اطلاعیه

بستن
1 از 2 < >

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
2 از 2 < >

مقدمه ای بر این تالار

علیرغم اینکه پرسپولیس کپیتال از ابتدا همواره سعی و اصرار داشت که فقط روی مسئولیت بروکر بودن خود متمرکز باشد ولی اصرار مشتریان و هواداران شرکت بر نیاز و لزوم ارائه نظر های فنی مستقل در باره قیمت ها و کمک فکری و فنی به تریدر ها، فروم ما محل مناسبی برای این مهم شد و ما امروز مفتخریم که علاوه بر فراهم آوردن بستر مناسب جهت ترید و حمایت تریدر ها در زمینه اتصال مستقیم به بازار، از همراهی و همکاری بهترین و پر سابقه ترین تحلیل گران بازار برخوردار باشیم.

دوستانی که مدتی است با فروم ما آشنائی دارند حتما با آقای مصطفی روبین و تحلیل های زیبای ایشان هم آشنا هستند و از آنها حداکثر بهره را می برند. آقای نیما آزادی که تحلیل های حرفه ای ایشان سالها در فروم های مربوط به موضوع مورد تحسین همه بوده است نیز امروز به ما افتخار همکاری داده اند و ما در پرسپولیس کپیتال با عزمی راسخ تصمیم داریم این تالار را به مرجع شماره یک تحلیل های فنی بازار ارتقاء داده و این درخواست و نیاز شما عزیزان را به بهترین نحو ممکن پاسگو باشیم.

لازم دیدم پس از تشکر از آقایان مصطفی روبین و نیما آزادی که در این امر مهم به ما دست همکاری داده اند نکته کوچکی را نیز به عنوان یادآوری ذکر کنم.

تحلیل های این تالار در بسیاری از موارد نقاط ورود و خروجی را که با احتمال قابل توجهی می توانند به سود دهی منجر شوند پیشنهاد خواهند کرد. برای استفاده از این مطالب در نظر گرفتن دو چیز دارای اهمیت بسیار زیادی است.

اول اینکه دوستان حتما حد ضرر را در نظر داشته و حتما آن را به صورت یک اردر استاپ لاس در پلتفرم وارد نموده و اطمینان حاصل کنند که در صورت حرکت قیمت در خلاف جهت پیش بینی و خوردن استاپ لاس درصد بزرگی از سرمایه خود را از دست ندهند.

دوم اینکه فراموش نکنیم که پوزیشن هائی که با ضرر بسته خواهند شد جزو لاینفک علم و هنر ترید هستند و نکته مهم آنست که جمع سود ها باید بیش از جمع ضرر ها باشد. همچنین طبیعت آماری و آشوبی بازار مالی بخصوص در تایم فریم های پائین بهتر قابل مشاهده و بهره برداری است تا تایم فریم های بالاتر که با یک خبر که هیچکس انتظارش را ندارد رابطه خود را با یک الگو یا تحلیل فنی به کلی از دست می دهند. پس بهتر است پس از برخورداری از منطق صحیح نگرش به بازار (که همکاران ما در این تالار به آن می پردازند) هرچه می توانید تعداد معاملات خود را افزایش دهید. برای اینکار تارگت های سود و زیان کوچکتر و زمان باز بودن پوزیشن کوتاهتر مناسبترند.

از صمیم قلب آرزو می کنیم بتوانیم علاوه بر بستر سالم ترید و اتصال مستقیم به بازار با ارائه راهنمائی فنی به شما تریدرهای عزیر موفقیت روزافزون شما را شاهد باشیم. لطفا از طرح سئوالات خود در این تالار دریغ نفرمائید.

مهدی دریس زاده
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

قدر دانی از اقای جبل عاملی

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • قدر دانی از اقای جبل عاملی

    با سلام و عرض ادب خدمت دوستان عزیز
    الان که دارم این تاپیک را باز میکنم حدودا 14 ساعت تا تحویل سال 94 باقی مونده و حدودا 18 ماه از عضویت من در این فروم میگذره ....
    تو این مدت آنچه از اساتید و دوستان عزیز آموختم بیشمار بوده و هر سوال و اشکالی داشتم اساتید با تمام وجود و خالصانه جواب بنده را دادند و راهنمایی کردند که لازمه ازشون تشکر کنم و از مدیریت فروم هم به دلیل ایجاد چنین محیط قدرتمندی تشکر میکنم واقعا گرد آوردن چنین محیط سالم و قوی و مهمتر از همه یک جا جمع کردن این همه اساتید بزرگ که نه تنها در سطح کشورمون بلکه در سطح دنیا انسان های برجسته ای هستند و حرف برای گفتند دارند کار ساده ای نیست...امید که قدر دان زحمات اونها باشیم....
    کم نیستند اساتیدی که به گردن من دین دارند و ازشون بسیار آموختم...اقای آزادی،اقای یزدی ،اقا آرش ،اقا مصطفی،دکتر موسوی ،اقا خلیل عزیز و....
    که احترام همشون واجبه اما این تاپیک را باز کردم تا از شخص دیگه ای تشکر کنم و ایشون کسی نیست جز آقای جبل عاملی عزیز
    ایشون همیشه با تمام حوصله و صبر بنده را راهنمایی کردند و هر موقع سوالی ازشون پرسیدم با کمال حسن نیت و سعه صدر بنده را راهنمایی نمودند
    به خاطر مطالب ارزشمند و راهنماییها و حمایت های ایشون بوده که بنده تونستم تو این بازار برای خودم حرفی برای گفتن داشته باشم و مطالبی که ایشون بهم آموختن را اگه میخواستم خودم تجربه کنم تو بازار شاید چند سالی از عمرم را باید صرف میکردم....
    همونطور که میدونیم متاسفانه تو جامعه ما به آموزش بهای زیادی نمیدهند و بدتر از اون به آموزش دهنده ....هر کس تا با متا تریدر آشنا میشه سریع حسابی باز میکنه و شروع به ترید میکنه و بیراهه میره و کم هستند کسایی که تو این مسیر به وجود مربی دلسوزی احساس نیاز کنند تا اونها را راهنمایی کنه و دستشون را بگیره...خوشبختانه من از این جهت خوش شانس بودم و به دلیل اهمیتی که برای داشتن مربی قائل بودم این موقعیت هم برایم ایجاد شد که درخدمت اساتید بزرگی باشم که راه را بهم نشون بدهند....
    امید که هر کسی تو این بازار کار میکنه بتونه راه خودش را پیدا کنه و بتونه پرچم ایرانی ها را بالا ببره باعث افتخار بشه...
    برای اقای جبل عاملی عزیز تو این سال جدید آرزوی سلامتی و ثروت و پیروزی دارم و امید وارم که سال خوبی داشته باشند ...
    به خاطر همه خوبیهاشون ازشون ممنونم....

    ویرایش توسط ناظرسایت : https://www.traderha.com/member/5564-ناظرسایت در ساعت 03-20-2015, 02:51 PM

  • #2
    آقای جبل عاملی

    سپاس فراوان بابت تمام خوبی ها ، سپاس فراوان

    نظر


    • #3
      ممنون جناب شیرانی حرف دل ما رو هم زدید . سپاس فراوان از جناب جبلعاملی عزیز به دلیل کمک های خوبشون و پست های آموزندشون ، اگر ما خواهان یاد گیری باشیم ایشون نشون دادن حتما هر کاری بتونن انجام میدن ، که روحیه بسیار قابل تحسینی است .

      همچنین از عزیزان دیگه مثل آقای آزادی و آقای یزدی و آقا رحمانی ، آقا مصطفی و تک تک عزیزانی که پست های مفید میزنن سپاسگزاریم امیدواریم سال خوبی پیش رو داشته باشن همگی .
      امیدواریم این روحیه آقای جبلعاملی و دیگر معلمان گل به بقیه هم منتقل و تقویت بشه .
      مساله از جایی آغاز میشود که ما خود را جایز خطا میدانیم

      نظر


      • #4
        درود و عرض ادب
        بنده هم به سهم خودم متشکر و قدر دانم .برای همه دوستان سالی نیکو آرزومندم .

        نظر


        • #5
          با سلام ، بنده هم وظیفه خودم دانستم از زحمات استاد و راهنمای عزیز جناب اقای جبل عاملی که با کمال صبر و حوصله مزاحمت های بنده را تحمل میکنند و با نهایت توان بنده را راهنمایی می کنن، تقدیر و تشکر کنم . امیدوارم همیشه سلامت باشند ، آرزوی بهترینها را برای ایشان از خداوند منان دارم .

          نظر


          • #6
            سلام و عرض ادب به دوستان و عزیزان

            بنده را شرمنده کردید، بنده هر کاری کرده ام فقط از روی انجام وظیفه و حقی که باید ادا میکردم، بوده است. امید وارم که برای دوستان مفید واقع بوده و باشد و توانسته باشم به سهم خودم خدمتی را به هموطنان عزیز کرده باشم. از تک تک شما عزیزان صمیمانه سپاس گذارم چون بنده هر کاری کرده ام از روی وظیفه و ادای حق بوده ولی شما بنده را مورد لطف خود قرار دادید.

            آرزومندم تمام ایرانیان عزیز همیشه و در همه زمینه ها پیروز و سربلند باشند.
            سال خوب و پر برکتی را همراه با شادی و سلامتی برای تمام عزیزان آرزو دارم.
            ورود به معامله با منطق انسانی
            خروج
            از معامله با احساس ماشینی
            لینکهای پرایس اکشن:

            وبسایت

            کانال تلگرام

            نظر


            • #7
              با سلام خدمت استاد عزیز
              من نیز همپای همه دوستان از زحمات و تلاش بیدریغ جناب آقای جبل عاملی سپاسگزاری می کنم.ایشان واقعا خالصانه تجربیات چند ساله خود را در اختیار همه قرار میدهند.و واقعا اشراف خیلی خوبی به بازارهای مالی دنیا دارند. و این فقط در سایه تلاش وکوشش فراوان واستعداد خداوندی میسر است.و الحق که زکات علم خود را بخوبی پرداخت می کنند.

              نظر


              • #8
                جناب عاملی من جمله ی دیگه ای نمیتونم بگم فقط میگم تشکر تشکر تشکر

                نظر


                • #9
                  با سلام و درود منم به شخصه از جناب جبل عاملی عزیز تشکر و قدردانی ویژه میکنم بابت به اشتراک گذاری استراتژیشون هر چند توفیق حضور در جلسات تحلیلگری و تریدری ایشون رو نداشتم ولی با همون کلیاتی که از روششون در تاپیک عمومی گفتند یه چیزایی دستگیرم شد و با تلفیق با روش خودم به استراتژی خوبی دست پیدا کردم که درصد موفقیتش بالاست..اغراق نمیکنم ولی همین شروع دوران موفقیتمو مدیون ایشون هستم که ایشالا ادامه پیدا کنه... روش ایشون کاملا هماهنگ با بازاره و دلیل موفقیتش هم همینه...ما برای بازار نباید با پیش بینی هامون تعیین تکلیف کنیم باید با بازار همراه شویم این شاید بزرگترین چیزی بود که من در دوران عمر تریدری و تحلیگری خود به واقعیتش پی بردم خدا خیرت بده مرد دعاگوی شما خواهم بود
                  ویرایش توسط mohsencomm : https://www.traderha.com/member/13531-mohsencomm در ساعت 04-21-2015, 07:28 PM

                  نظر


                  • #10
                    ضمن سلام خدمت دوستان:
                    منظورتون کدوم تاپیک یا استراتژی جناب جبل عاملی عزیز هست؟؟
                    ایدی تلگرام:

                    @godtaken

                    نظر


                    • #11
                      نوشته اصلی توسط maya1361 نمایش پست ها
                      ضمن سلام خدمت دوستان:
                      منظورتون کدوم تاپیک یا استراتژی جناب جبل عاملی عزیز هست؟؟
                      سلام
                      استراتژِی مورد نظر استراتژی بیگ بن بر اساس پرایس اکشن و بریک اوت از سشن توکیو است که کاملا شخصی سازی شده و روش بدون اندیکاتور میباشد
                      بینهایت استراتژی ساده ولی مطمئنی است که در مدتی که باهاش کار میکنیم درصد موفقیت اون از نظر اماری حدود 85 درصد بوده ولی بعضا در حدود یک ماه 100 درصد رشد حساب را شاهد بوده ایم...البته این روش در کنار مدیریت سرمایه قدرتمند و آموزشهایی است که برای کسانی هم که هیچ آشنایی با فا رکس نداشته باشند و به قول معروف صفرکیلومتر باشند مفید بوده و ایشون در یک تاپیک خصوصی به همراه جلسات قبل از معامله و رفع اشکال و گردهمایی های صوتی و تصویری به پرورش جنبه های تریدری میپردازند و هر چیزی که بتوان تصور کرد برای یک تریدر لازم است را بهش در این جمع دوستانه با کمال آرامش و صبر و حوصله و همکاری گروهی پرداخته میشود ....
                      ترید تنها بر روی جفت ارز یورو به دلار است و تایم ترید یک ساعته میباشد....
                      برای ورود به این بخش خصوصی شرایطی وجود دارد که در صورت علاقه میتوانید در پیام خصوصی از خود ایشان بپرسید....
                      موفق باشید

                      نظر


                      • #12
                        "ناظر عزیز" لطفا پست بنده ازین تاپیک حذف شود ...
                        مساله از جایی آغاز میشود که ما خود را جایز خطا میدانیم

                        نظر

                        پردازش ...
                        X