اطلاعیه

بستن
1 از 2 < >

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
2 از 2 < >

مقدمه ای بر این تالار

علیرغم اینکه پرسپولیس کپیتال از ابتدا همواره سعی و اصرار داشت که فقط روی مسئولیت بروکر بودن خود متمرکز باشد ولی اصرار مشتریان و هواداران شرکت بر نیاز و لزوم ارائه نظر های فنی مستقل در باره قیمت ها و کمک فکری و فنی به تریدر ها، فروم ما محل مناسبی برای این مهم شد و ما امروز مفتخریم که علاوه بر فراهم آوردن بستر مناسب جهت ترید و حمایت تریدر ها در زمینه اتصال مستقیم به بازار، از همراهی و همکاری بهترین و پر سابقه ترین تحلیل گران بازار برخوردار باشیم.

دوستانی که مدتی است با فروم ما آشنائی دارند حتما با آقای مصطفی روبین و تحلیل های زیبای ایشان هم آشنا هستند و از آنها حداکثر بهره را می برند. آقای نیما آزادی که تحلیل های حرفه ای ایشان سالها در فروم های مربوط به موضوع مورد تحسین همه بوده است نیز امروز به ما افتخار همکاری داده اند و ما در پرسپولیس کپیتال با عزمی راسخ تصمیم داریم این تالار را به مرجع شماره یک تحلیل های فنی بازار ارتقاء داده و این درخواست و نیاز شما عزیزان را به بهترین نحو ممکن پاسگو باشیم.

لازم دیدم پس از تشکر از آقایان مصطفی روبین و نیما آزادی که در این امر مهم به ما دست همکاری داده اند نکته کوچکی را نیز به عنوان یادآوری ذکر کنم.

تحلیل های این تالار در بسیاری از موارد نقاط ورود و خروجی را که با احتمال قابل توجهی می توانند به سود دهی منجر شوند پیشنهاد خواهند کرد. برای استفاده از این مطالب در نظر گرفتن دو چیز دارای اهمیت بسیار زیادی است.

اول اینکه دوستان حتما حد ضرر را در نظر داشته و حتما آن را به صورت یک اردر استاپ لاس در پلتفرم وارد نموده و اطمینان حاصل کنند که در صورت حرکت قیمت در خلاف جهت پیش بینی و خوردن استاپ لاس درصد بزرگی از سرمایه خود را از دست ندهند.

دوم اینکه فراموش نکنیم که پوزیشن هائی که با ضرر بسته خواهند شد جزو لاینفک علم و هنر ترید هستند و نکته مهم آنست که جمع سود ها باید بیش از جمع ضرر ها باشد. همچنین طبیعت آماری و آشوبی بازار مالی بخصوص در تایم فریم های پائین بهتر قابل مشاهده و بهره برداری است تا تایم فریم های بالاتر که با یک خبر که هیچکس انتظارش را ندارد رابطه خود را با یک الگو یا تحلیل فنی به کلی از دست می دهند. پس بهتر است پس از برخورداری از منطق صحیح نگرش به بازار (که همکاران ما در این تالار به آن می پردازند) هرچه می توانید تعداد معاملات خود را افزایش دهید. برای اینکار تارگت های سود و زیان کوچکتر و زمان باز بودن پوزیشن کوتاهتر مناسبترند.

از صمیم قلب آرزو می کنیم بتوانیم علاوه بر بستر سالم ترید و اتصال مستقیم به بازار با ارائه راهنمائی فنی به شما تریدرهای عزیر موفقیت روزافزون شما را شاهد باشیم. لطفا از طرح سئوالات خود در این تالار دریغ نفرمائید.

مهدی دریس زاده
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

اطلاعیه در مورد کاربر فروم

بستن
این موضوع بسته شده است
X
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • #16
    سلام،

    حالا قضیه رحمانی که مشخص و روشنه. به نظر من یه کار خوبی که مدیران جدید این فروم انجام میدهند این هست که کاری به مدیر بودن یا برجسته بودن یا کاربر برتر بودن کاربران ندارند. وقتی یه کاربری تخطی میکنه و یا زیادی متوهم میشه عذرش رو میخوان و با کسی رودروایسی ندارن. این کار باعث میشه افراد الکی متوهم و دچار خود بزرگ بینی نشند و این جور افراد هم اصلا در شان این فروم نیستند. برای من جای سواله که آقای بهزادی مشکلش دقیقا چیه الان؟ که اینطور با جدیت در حال خراب کردن این فروم و پی سی ام هست و حتما باید دلیلی برای این کارش داشته باشه که اینقدر مغرضانه مینویسه.
    ادمین بخش پشتیبانی آموزشی دانشگاه

    نظر


    • #17
      به نظرم ذکر این نکته ضروری اومد که
      در هر فروم و سایتی طبیعیه که اگه کسی در جهت بحث حاشیه و بی مورد و توهین مطلبی بنویسه توسط مدیران اون سایت و فروم بن بشه
      و در همه ادارات و مشاغل هم طبیعیه که اگه کارمندی حسن رفتار نداشته باشه اخراج بشه.
      به طبع مدیریت این فروم هم از این قاعده مستثنی نیستن و قطعا برای اخراج و بن کردن فرد مذبور دلایل منطقی داشتن
      اما کاش و ای کاش زودتر ...

      نظر


      • #18
        خداوکیلی چه دل خجسته ای داشته که صد هزار دلار مطالبه کرده برای پول زور که اگه ندین میرم براتون بدگویی میکنم که هیچکی با بروکر حساب باز نکنه
        آخه یکی نبوده بهش بگه مرد ناحسابی انگار حالت خوش نیست آ
        واقعا فکر میکنه کسی بدگویی ش باور میکنه وقتی بگه پول زور خواستم و ندادن پس بد هستن ؟
        نمیدونه که این رفتارش بیشتر باعث میشه ما به بروکر اعتماد کنیم که باج نداده به بدگو یعنی ریگی به کفش بروکر نیست

        نظر


        • #19
          این متن جالب بود. امروز این تاپیک رو دیدم و تصمیم گرفتم این متن جالب رو برای دوستان اینجا بزارم:

          نقل قول از:

          #دالتون_ترومبو
          فیلم.نامه.نویس و نویسنده.

          یادم هست پیش از ازدواج.ام، مدتی با همسرم هم.کار بودم. فضای کار باعث شده بود که او از شخصیت و اطلاعاتِ من خوشش بیآید. ناگفته هم نماند؛ خودم هم بدم نمی.آمد که او این قدر شیفته.ی یک آدمِ فراواقعی و به قولِ خودش «عجیب و غریب» شده!
          .
          ما با هم ازدواج کردیم. سالِ اول را پشتِ سر گذاشتیم و مثلِ همه.ی زن و شوهرهای دیگر، بالاخره یک روزی دعوای سختی با هم کردیم. در آن دعوا چیزی از همسرم شنیدم که حالا بعد از جدایی.مان، چراغِ راهِ آینده.ی رفتارهای.ام شده:
          -«منو باش که خیال می.کردم تو چه آدمِ بزرگ و خاصی هستی!... ولی می.بینم الآن هیچ.چی نیستی!... یه آدمِ معمولی!»
          .
          امروز که دقت می.کنم، می.بینم تقریبن همه.ی ما در طولِ زنده.گی، به لحظه.یی می.رسیم که آدم.های خاص و افسانه.یی.مان، تبدیل به آدمی واقعی و معمولی می.شوند. و درست در همان لحظه، آن آدمی که همیشه برای.مان بُت بوده، به طرزِ دهشتناکی خُرد و خاکشیر خواهد شد.
          ما اغلب دوست داریم از کسانی که خوش.مان می.آید، بُت درست کنیم و از آن.ها «اَبَر انسان» بسازیم. و وقتی آن شخصیتِ ابرانسانی تبدیل به یک انسانِ عادی شد، از او متنفر شویم.
          به یک دل.داده.ی شیفته باید گفت:
          -«کسی که تو امروز در بهترین لباس و عطر و قیافه می.بینی، در خلوتش، یک شامپانزه.ی تمام.عیار می.شود!... تو با یک آدمِ معمولی طرفی، نه یک ابرقهرمانِ سوپراستار!»
          همه.ی ما آدم.ایم. آدم.های خیلی معمولی.

          Sent from my SM-N910C using Tapatalk

          نظر


          • #20
            کم کم این فروم داره به سمت حرفه ایی شدن پیش میره و از این بابت باید از مدیریت فروم تشکر و قدر دانی کرد .



            با تشکر

            نظر


            • #21
              نوشته اصلی توسط traderfx نمایش پست ها
              سلام،

              حالا قضیه رحمانی که مشخص و روشنه. به نظر من یه کار خوبی که مدیران جدید این فروم انجام میدهند این هست که کاری به مدیر بودن یا برجسته بودن یا کاربر برتر بودن کاربران ندارند. وقتی یه کاربری تخطی میکنه و یا زیادی متوهم میشه عذرش رو میخوان و با کسی رودروایسی ندارن. این کار باعث میشه افراد الکی متوهم و دچار خود بزرگ بینی نشند و این جور افراد هم اصلا در شان این فروم نیستند. برای من جای سواله که آقای بهزادی مشکلش دقیقا چیه الان؟ که اینطور با جدیت در حال خراب کردن این فروم و پی سی ام هست و حتما باید دلیلی برای این کارش داشته باشه که اینقدر مغرضانه مینویسه.
              سلام،

              زیاد تعجب نکنین دوست عزیز، آقای بهزادی به استاد حاشیه سازی بیشتر شناخته شده اند تا استاد بازار. همیشه همین بوده که 3 4 تا تاپیک بسازه و چند تا پست بزنه و نیمه کاره رهاشون کنه و بعد منتظر بمونه ببینه کجا بحثی چیزی پیش میاد که یه مشارکت جانانه ای انجام بده و ساعت ها پست بی مصرف بزنه بدون اینکه ما متوجه باشیم اصولا نقش ایشون چی بوده؟ سر پیاز بودن یا ته پیاز. کاملا مشخصه که بیکار هست و کار دیگه ای غیر از این نداره. اینجا هم همین طور بوده. ولی علت اینکه در این فروم به وضوح رو به دشمنی کردن آورده چی هست رو باید از قدیمی ها پرسید. اونا بهتر میدونن و من ازشون میخوام که بیان عنوان کنن.

              نظر


              • #22
                فکر میکنم روند این تاپیک و پستهای دوستان برای بنده و دیگر دوستان حاضر در فروم بسیار مفید و آموزنده هست...

                نظر


                • #23
                  یادمه چند بار تو این فروم و فرومای دیگه گفتم که خیلی از به اصطلاح اساتید بیشتر از منفعتشون ضرر زدن به ف ارکس تو ایران
                  اما خیلی همونوقت کلی حمله کردن و بد وبیراه گفتن و تهمت زدن
                  همین آقا چند بار صحبت از مدیریت سرمایه های بزرگ میکرد و اینکه وقت نداره و منشیش به جاش پست میذاره
                  همه یادمونه حسابی که گذاشت و یه مدت ترید کرد و ضرر شد و معلوم شد که اصلا این کاره نیست طرف!
                  البته یه عده خیلی کم هستند واقعا زحمت میکشن و مطالبی رو نه برای پول بلکه برای کمک به اشتراک میذارن
                  این بازار نیازی به استاد نداره،خود بازار و چارت پر از نکته است و اونی که به این بازار علاقه داشته باشه خودش وقت میذاره و مطالب رو از بازار استخراج میکنه
                  زمان همیشه خیلی چیزا رو ثابت کرده و خواهد کرد.

                  نظر


                  • #24
                    خیلی از شما ممنونیم دوست عزیز. فقط یک تذکر کوچولو داده باشم که پست اول شما رو خوندم و اینکه به خودتون رتبه +aa دادین جالب بود. این قسمت اون پست اتفاقا با این تاپیک بی ارتباط نیست. توصیه میکنم سعی کنید مشکلی که در این تاپیک راجع بهش اتفاق نظر هست برای شما پیش نیاد.

                    البته به نظر نمیاد شما فرد تازه واردی باشید ولی به هر حال I am watching you

                    در ضمن اسمتون خیلی باحاله رفیق. :-)




                    نوشته اصلی توسط بابا قلی میرزا آقای شیرپرورده نمایش پست ها
                    کم کم این فروم داره به سمت حرفه ایی شدن پیش میره و از این بابت باید از مدیریت فروم تشکر و قدر دانی کرد .



                    با تشکر

                    نظر


                    • #25
                      نوشته اصلی توسط gold-trader نمایش پست ها
                      سلام

                      متاسفانه تعداد زیادی از افراد در این بازار دچار توهمات بی حد و اندازه شده اند به طوریکه این توهمات باعث میشه رفتارها و اظهارنظرهای نامعقولانه بکنند و به قول معروف یا از این طرف پشت بوم میفتند یا از اون طرف. افراط و تفریط در هیچ کاری درست نیست. اینکه یه عده رو به عنوان اساتید و بزرگان بازار معرفی کنیم و مدام تعریف و تمجیدهای بیهوده بشه باعث میشه خود این افراد دچار توهم شوند.

                      وقتی فردی در جایی و تحت هر عنوانی کار میکنه و به دلیل اخراج شدن یا مشکل پیدا کردن با مجموعه، حاضر میشه هر اطلاعاتی رو به قول خودش افشاگری کنه و اسرار اون جا رو بخواد در محیط عمومی پخش کنه این نشون دهنده یک نوع رفتار بیمارگونه است و هیچ وقت هیچ شرکت یا شخص دیگری به این فرد اطمینان و اعتماد نخواهد کرد، چرا که با خود خواهند گفت وقتی کسی با محیط کاری قبلیش چنین کاری میکنه چه اطمینانی وجود داره که با ما این کار رو نکنه؟

                      جالبه که یکی از کاربرانی که در چند روز اخیر اینجا بن شدند در فروم دیگری با افتخار به اطلاع رسانی در مورد این افشاگری ها سخن میگویند و این گونه رفتاری های افراطی و انتقام جویانه همراه با ادبیات بسیار ناشیانه و غیر حرفه ای از خود نشان میدهند که نشان دهنده کینه توزی و ناسالم بودن روح آدمی است. جالب تر اینکه ایشان جز کسانی هستند که خودشان رو از بزرگان بازار و مدیران سرمایه چندین میلیاردی می نامند.
                      نوشته اصلی توسط traderfx نمایش پست ها
                      سلام،

                      حالا قضیه رحمانی که مشخص و روشنه. به نظر من یه کار خوبی که مدیران جدید این فروم انجام میدهند این هست که کاری به مدیر بودن یا برجسته بودن یا کاربر برتر بودن کاربران ندارند. وقتی یه کاربری تخطی میکنه و یا زیادی متوهم میشه عذرش رو میخوان و با کسی رودروایسی ندارن. این کار باعث میشه افراد الکی متوهم و دچار خود بزرگ بینی نشند و این جور افراد هم اصلا در شان این فروم نیستند. برای من جای سواله که آقای بهزادی مشکلش دقیقا چیه الان؟ که اینطور با جدیت در حال خراب کردن این فروم و پی سی ام هست و حتما باید دلیلی برای این کارش داشته باشه که اینقدر مغرضانه مینویسه.
                      نوشته اصلی توسط ali110 نمایش پست ها
                      سلام،

                      زیاد تعجب نکنین دوست عزیز، آقای بهزادی به استاد حاشیه سازی بیشتر شناخته شده اند تا استاد بازار. همیشه همین بوده که 3 4 تا تاپیک بسازه و چند تا پست بزنه و نیمه کاره رهاشون کنه و بعد منتظر بمونه ببینه کجا بحثی چیزی پیش میاد که یه مشارکت جانانه ای انجام بده و ساعت ها پست بی مصرف بزنه بدون اینکه ما متوجه باشیم اصولا نقش ایشون چی بوده؟ سر پیاز بودن یا ته پیاز. کاملا مشخصه که بیکار هست و کار دیگه ای غیر از این نداره. اینجا هم همین طور بوده. ولی علت اینکه در این فروم به وضوح رو به دشمنی کردن آورده چی هست رو باید از قدیمی ها پرسید. اونا بهتر میدونن و من ازشون میخوام که بیان عنوان کنن.

                      سلام،

                      مدتی بود به خاطر مشغله های کاری زیاد به فروم نیومده بودم تا اینکه دوستان در مورد این تاپیک به من اطلاع دادند.


                      این بهزادی که دستش برای همه رو بود از اول و نیازی به عنوان کردن نیست ولی خوبه که دوستان بدانند که من از یک منبع کاملا موثق خبر دارم که آقای بهزادی به پی سی ام تقاضای استخدام داده بوده ولی به دلیل واجد شرایط نبودن بهش پستی داده نشده. بعدش 2-3 بار دیگه هم به همین در، که بسته بوده روش، خورده و از اون به بعد جبهه خودش رو عوض میکنه. من نمیفهمم مگه استخدام زورکی هم داریم؟ واقعا چجور آدمی ستایش و کرنش میکنه یک شرکت یا شخص رو که ازش یک چیزی بخواد و اگه درخواستش قبول نشد شروع میکنه به فحاشی؟ قضاوت به عهده خودتون. اینکه حالا به خودش اجازه میده یه شرکت بزرگ و معتبر رو کلاهبردار خطاب کنه علتش سرخوردگی از گذشته خودش هست. یه زمانی که این بابا رحمانی رو به خاطر کپی برداری از جزوه هاش دزد و کلاه بردار خطاب میکرد و به خاطر دزدیدن جزوه هاش دارای روزگار سیاه و تاریک میدانست. الان که رحمانی از فروم جدا شده به نظرش میاد طرف باید مهره خوبی باشه برای انتقام بیشتر گرفتن بابت سرخوردگی های گذشته خودش.

                      در واقع من فکر میکنم این وسط بهزادی یه جورایی مقصر اصلی این بلایی هست که سر رحمانی اومد. چون ادعای رقمهای بالای ابرها کردن، که مرغ پخته توی فر رو هم به خنده میندازه، از مهارت های بهزادیه. استاد میگه سرمایه های میلیاردی داره مدیریت میکنه بعد بیکار نشسته توی فرومی که اخراجیهای این فروم میرن اونجا تازه مدیریت هم میکنه تاپیکها رو. این استاد معظم مسلم، ده بار توی این فروم عذرش رو خواستن و گفت بدرود و باز بعد از چند روز اومد گفت سلام. آخه خیلی هم ناشیانه این دروغها رو میگه. واقعا کسی باورش میشه حرفهای این دکتر استاد بدرودی رو؟ مگر واقعا مخ آدم تاب داشته باشه. بگذریم.

                      برای رحمانی متاسفم ولی خوب واقعا تحمل یک چنین چیزهایی که ادمین راجع بهش نقل کردن ممکن نیست. اعتقاد من اینه که روند پاک سازی که این فروم درپیش گرفته بسیار مثبت و معقوله و آینده این فروم رو خیلی بهتر از قبل تضمین میکنه.

                      نظر

                      پردازش ...
                      X