اطلاعیه

بستن
1 از 2 < >

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
2 از 2 < >

مقدمه ای بر این تالار

علیرغم اینکه پرسپولیس کپیتال از ابتدا همواره سعی و اصرار داشت که فقط روی مسئولیت بروکر بودن خود متمرکز باشد ولی اصرار مشتریان و هواداران شرکت بر نیاز و لزوم ارائه نظر های فنی مستقل در باره قیمت ها و کمک فکری و فنی به تریدر ها، فروم ما محل مناسبی برای این مهم شد و ما امروز مفتخریم که علاوه بر فراهم آوردن بستر مناسب جهت ترید و حمایت تریدر ها در زمینه اتصال مستقیم به بازار، از همراهی و همکاری بهترین و پر سابقه ترین تحلیل گران بازار برخوردار باشیم.

دوستانی که مدتی است با فروم ما آشنائی دارند حتما با آقای مصطفی روبین و تحلیل های زیبای ایشان هم آشنا هستند و از آنها حداکثر بهره را می برند. آقای نیما آزادی که تحلیل های حرفه ای ایشان سالها در فروم های مربوط به موضوع مورد تحسین همه بوده است نیز امروز به ما افتخار همکاری داده اند و ما در پرسپولیس کپیتال با عزمی راسخ تصمیم داریم این تالار را به مرجع شماره یک تحلیل های فنی بازار ارتقاء داده و این درخواست و نیاز شما عزیزان را به بهترین نحو ممکن پاسگو باشیم.

لازم دیدم پس از تشکر از آقایان مصطفی روبین و نیما آزادی که در این امر مهم به ما دست همکاری داده اند نکته کوچکی را نیز به عنوان یادآوری ذکر کنم.

تحلیل های این تالار در بسیاری از موارد نقاط ورود و خروجی را که با احتمال قابل توجهی می توانند به سود دهی منجر شوند پیشنهاد خواهند کرد. برای استفاده از این مطالب در نظر گرفتن دو چیز دارای اهمیت بسیار زیادی است.

اول اینکه دوستان حتما حد ضرر را در نظر داشته و حتما آن را به صورت یک اردر استاپ لاس در پلتفرم وارد نموده و اطمینان حاصل کنند که در صورت حرکت قیمت در خلاف جهت پیش بینی و خوردن استاپ لاس درصد بزرگی از سرمایه خود را از دست ندهند.

دوم اینکه فراموش نکنیم که پوزیشن هائی که با ضرر بسته خواهند شد جزو لاینفک علم و هنر ترید هستند و نکته مهم آنست که جمع سود ها باید بیش از جمع ضرر ها باشد. همچنین طبیعت آماری و آشوبی بازار مالی بخصوص در تایم فریم های پائین بهتر قابل مشاهده و بهره برداری است تا تایم فریم های بالاتر که با یک خبر که هیچکس انتظارش را ندارد رابطه خود را با یک الگو یا تحلیل فنی به کلی از دست می دهند. پس بهتر است پس از برخورداری از منطق صحیح نگرش به بازار (که همکاران ما در این تالار به آن می پردازند) هرچه می توانید تعداد معاملات خود را افزایش دهید. برای اینکار تارگت های سود و زیان کوچکتر و زمان باز بودن پوزیشن کوتاهتر مناسبترند.

از صمیم قلب آرزو می کنیم بتوانیم علاوه بر بستر سالم ترید و اتصال مستقیم به بازار با ارائه راهنمائی فنی به شما تریدرهای عزیر موفقیت روزافزون شما را شاهد باشیم. لطفا از طرح سئوالات خود در این تالار دریغ نفرمائید.

مهدی دریس زاده
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

قدر دانی از جناب moslemb

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • #16
    سلام به همگی...
    بنده مسلم عزیز رو نمی شناسم و با توجه به دعوتی بعمل اومد به این تاپیک اومدم و البته توفیق اجباری شد تا اولین پستم رو اینگونه و در مسیر تلاش برای برگرداندن کسی بنویسم که میتونه به فضای علمی این تالار اضافه کنه...
    بنده عرض کردم ایشون رو نمی شناسم اما همین قدر مدیریت تاپیکی اختصاص میدن تا ایشون برگردن نشون دهنده این هست که حتما ایشون بار علمی بالایی داشته اند در نتیجه بنده هم نشناخته می پذیرم...

    جناب مسلم سوء تفاهمات و برخی ناملایمات چه خواسته و چه ناخواسته همیشه و در همه جا وجود داره اما مهم این هست که وقتی برطرف شد اونها رو فراموش کرد، در ضمن در چنین مواقعی باید اکثریت رو ملاک قرار بدید وقتی اکثریت شما رو میخوان نتیجه این میشه که اقلیت رو باید نادیده گرفت... در مورد شما هم بنظر میرسه که سوء تفاهماتی پیش اومده که در دنیای مجازی امری است که پیش میاد در نتیجه وقتی مدیریت تلاش در برطرف کردن اون داره قطعا همه این انتظار و توقع رو دارند که برگردید و قطعا همینگونه هم خواهد شد...

    خوش و خرم باشید... در پناه حق.

    نظر


    • #17
      سلام
      با عرض تشکر و سلامتی برای اقای مسلم عزیز انشاا... موفق و پیروز باشید.

      نظر


      • #18
        با سلام و احترام به همه دوستانی که لطف کردند و اظهار محبت کردند

        بنده همانطوری که بارها عنوان کردم فعالیتیکه انجام دادم دوست داشتم کسی در حقم بکنه ! تنها کاری که انجام دادم ترجمه بود ولاغیر !

        ما وقتی میتونیم پیشرفت کنیم که از تجربیات دیگران استفاده کنیم چه تجربیات موفق چه شکست خورده !

        بازار فارکس واقعا بازار عجیب و غریبی هست ! انسانهای بسیاری رو درگیر خودش کرده و همه بدنبال راز موفقیت در این بازار هستند ! در حالیکه راز موفقیت در خود اشخاص هست انسان تا خودش ننشناسه نمیتونه در بازار موفق بشه !

        باید بدونه دنبال چی هست و هدفش از ورود به بازار چی هست ؟ باید یک تصور درستی از مکانیزم بازار دشته باشه !


        این سیستم ها و مطالبی که عنوان کردم از 99 درصدشون استفاده ای نمیکنم و نکردم ولی افراد زیادی الان دارند روی انها کار میکنند 1 این خیلی طبیعی هست سیستمی که من نتونم ازش استفاده کنم ممکنه کس دیگری بتونه استافاده کنه ! دلیلی نداره انسان اطلاعات و معلوماتی که فقط بدردش بخورن را ارائه کنه !

        واقعا قابل وصف نیست که انسان ببینه مطالبی که ارائه کرده بدرد کسی خورده و بسود رسیده !

        خیلی دوست داشتم مطالبی در مورد زوایا بنویسم ولی هرچقدر زور زدم نفهمیدم مطالبش برام سخت بود همونطوری که الیوت نفهمیدم و نتونستم از هارمونیک استفاده کنم !

        این فارکس یک مزیت دیگری داشت و انهم پیدا کردن دوستان بزرگواری همچون شما بود

        دوست دار شما
        سید مسلم
        در ف ا رک س هر چه کمتر بدانید موفقتر هستید !

        اساس کار در ف ا ر کس مدیریت سرمایه با یک توجیه تکنیکال هست !

        همیشه بیاد داشته باشید انچیزی که در ف.ارکس تمام میشود "فرصتهای معاملاتی" نیست بلکه سرمایه شماست !

        همه نوشتهایم جنبه اموزشی داردو نویسنده هیچ مسئولیتی در قبال خرید و فروش خوانندگان ندارد !




        نظر


        • #19
          سلام مسلم خان عزیز

          این ارتقاء رو لایق شما میدونم، و همین جا از اینکه بیریا تموم اطلاعات رو در اختیار بچه های فروم قرار دادین بی نهایت ممنونم.

          دلم به هرجا رود باشد به یاد دوست
          هرکار کنم نشود معنای تشکر ز دوست .

          بهترین ها رو برات ارزو دارم رفیق

          انشاا... سلامت و پر سود باشی

          یا حق
          چارلی چاپلین

          خیلی سعی کردم مردم بفهمند اما آنها فقط خندیدند...!!!!

          نظر


          • #20
            سلام
            من هم از زحمات آقا مسلم عزیز تشکر می کنم. ایشون از اعضای فعال این فروم هستند و تاپیکهای ارزشمند مختلفی دارند. مخصوصاً استراتژی ها و سیستمهای مختلفی را به ما معرفی کرده اند.
            اصولاً به نظر من همه ی ما باید قدردان کسانی مانند مسلم عزیز باشیم که وقت می گذارن و همت می کنند و دانسته های خودشون رو با ما در فروم به اشتراک می گذارند. مثلاً آقا مسلم سیستم خبرتی را که در بین تریدرهای کشورهای عربی محبوبیت خیلی زیادی دارند رو در این فروم معرفی کردند که استقبال خیلی خوبی هم از سوی کاربران ازش به عمل اومد و میتونه برای خیلی از افراد مفید باشه. مسلم عزیز جندین سیستم معرفی کرده تا حالا. طبیعیه که خودش با همه ی اونها ترید نمی کنه . ولی همین که وقت گذاشته و لطف کرده سیستمهایی که از جاهای مختلف باهاشون آشنا شده و سیستمهای خوبی به نظر می رسیدن رو با ما به اشتراک گذاشته باید دستش رو بوسید.
            ما اشتباهات جدیدی اختراع نمی کنیم، اشتباهات گذشته را تکرار می کنیم.

            نظر


            • #21
              با سلام و احترام و تشکر از همه دوستانی که به بنده لطف داشتند و این پستهای محبت امیز ارسال کردند !

              صبح یک پست ارسال کردم نمیدونم چی شد نرسید !

              یک نکته فقط بعرض برسونم که ما چه در فارکس و چه در سایر فعالیتهمون باید از تجربه دیگران چه موفق باشد چه شکست خورد نهایت استفاده رو بکنیم !

              سیستم های که معرفی کردم با اینکه خودم ازخیلی انها استفاده نمیکنم ولی بنظرم رسید میتواند بدرد دوستان بخورد !


              با تشکر دوباره

              دوستدار شما

              سید مسلم
              در ف ا رک س هر چه کمتر بدانید موفقتر هستید !

              اساس کار در ف ا ر کس مدیریت سرمایه با یک توجیه تکنیکال هست !

              همیشه بیاد داشته باشید انچیزی که در ف.ارکس تمام میشود "فرصتهای معاملاتی" نیست بلکه سرمایه شماست !

              همه نوشتهایم جنبه اموزشی داردو نویسنده هیچ مسئولیتی در قبال خرید و فروش خوانندگان ندارد !




              نظر


              • #22
                سلام و درود

                «لان شکرتم لازیدنکم و لان کفرتم ان عذابی لشدید»(ابراهیم/7)

                یکی از فرهنگ های زیبا و خوب ما مسلمانان ایرانی،فرهنگ تشکر و قدردانی است.که مخصوص گروه سنی خاصی نیست،طیف خاصی هم ندارد،زمان و مکان هم نمی شناسد ،موقعیت ویژه ایی هم طلب نمی کند،فقط و فقط ادب وباور قلبی فرد مقابل را در برار زحمات گذشته ی یک فرد را می رساند.

                تشکر و قدردانی شاید به نظر کوچک باشد ولی اثرات بزرگی درپی دارد.این تشکر ،لازم نیست در قالب یک تقدیرنامه ،یا در ضمن مراسم پرشکوهی از دست مقامات عالیقدر باشد ،چه بسا یک جمله ی حاکی از تشکر،آنهم از ته دل ،ارزشش بیشتر از آن باشد که فکر آدمی به آن قد میگشد.

                اجر وثواب کسانی که زمینه ساز این فعالیت ها هستند با خدا ولی به رسم ادب و به توصیه مکتبمان ،من هم به نوبه خودم به پاس آموزه هایی که از مسلم عزیز داشتم و آموختم تشکر و قدردانی میکنم و امیدوارم که همیشه شاهد خبرهای موفقیتشان در تمام زمینه های زندگی باشم .

                ارادتمند
                آنکس که بینای عیب خویش باشد و چشمان خویش را برای عیب دیگران بکار نیندازد , خردمند ترین مردم است (حضرت امیر(ع))
                گر بر سر نفس خود امیری مردی / گر بر دگری خرده نگیری مردی
                آن دانش که ز لطف خود بر تو داد / گر بر دگری دریغ نکردی مردی
                پی دی اف زیگ زاگ : دانلود
                پی دی اف شبانه : دانلود

                پاور پوینت پترن 123 : دانلود
                پرسش و پاسخ تحلیل ها: تاپیک پرسش و پاسخ آنجمن تحلیلهای یزدی

                نظر


                • #23
                  سلام و درود

                  «لان شکرتم لازیدنکم و لان کفرتم ان عذابی لشدید»(ابراهیم/7)

                  یکی از فرهنگ های زیبا و خوب ما مسلمانان ایرانی،فرهنگ تشکر و قدردانی است.که مخصوص گروه سنی خاصی نیست،طیف خاصی هم ندارد،زمان و مکان هم نمی شناسد ،موقعیت ویژه ایی هم طلب نمی کند،فقط و فقط ادب وباور قلبی فرد مقابل را در برار زحمات گذشته ی یک فرد را می رساند.

                  تشکر و قدردانی شاید به نظر کوچک باشد ولی اثرات بزرگی درپی دارد.این تشکر ،لازم نیست در قالب یک تقدیرنامه ،یا در ضمن مراسم پرشکوهی از دست مقامات عالیقدر باشد ،چه بسا یک جمله ی حاکی از تشکر،آنهم از ته دل ،ارزشش بیشتر از آن باشد که فکر آدمی به آن قد میگشد.

                  اجر وثواب کسانی که زمینه ساز این فعالیت ها هستند با خدا ولی به رسم ادب و به توصیه مکتبمان ،من هم به نوبه خودم به پاس آموزه هایی که از مسلم عزیز داشتم و آموختم تشکر و قدردانی میکنم و امیدوارم که همیشه شاهد خبرهای موفقیتشان در تمام عرصه ها باشم .

                  ارادتمند
                  آنکس که بینای عیب خویش باشد و چشمان خویش را برای عیب دیگران بکار نیندازد , خردمند ترین مردم است (حضرت امیر(ع))
                  گر بر سر نفس خود امیری مردی / گر بر دگری خرده نگیری مردی
                  آن دانش که ز لطف خود بر تو داد / گر بر دگری دریغ نکردی مردی
                  پی دی اف زیگ زاگ : دانلود
                  پی دی اف شبانه : دانلود

                  پاور پوینت پترن 123 : دانلود
                  پرسش و پاسخ تحلیل ها: تاپیک پرسش و پاسخ آنجمن تحلیلهای یزدی

                  نظر


                  • #24
                    سلام و درود

                    «لان شکرتم لازیدنکم و لان کفرتم ان عذابی لشدید»(ابراهیم/7)

                    یکی از فرهنگ های زیبا و خوب ما مسلمانان ایرانی،فرهنگ تشکر و قدردانی است.که مخصوص گروه سنی خاصی نیست،طیف خاصی هم ندارد،زمان و مکان هم نمی شناسد ،موقعیت ویژه ایی هم طلب نمی کند،فقط و فقط ادب وباور قلبی فرد مقابل را در برار زحمات گذشته ی یک فرد را می رساند.
                    تشکر و قدردانی شاید به نظر کوچک باشد ولی اثرات بزرگی درپی دارد.این تشکر ،لازم نیست در قالب یک تقدیرنامه ،یا در ضمن مراسم پرشکوهی از دست مقامات عالیقدر باشد ،چه بسا یک جمله ی حاکی از تشکر،آنهم از ته دل ،ارزشش بیشتر از آن باشد که فکر آدمی به آن قد میگشد.
                    اجر وثواب کسانی که زمینه ساز این فعالیت ها هستند با خدا ولی به رسم ادب و به توصیه مکتبمان ،من هم به نوبه خودم به پاس آموزه هایی که از مسلم عزیز داشتم و آموختم تشکر و قدردانی میکنم و امیدوارم که همیشه شاهد خبرهای موفقیت ایشان در تمام عرصه های زندگی باشم.
                    آنکس که بینای عیب خویش باشد و چشمان خویش را برای عیب دیگران بکار نیندازد , خردمند ترین مردم است (حضرت امیر(ع))
                    گر بر سر نفس خود امیری مردی / گر بر دگری خرده نگیری مردی
                    آن دانش که ز لطف خود بر تو داد / گر بر دگری دریغ نکردی مردی
                    پی دی اف زیگ زاگ : دانلود
                    پی دی اف شبانه : دانلود

                    پاور پوینت پترن 123 : دانلود
                    پرسش و پاسخ تحلیل ها: تاپیک پرسش و پاسخ آنجمن تحلیلهای یزدی

                    نظر


                    • #25
                      «لان شکرتم لازیدنکم و لان کفرتم ان عذابی لشدید»(ابراهیم/7)

                      یکی از فرهنگ های زیبا و خوب ما مسلمانان ایرانی،فرهنگ تشکر و قدردانی است.که مخصوص گروه سنی

                      خاصی نیست،طیف خاصی هم ندارد،زمان و مکان هم نمی شناسد ،موقعیت ویژه ایی هم طلب نمی کند،فقط و فقط

                      ادب وباور قلبی فرد مقابل را در برار زحمات گذشته ی یک فرد را می رساند.

                      تشکر و قدردانی شاید به نظر کوچک باشد ولی اثرات بزرگی درپی دارد.این تشکر ،لازم نیست در قالب یک

                      تقدیرنامه ،یا در ضمن مراسم پرشکوهی از دست مقامات عالیقدر باشد ،چه بسا یک جمله ی حاکی از تشکر،آنهم

                      از ته دل ،ارزشش بیشتر از آن باشد که فکر آدمی به آن قد میگشد.

                      اجر وثواب کسانی که زمینه ساز این فعالیت ها هستند با خدا ولی به رسم ادب و به توصیه مکتبمان ،من هم به

                      نوبه خودم به پاس آموزه هایی که از مسلم عزیز داشتم و آموختم تشکر و قدردانی میکنم و امیدوارم که همیشه

                      شاهد خبرهای موفقیت ایشان در تمام عرصه های زندگی باشم .
                      آنکس که بینای عیب خویش باشد و چشمان خویش را برای عیب دیگران بکار نیندازد , خردمند ترین مردم است (حضرت امیر(ع))
                      گر بر سر نفس خود امیری مردی / گر بر دگری خرده نگیری مردی
                      آن دانش که ز لطف خود بر تو داد / گر بر دگری دریغ نکردی مردی
                      پی دی اف زیگ زاگ : دانلود
                      پی دی اف شبانه : دانلود

                      پاور پوینت پترن 123 : دانلود
                      پرسش و پاسخ تحلیل ها: تاپیک پرسش و پاسخ آنجمن تحلیلهای یزدی

                      نظر


                      • #26
                        سلام بر اقا مسلم
                        من ودوستان شمار ا لایق بیشتر از اینها میدونیم وبه خاطر همین بابت زحماتی که کشیدید
                        از شما کمال تشکر را داریم ودارم انشااله که در تمام مراحل زندگی موفق باشی
                        دوست دارم فدای تو
                        (( هرچه پیش از این بوده بعد از این هم خواهد بود))

                        نظر


                        • #27
                          سلام اقا مسلم
                          منم بخاطر زحماتی که در این تاپیک میکشید و کمک به ما مبتدی ها میکنید تشکر میکنم

                          نظر


                          • #28
                            سلام مسلم جان
                            صمیمانه ارتقا شما را تبریک گفته و از اینکه دانش خود را در اختیار دوست قرار داده اید ممنون و متشکرم.
                            امیدوارم در تمامی مراحل زندگی به لطف الهی و یاری باری تعالی شاد و موفق باشی و انشاالله به زودی موفقیت های پی در پی شما را تبریک گوییم

                            با عرض پوزش از تاخیر
                            ارادتمند سید

                            نظر

                            پردازش ...
                            X