اطلاعیه

بستن
1 از 2 < >

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
2 از 2 < >

مقدمه ای بر این تالار

علیرغم اینکه پرسپولیس کپیتال از ابتدا همواره سعی و اصرار داشت که فقط روی مسئولیت بروکر بودن خود متمرکز باشد ولی اصرار مشتریان و هواداران شرکت بر نیاز و لزوم ارائه نظر های فنی مستقل در باره قیمت ها و کمک فکری و فنی به تریدر ها، فروم ما محل مناسبی برای این مهم شد و ما امروز مفتخریم که علاوه بر فراهم آوردن بستر مناسب جهت ترید و حمایت تریدر ها در زمینه اتصال مستقیم به بازار، از همراهی و همکاری بهترین و پر سابقه ترین تحلیل گران بازار برخوردار باشیم.

دوستانی که مدتی است با فروم ما آشنائی دارند حتما با آقای مصطفی روبین و تحلیل های زیبای ایشان هم آشنا هستند و از آنها حداکثر بهره را می برند. آقای نیما آزادی که تحلیل های حرفه ای ایشان سالها در فروم های مربوط به موضوع مورد تحسین همه بوده است نیز امروز به ما افتخار همکاری داده اند و ما در پرسپولیس کپیتال با عزمی راسخ تصمیم داریم این تالار را به مرجع شماره یک تحلیل های فنی بازار ارتقاء داده و این درخواست و نیاز شما عزیزان را به بهترین نحو ممکن پاسگو باشیم.

لازم دیدم پس از تشکر از آقایان مصطفی روبین و نیما آزادی که در این امر مهم به ما دست همکاری داده اند نکته کوچکی را نیز به عنوان یادآوری ذکر کنم.

تحلیل های این تالار در بسیاری از موارد نقاط ورود و خروجی را که با احتمال قابل توجهی می توانند به سود دهی منجر شوند پیشنهاد خواهند کرد. برای استفاده از این مطالب در نظر گرفتن دو چیز دارای اهمیت بسیار زیادی است.

اول اینکه دوستان حتما حد ضرر را در نظر داشته و حتما آن را به صورت یک اردر استاپ لاس در پلتفرم وارد نموده و اطمینان حاصل کنند که در صورت حرکت قیمت در خلاف جهت پیش بینی و خوردن استاپ لاس درصد بزرگی از سرمایه خود را از دست ندهند.

دوم اینکه فراموش نکنیم که پوزیشن هائی که با ضرر بسته خواهند شد جزو لاینفک علم و هنر ترید هستند و نکته مهم آنست که جمع سود ها باید بیش از جمع ضرر ها باشد. همچنین طبیعت آماری و آشوبی بازار مالی بخصوص در تایم فریم های پائین بهتر قابل مشاهده و بهره برداری است تا تایم فریم های بالاتر که با یک خبر که هیچکس انتظارش را ندارد رابطه خود را با یک الگو یا تحلیل فنی به کلی از دست می دهند. پس بهتر است پس از برخورداری از منطق صحیح نگرش به بازار (که همکاران ما در این تالار به آن می پردازند) هرچه می توانید تعداد معاملات خود را افزایش دهید. برای اینکار تارگت های سود و زیان کوچکتر و زمان باز بودن پوزیشن کوتاهتر مناسبترند.

از صمیم قلب آرزو می کنیم بتوانیم علاوه بر بستر سالم ترید و اتصال مستقیم به بازار با ارائه راهنمائی فنی به شما تریدرهای عزیر موفقیت روزافزون شما را شاهد باشیم. لطفا از طرح سئوالات خود در این تالار دریغ نفرمائید.

مهدی دریس زاده
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

قوانین و اساسنامه فروم

بستن
این تاپیک ، یک تاپیک مهم است .
X
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • نظر


    • سلام
      سعید خرم با شماره دانشجویی 73089237 با ای دی khoram20003 پروژه درس متاتریدر 64 ارسال می گردد
      https://pcmupload.traderha.com/ucp.p...euser&id=39217

      نظر


      • سعید خرم شماره دانشجویی
        73089237
        https://pcmupload.traderha.com/ucp.p...euser&id=39217

        نظر


        • سعید خرم شماره دانشجویی 73089237 کاربری khoram20003



          نظر


          • سلام خدمت همه اساتید وتازه واردها

            نظر


            • با سلام اگر کانال های کسب و کار دارین و یا میخواهید ممبر و یا فالوورای اینستاتون افزایش پیدا کنه حتما به سایت ما سر بزنید
              معتبر ترین آژانس تبلیغاتی در مشهد. کیفیت صد درصد تضمینی

              نظر


              • سلام بنده نمیتونم مطلب جدید بنویسم

                نظر


                • باسلام.خوشحالم که در این دوره میتونم شرکت کنم.ممنون از عزیزانی که این زمینه رو فراهم نمودند.باتشکر

                  نظر


                  • تحریم ایران چه تاثیری بر بازار ارزهای دیجیتال می گذارد؟ برای خواندن این مقاله روی لینک پایین کلیک کنید
                    تحریم ایران چه تاثیری بر بازار ارزهای دیجیتال می گذارد؟ در این مقاله قصد داریم در مورد تاثیر تحریم ایران بر بازار ارز دیجیتال صحبت کنیم.
                    ویرایش توسط سلمان زاده : https://www.traderha.com/member/39819-سلمان-زاده در ساعت 08-23-2022, 01:24 PM

                    نظر


                    • سلام
                      معمولا کسانی که در مدارس تیزهوشان درس می خوانند دارای سواد بالاتر و به روزتری هستند حالا چجوری میشود در مدارس تیزهوشان ثبت نام کرد؟ پیشنهاد من مطالعه مطلب در سایت خبرینو است که لینک آن https://www.khabarino.com میباشد.

                      نظر


                      • این مجموعه مفتخر است که بهترین خدمات زیبایی و کاشت مو را با بالاترین کیفیت به شما معرفی می کند. استفاده از بهترین و بروزترین دستگاه های دنیا، کادری مجرب و حرفه ای و بالاترین سطح سرویس دهی آماده ارائه انواع خدمات به شما عزیزان می باشد. این مرکز یکی از برترین کلینیک ها در زمینه کاشت مو در کشور می باشد. متخصصان ما با تجربه کافی و کامل در زمینه پیشگیری، تشخیص و درمان پوست و مو در خدمت شما است. همچنین با رعایت کامل مسائل بهداشتی با خاطری آسوده تجربه ای متفاوت در محیطی آرام را تجربه خواهید کرد. برای دریافت بهترین خدمات می توانید همین حالا با ما تماس بگیرید تا جوانی و زیبایی را دوباره تجربه کنید.
                        https://clinic-markazi.com/

                        نظر


                        • پارس چوب بزرگترین شرکت تولید کننده چوب ترمووود می باشد که محصولات خود را با رعایت اصول کیفی و استاندارد با بهترین قیمت عرضه می‌کند. این شرکت با عنوان نماینده رسمی ترمووود فنلاند در ایران در زمینه چوب ترموود، نمای چوبی، دکوراسیون داخلی، تولید انواع لوازم چوبی، کلبه چوبی و آلاچیق چوبی فعالیت خود را با هدف تامین نیاز مشتریان و ارائه خدمات با کیفیتی متمایز آغاز نمود.

                          چوب یکی از اولین متریالی است که به طور طبیعی و فراوان در دسترس بشر قرار گرفته است که با استفاده از آن سازه های خود را ساخته است. همچنین امروزه صنعت چوب در سرتاسر جهان پیشرفت چشمگیری داشته است که باعث شده کاربرد بسیار زیادی در صنعت داشته باشد، و افراد بسیار زیادی خواستار و علاقه مند استفاده از چوب در صنعت ساختمان می باشند.
                          https://pwf.ir/

                          نظر


                          • گروه ساختمان سازی ماکان با بیش از دو دهه تجربه و خدمت رسانی، یکی از بزرگ ترین شرکت های ساختمان سازی است که بارها معماری و طرح های آن در شهرداری های مختلف، معرفی شده است. تمام تلاش و هدف گروه مهندسی ماکان، ارائه خدمات بی نقص و با دوام برای زندگی آرام و لاکچری است. بی شک در مسیر تحقق اهداف گروه ماکان، اجرای صحیح و اصولی در کنار نظارت مداوم، موجب شده تا این گروه یکی از خوش آوازه ترین گروه های ساختمان سازی باشد.
                            از پروژه های شاخص گروه ماکان می توان به پروژه های مسکونی کوروش ۱، کوروش ۲ … کوروش ۱۲ ، ساخت چند باغ ویلا در محدوده شهریار و اندیشه و ساخت بزرگ ترین برج دو قلو مهر و ماه واقع در فردیس اشاره کرد.
                            https://makanhomes.com/

                            نظر


                            • “مجموعه ی دنیته” از سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را در زمینه ی لوازم خانگی (هود،اجاق گاز، سینک، فر ) آغاز کرده است ،مجموعه ی ما اهداف خود را در جهت تولید محصولاتی با کیفیت و بر اساس طراحی روز دنیا پایه گذاری کرده ، تا بتواند نقش موثری در ارتقائ سطح کیفی زندگی مصرف کنندگان عزیز ایفا کند . خط مشی تولیدات مجموعه ی دنیته ؛طراحی به روز،استفاده از مواد اولیه ی با کیفیت و مونتاژ اصولی است .
                              https://www.denite.org/

                              نظر


                              • گروه دیوان خرد با مدیریت مهدی ضرغام، با داشتن ۲۰ سال سابقه وکالت و دفاع از صدها پرونده کیفری ،حقوقی، تجاری، خانوادگی و ثبتی و…آماده خدمت رسانی به عموم هموطنان عزیز و صاحبان کسب و کار بر اساس نیازهای مختلف می باشد.
                                https://divanekherad.com/

                                نظر

                                پردازش ...
                                X