله می باشد که مراحل آن توضیح داده خواهد شد.

    پیام امتیاز:
    این قسمت اختیاریست و اجباری برای پر کردن آن برای ثبت امتیاز وجود ندارد و تنها مختص پیام های کوتاهی در ارتباط با همان پست می شود که قصد دارید به صورت خصوصی به دست ارسال کننده پست برسد؛ در غیر اینصورت بهتر است نظر خود را در غالب یک پست به صورت عمومی مطرح کنید.

    به امید آنکه این امکان باعث تشویق و دلگرمی هر چه بیشتر دوستان برای ارسال مطالب مفیدتر در سایت شده و با همکاری همه کاربران عزیز مطالب مفید مورد تشویق قرار گرفته و کیفیت مطالب سایت روز به روز افزوده شود.هرگونه تغییرات در سیستم اعتباردهی از طریق همین تاپیک به اطلاع کاربران خواهد رسید.

    جا دارد از مدیر سایت http://www.handheldusers.com بابت راهنمایشان در راه اندازی این سیستم امتیازدهی بسیار پیشرفته برای فروم تشکر کنم. نظرات شما دوستان هم می تواند در بهبود و گسترش این سیستم راه گشا باشد.

    ادامه دارد...

  • #2
    نحوه امتياز دادن

    امتياز دادن توسط كليد ستاره ای شکل كه در قسمت زیرین پست ها و در قسمت بالای دکمه تشکر قرار دارد انجام می شود:

    برای امتياز دادن كافی است كه ابتدا بر روی كليد مورد نظر كليك کرده تا صفحه اي مانند زير باز شود :



    با انتخاب گزينه موافقم به كاربر مورد نظر امتياز مثبت و با انتخاب گزينه مخالفم به كاربر مورد نظر امتياز منفی تعلق مي گيرد.
    سپس نظر خود را در مورد پست مورد نظر بنويسيد و روي كليد اضافه به امتياز كليك كنيد.

    با رفتن به صفحه اطلاعات شخصی در صفحه اصلی مي توانيد امتيازهای خود را مشاهده كنيد.


    مربع سبز نمايان گر امتياز مثبت و مربع قرمز نمايان گر امتياز منفی است.

    جهت مشاهده امتیازهای اهدایی کاربران به پست بخصوصی از پست هایتان با کلیک بر روی دکمه در پست مورد نظر، به مقصود خود خواهید رسید:

    نظر


    • #3
      معیارهای مربوط به امتیاز

      1- برای فعال شدن سيستم امتیاز دهی بايد كاربر 10 پست داشته باشد در غير اين صورت میزان قدرت امتیازدهی وی صفر است.
      2- در هر روز می توان به 10 نفر امتياز داد .
      3- در صورتی كه به يك كاربر امتياز دهيد، بايد به 20 نفر ديگر امتياز دهيد تا بتوانيد دوباره به همان كاربر مورد نظر امتياز دهيد.
      4- به ازای هر 100 پست، 1 قدرت امتياز دهی به صورت خودكار به كاربر اضافه می شود .
      5- به ازاي هر 90 روز عضویت، 1 قدرت امتياز دهی به صورت خودكار به كاربر اضافه مي شود .
      6- به ازای هر 300 امتیازی که کاربر کسب کند، 1 قدرت امتیاز دهی به کاربر اضافه میشود .
      7.به ازای هر تشکر که از پست یک کاربر به عمل می آید، 1 امتیاز به صورت خودكار به كاربر تعلق میگیرد.
      8- مدیران و کاربران ویژه علاوه بر امتیاز مثبت، قادر به ارسال امتیاز منفی تا حداکثر نیمی از قدرت امتیاز دهی شان هستند.
      9- به منظور تشخیص درست امتیازات، امتیاز دهی در بخش موضوعات عمومی سایت غیرفعال است.

      براي مثال اگر یک نفر داراي قدرت امتيازدهی به ميزان 100 باشد و بخواهد به نفر دیگر امتياز دهد، به امتياز هاي نفر دیگر به ميزان 1 تا 100 امتياز مثبت و به تعداد نصف آن یعنی حداکثر تا 50 امتیاز منفی می تواند اهدا کند.
      با اهدای امتیاز، از امتیازات فرد اهدا کنند کاسته نمیشود.

      برای مثال قدرت امتیاز دهی یک کاربر را حساب میکنیم:
      200 پست= 2 قدرت
      270 روز عضویت= 3 قدرت
      400 امتیاز= 1 قدرت

      در مجموع 6 قدرت امتیاز دهی خواهد داشت. کاربر فوق با کلیک روی دکمه امتیاز دهی در زیر هر پست ، میتواند 1 تا 6 امتیاز به هر پستِ سایر کاربران اهدا کند.

      نظر


      • #4
        آیکون های امتیاز های دريافتی چگونه است ؟

        ارزش هر مستطیل سبز پر رنگ کسب 200 امتیاز است. با هر بار پر شدن 5 مستطیل سبز پر رنگ، وارد مرحله بعدی امتیازدهی که مستطیل سبز کم رنگ است میشویم.

        ارزش هر مستطیل سبز کم رنگ کسب 600 امتیاز است. با هر بار پر شدن 5 مستطیل سبز کم رنگ، وارد مرحله بعدی امتیازدهی که مستطیل طلایی است میشویم.

        ارزش هر مستطیل طلایی رنگ کسب 1200 امتیاز است که هر بار پر شدن 5 مستطیل طلایی نشان دهنده 6000 امتیاز است.

        مجموع هر 10,000 امتیاز، منجر به نمایش یک ستاره می شود و دوباره پر شدن مستطیل های رنگی از اول شروع می شود.

        ادامه دارد...

        نظر


        • #5
          خسته نباشید استادان محترم آموزش تحلیل زمانی میخواستم با تشکر

          نظر


          • #6
            نوشته اصلی توسط aliahmadi نمایش پست ها
            خسته نباشید استادان محترم آموزش تحلیل زمانی میخواستم با تشکر

            سلام

            خدمت شما :

            http://forum.broker-fa.com/f44/time-analysis-850/

            البته برای دسترسی به این بخش باید فعالیت مفید داشته باشید .

            مرسی
            با افتتاح حساب live نزد بروکر pcm از طریق لینک زیر میتوانید تحلیلهای رایگان را در گروه اختصاصی تلگرام دریافت کنیدو همچنین درصدی از کارمزد معاملات.

            https://cabin.pcmfa.co/fa/ref/MTE1NDc4Ng==

            پس از افتتاح حساب لطفا اسم و شماره اکانت خود را در پیغام خصوصی و یا از طریق آیدی زیر اعلام نمایید.

            https://t.me/Mostafatrader


            نمونه تحلیل و نتایج را می توانید در تاپیک زیر مشاهده کنید :

            https://www.traderha.com/forum/مباحث...�ی-مصطفی

            کانال تحلیلی جفت ارزها :

            https://t.me/signalhha

            نظر


            • #7
              سلام
              چگونه می توانیم امتیاز کسب کنیم؟
              ممنون

              نظر


              • #8
                نوشته اصلی توسط seyed نمایش پست ها
                سلام
                چگونه می توانیم امتیاز کسب کنیم؟
                ممنون

                سلام

                در پست اول توضیح داده شده .
                با افتتاح حساب live نزد بروکر pcm از طریق لینک زیر میتوانید تحلیلهای رایگان را در گروه اختصاصی تلگرام دریافت کنیدو همچنین درصدی از کارمزد معاملات.

                https://cabin.pcmfa.co/fa/ref/MTE1NDc4Ng==

                پس از افتتاح حساب لطفا اسم و شماره اکانت خود را در پیغام خصوصی و یا از طریق آیدی زیر اعلام نمایید.

                https://t.me/Mostafatrader


                نمونه تحلیل و نتایج را می توانید در تاپیک زیر مشاهده کنید :

                https://www.traderha.com/forum/مباحث...�ی-مصطفی

                کانال تحلیلی جفت ارزها :

                https://t.me/signalhha

                نظر


                • #9
                  نوشته اصلی توسط مصطفی نمایش پست ها
                  سلام

                  در پست اول توضیح داده شده .
                  مصطفی جان سلام
                  من دوباره پست اول رو خوندم ولی متوجه نشدم!!!!
                  من منظورم اینه که مثلا نوشتن پست مفید n امتیاز
                  زدن تاپیک n امتیاز
                  مطالب کاربردی، تشکر و ... .
                  خلاصه راههایی که خودمان می توانیم امتیازاتمان را زیاد کنیم.

                  یا علی

                  نظر


                  • #10
                    نوشته اصلی توسط seyed نمایش پست ها
                    مصطفی جان سلام
                    من دوباره پست اول رو خوندم ولی متوجه نشدم!!!!
                    من منظورم اینه که مثلا نوشتن پست مفید n امتیاز
                    زدن تاپیک n امتیاز
                    مطالب کاربردی، تشکر و ... .
                    خلاصه راههایی که خودمان می توانیم امتیازاتمان را زیاد کنیم.

                    یا علی


                    سلام

                    بله با زدن پستهای مفید امتیاز شما افزایش پیدا میکنه .
                    با افتتاح حساب live نزد بروکر pcm از طریق لینک زیر میتوانید تحلیلهای رایگان را در گروه اختصاصی تلگرام دریافت کنیدو همچنین درصدی از کارمزد معاملات.

                    https://cabin.pcmfa.co/fa/ref/MTE1NDc4Ng==

                    پس از افتتاح حساب لطفا اسم و شماره اکانت خود را در پیغام خصوصی و یا از طریق آیدی زیر اعلام نمایید.

                    https://t.me/Mostafatrader


                    نمونه تحلیل و نتایج را می توانید در تاپیک زیر مشاهده کنید :

                    https://www.traderha.com/forum/مباحث...�ی-مصطفی

                    کانال تحلیلی جفت ارزها :

                    https://t.me/signalhha

                    نظر


                    • #11
                      سلام.یلداتون زیبا
                      متاسفانه دسترسی من به صفحه Time Analysisآموزش تحلیل زمانی بستست.
                      لطفا راهنماییم کنید تا بتونم این فایل آموزشی و دریافت کنم.
                      ممنون بزرگوار

                      همفكري و مشورت در غالب يك تيم خوب = انتخاب بهترين سهم


                      نظر


                      • #12
                        نوشته اصلی توسط sheida نمایش پست ها
                        سلام.یلداتون زیبا
                        متاسفانه دسترسی من به صفحه Time Analysisآموزش تحلیل زمانی بستست.
                        لطفا راهنماییم کنید تا بتونم این فایل آموزشی و دریافت کنم.
                        ممنون بزرگوار


                        سلام

                        برای دسترسی به اون قسمت بایستی فعالیت مفید رو فروم داشته باشید که پس از تایید یکی از مدیران میتوانید از اون قسمت استفاده کنید .
                        با افتتاح حساب live نزد بروکر pcm از طریق لینک زیر میتوانید تحلیلهای رایگان را در گروه اختصاصی تلگرام دریافت کنیدو همچنین درصدی از کارمزد معاملات.

                        https://cabin.pcmfa.co/fa/ref/MTE1NDc4Ng==

                        پس از افتتاح حساب لطفا اسم و شماره اکانت خود را در پیغام خصوصی و یا از طریق آیدی زیر اعلام نمایید.

                        https://t.me/Mostafatrader


                        نمونه تحلیل و نتایج را می توانید در تاپیک زیر مشاهده کنید :

                        https://www.traderha.com/forum/مباحث...�ی-مصطفی

                        کانال تحلیلی جفت ارزها :

                        https://t.me/signalhha

                        نظر


                        • #13
                          شرط 30 تا پست اصلا عادلانه نیست

                          نظر


                          • #14
                            یه درد و دل داشتم

                            یکی مثل من بعد مدتها میاد تو این سایت و یه تاپیک نحلیلی رو باز میکنه و از هیچی سر در نمیاره و سوال میکنه اونوقت

                            یک کاربر مثلا برجسته میاد پستش رو اسپم میکنه

                            در ضمن تا سی تا پست صد من یه غاز با محتوای پاچه خواری نزنه اجازه پیام خصوصی زدن و راهنمایی خواست از افراد با تجربه سایت رو نخواهد داشت

                            نتیجه چی میشه

                            ول میکنه میره

                            البته بعد از گیج شدن و کمی ناراحت شدن

                            نظر


                            • #15
                              الان شما 8 پست دارید و می توانید تا کامل شدن 30 پست در قسمت تمرینها چند پست قرار دهید یا در قسمت های دیگر ، تا 30 تا کامل بشه
                              به یه چشم بهم زدن میشه 30 تا
                              تریدهای حرفه ای بدون اندیکاتور
                              در این سایت و در تلگرام
                              SmartSignalFX@

                              نظر

                              پردازش ...
                              X