اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

ظهور سیستمی که طوفان به پا خواهد کرد

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • #31
    سلام

    نگاهتون به بازار را میپسندم و باید بگم خود من هم دقیقا مثل شما فکر میکنم .از تحلیل های بسیار خوبتون تشکر میکنم. به نظر من شما بهترین تریدر و تحلیل گری هستید که تا بحال با ان آشنا شدم .

    امیدوارم بتوانم با کمک شما در این بازار بی معرفت ضررهایم را جبران کنم .

    ما را از لطف خود بی نصب نگذارید .

    ممنون

    نظر


    • #32
      نوشته اصلی توسط بابا قلی میرزا آقای شیرپرورده نمایش پست ها
      سلام

      نگاهتون به بازار را میپسندم و باید بگم خود من هم دقیقا مثل شما فکر میکنم .از تحلیل های بسیار خوبتون تشکر میکنم. به نظر من شما بهترین تریدر و تحلیل گری هستید که تا بحال با ان آشنا شدم .

      امیدوارم بتوانم با کمک شما در این بازار بی معرفت ضررهایم را جبران کنم .

      ما را از لطف خود بی نصب نگذارید .

      ممنون

      سلام دوست عزیزم

      تشکر میکنم از ابراز لطف و علاقه شما باید عرض کنم که من شخصا مدت زیادی هست با این سیستم از بازار سود میگیرم اوایل کار که سیستم هنوز جا نیافتاده بود خیلی هیجان زده میشدم وقتی میدیدم تحلیل هایم همگی با سود عالی بسته میشدند ولی حالا دیگه مثل روزهای اول نیست و خیلی برام عادی شده . امیدوارم با دیدن شادی و هیجان سود کردن شما دوستان من هم مانند روزهای اول اون حس خوب رو دوباره تجربه کنم .

      متاسفانه از اینکه میبینم دوستان با سابقه چندین و چند ساله با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم میکنند و هنوز نتوانستند آنطور که باید مارکت را آنالیز کنند و به سختی دارن کار میکنن خیلی خیلی ناراحت و نگران هستم .

      هفته گذشته اکثرا روی خرید پوند اقدام کردن در حالی که در کانال تلگرام اعلام کردم که فروش دارد .هر چند خودم سود خوبی از فروش پوند نصیبم شد ولی دیگه مثل روزهای اول نه تنها خوشحال و هیجان زده نمیشوم بلکه از ضرر کردن دوستان ناراحت هم هستم. و به خودم میگم چه اشکالی داره همه با هم و در کنار هم از این بازار منتفع بشیم .

      من هفته گذشته تحلیل های یه تعداد از دوستان را نگاه میکردم که اتفاقا از تحلیل گرهای با سابقه این فروم هستند و با اینکه تقریبا مطمئن بودم اکثرا تحلیل های انها اشتباه است ولی متاسفانه نمیتوانستم چیزی بگم وحتی اگر هم میگفتم تاثیری نداشت و دلیل اونهم خیلی واضحه و همه میدونن .

      امیدوارم با آموزش استراتژی دلتا افق روشنی را پیش چشمان همه دوستان قرار دهم و در کنار هم به راحتی از بازار سود مورد انتظار خودمون را بگیریم و آنهایی هم که تابحال چیزی جز ضرر عایدشان نشده بتوانند درکمترین زمان ممکن جبران ضرر کنند .

      با سپاس
      DeltaTrader

      نظر


      • #33
        سلام بنده هم اصول تریدم تقریبا به روش شماست عزیز

        نظر


        • #34
          نوشته اصلی توسط Wall Street نمایش پست ها
          با سلام خدمت دوستان گرامی هفته گذشته من دو مثال لایو در کانال تلگرام قرار دادم که یکی نفت و دیگری NZDUSD بود .

          مثال نفت بدون نتیجه ماند و بازار واکنشی که انتظار میرفت از خود نشان نداد بنابراین عملا منتفی اعلام شد و بعد مشاهده شد که تصمیم به موقع و درستی اتخاذ شده بود . قبلا هم عرض کرده بودم در صورتی که بزرگان بازار از تصمیم خود صرف نظر کنن بازار در قیمت مورد نظر بی حرکت میماند و همین مورد به عنوان یک نشانه تلقی میشود و میتوان بدون ضرر از بازار خارج شد . در مثال NZDUSD که دیروز اعلام شد قیمت بعد از برخورد به منطقه مورد نظر مشاهده کردید که چگونه بازیگران بزرگ واکنش درخور و قابل انتظاری را از خود نشان دادن و تقریبا دستشان حداقل برای ما رو شده بود .

          اگر دقت کرده باشید قیمت فروش را0.7370 اعلام کردم دقیقا از همان نقطه برگشت داشتیم و هچنین اعلام کرده بودم درصورتی تحلیل اعتبار دارد که حداقل 100 پیپ در وهله اول واکنش از خود نشان دهد .

          نکته مهمی که اینجا باید عرض کنم اینکه اگر در چارت دقت کنید نیم ساعت قبل از ریزش یک بار قیمت تا 0.7366 بالا امد و نتوانست به قیمت 0.7370 دست پیدا کند و اوردر های ما فعال نشد و تقریبا 70 پیپ ریخت و اینجا خیلی مهم است بدانید این بزرگان بازار بودند که تلاش کردن و قیمت را به هر ترتیبی که بود دوباره به 0.7370 رسوندن که معمولا باعث گمراه شدن تریدر های مبتدی میشوند و اکثر تریدر های مبتدی با تصور اینکه روند برگشته با عجله وارد میشن که متاسفانه خیلی زود هم با ضرر از بازار خارج میشوند .

          سلام ممنون از به اشتراک گذاری سیستمتون.
          از زمانی که شرایط ورود به نیوزیلند دلار را صادر کردید 200 پیپ جهت خلاف حرکت کرده. آیا این جزعی از استراتژیست و بدون استاپ معامله میکنید یا این پوزیشن فیل شده. ممنون؟

          [IMG][/IMG]
          https://www.mql5.com/en/signals/477569

          نظر


          • #35
            نوشته اصلی توسط fireboy810 نمایش پست ها
            سلام بنده هم اصول تریدم تقریبا به روش شماست عزیز

            سلام دوست عزیز

            چقدر عالیست که میبینم هم عقیده هستیم . اطمینان دارم به موفقیت های خوبی هم دست یافتی و این باعث افتخاره. در بازارهای مالی بیس کار و اینکه چه دیدی نسبت به مارکت داشته باشی خیلی مهمه .
            اگر اولین قدم را اشتباه برداری مطمئنا هر قدر هم که تلاش کنی باز رسیدن به موفقیت کاری عبس و بیهود است و خوشحالم از این که در راه درستی قدم گذاشتی .

            با ارزوی سلامتی و موفقیت برای شما دوست گرامی

            DeltaTrader

            نظر


            • #36
              نوشته اصلی توسط hamid24 نمایش پست ها
              سلام ممنون از به اشتراک گذاری سیستمتون.
              از زمانی که شرایط ورود به نیوزیلند دلار را صادر کردید 200 پیپ جهت خلاف حرکت کرده. آیا این جزعی از استراتژیست و بدون استاپ معامله میکنید یا این پوزیشن فیل شده. ممنون؟

              [IMG][/IMG]

              سلام دوست عزیز

              از اینکه وقت گذاشتید و این سوال را مطرح کردید تشکر میکنم این نشانه علاقه شما است .
              در جواب باید عرض کنم تحلیل NZDUSD قیمتی را که برای فروش اعلام کردم 0.7370 بود و من این تحلیل را از صبح روز جمعه تاریخ 26 اگوست زمانی که قیمت روی 0.7320 بود و هنوز 50 پیپ تا قیمت مد نظر ما فاصله داشت در کانال تلگرام اعلام کردم و سپس در آخرین لحظات پایانی روز جمعه فعال شد و در کمتر از 4 ساعت بیش از 100 پیپ ریزش داشت .
              بنابراین فلش قرمزی که شما روی چارت ترسیم کردید برای زمانی است که پوزیشن ما در سود بود و تا 160 پیپ ریزش را تجربه میکند .



              این عکس تحلیلی است که در کانال تلگرام در تاریخ 26 اگوست منتشر کردم و عکسی که شما گذاشتید بعد از فعال شدن اوردر های ماست .



              نکته خیلی مهمی که باید عرض کنم این است که همیشه بعد از فعال شدن اوردر های ما انتظار داریم دست کم 100 پیپ واکنش از بازار ببینیم و سپس پوزیشن را ریسک فری میکنیم و نیمی از حجم را تسویه خواهیم کرد .

              با ارزوی سلامتی و موفقیت برای شما دوست گرامی
              DeltaTrader
              ویرایش توسط Wall Street : https://www.traderha.com/member/21840-wall-street در ساعت 09-18-2016, 05:21 PM

              نظر


              • #37
                سلام
                خیلی ممنون از لطف بی پایان شما دوست عزیزم که قصد آموزش این روش رو دارید.
                میتونم بپرسم که چه موقع در نظر دارید مارو سورپرایز کنید؟؟؟(آموزش روش)

                باز هم سپاس

                نظر


                • #38
                  نوشته اصلی توسط mohsenforex نمایش پست ها
                  سلام
                  خیلی ممنون از لطف بی پایان شما دوست عزیزم که قصد آموزش این روش رو دارید.
                  میتونم بپرسم که چه موقع در نظر دارید مارو سورپرایز کنید؟؟؟(آموزش روش)

                  باز هم سپاس

                  سلام دوست گرامی

                  با تشکر از توجه شما . چند هفته ایی است که در کانال تلگرام اموزش را شروع کردم .

                  سر فصل های اموزشی استراتژی دلتا

                  ....Trader-1.pdf - 104 KB
                  ....Trader-2.pdf - 282 KB

                  با تشکر
                  ویرایش توسط ناظرسایت : https://www.traderha.com/member/5564-ناظرسایت در ساعت 10-02-2016, 08:09 AM دلیل: بی توجهی به قوانین فروم

                  نظر


                  • #39
                    وای وای چه توفانی

                    نظر


                    • #40
                      نوشته اصلی توسط zoomer20 نمایش پست ها
                      وای وای چه توفانی

                      کاملا واضحه این حرف شما از روی لجاجت و حسودی باشه ! شرم نمیکنی که استاد با خوندن پست شما ممکنه دلسرد شوند و از ادامه راه باز ایستد . وای به روزی که استاد به خاطر این حرف سخیف شما آموزش را ادامه نده .

                      من به شخصه در همین مدت کوتاهی که با استاد آشنا شدم خیلی چیزها یاد گرفتم و دید من رو نسبت به مارکت به طور کل عوض کرد و این رو صادقانه عرض میکنم که مدیون استاد هستم . استاد ما را ببخش .

                      از اینکه این سعادت نسیب ما شد که در خدمت استاد عزیز
                      Wall Street بنیانگذار استراتژی اعجاب انگیز دلتا کسب علم و دانش نمائیم شاکر خداوند بزرگ و مهربان هستیم .

                      جا دارد که همین جا کمال تشکر و قدردانی خودم را نثار استاد بزرگوار کنم که واقعا وقت و انرژی بسیاری بابت کشف و نگارش و عمومی سازی این سیستم انجام دادن و بر ما منت نهادند تا به یاری خداوند متعال به سود مستمر در بازار دست یابیم .

                      تشکر تنها کاری بود که میتوانستم انجام دهم و از این بایت شرمنده ام استاد


                      نظر


                      • #41
                        من هم ممنونم به نوبه خودم استاد.
                        https://t.me/MoRaFx

                        نظر


                        • #42
                          سلام کانال تلگرام را لطف میکنید

                          نظر


                          • #43
                            سلام و تشكر .سوال اينه كه با توجه به پست 16 ما از كجا بفهميم مثلا نقطه x محل ورود تريدر هاي كوچك است؟ و اين كه تشخيص خريد و فروش انها ؟ با تشكر

                            نظر


                            • #44
                              نوشته اصلی توسط Wall Street نمایش پست ها
                              سلام دوستان گرامی

                              من در رابطه با طرح آموزش سیستم خیلی فکر کردم و به این نتیجه رسیدم که اگر بخواهم بدون اثبات و دلیل و مدرک مستدل آموزش را شروع کنم مطمئنا نه تنها کمکی به درک و فهم مطالب به مخاطب نمیکند بلکه ممکنه موضوع بحث به حاشیه هم کشیده شود.
                              بنابر این تصمیم گرفتم همزمان با آموزش ، عملکرد سیستم در یک حساب ریل و ثبت شده در سایت mql به معرض نمایش قرار بگیرد .تا دوستان به طور محسوس با توانایی های سیستم آشنا شوند .

                              از آنجا که این سیستم از توانایی های بالقوه و انعطاف پذیری بسیار بالایی برخوردار است و قابلیت همگام سازی با هر سیستمی را دارد بنابراین میتوان به عنوان مکمل در هر سبک تریدری استفاده کرد .
                              گستردگی و قابلیت های این سیستم بسیار زیاد است بنابراین ممکنه برخی از مطالب برای مخاطب پیچیده و قابل هضم نباشد و نسبت به توانایی ها و سابقه فعالیت تریدر ها دیدگاه های متفاوتی را ایجاد کند .
                              بنابراین خواهشی که از دوستان دارم این است که تا جای ممکن صبور باشند و از بحث کردن و ارسال مطالب و سوالات تکراری خودداری کنند و اگر در قسمتی از مطالب سوال و یا نظر یا انتقاد مفید و سازنده داشتند حتما در میان بگزارند چون اعتقاد دارم باعث درک بهتر مطالب خواهد شد.
                              سلام.تشگر بابت به اشتراک گذاری اطلاعات.منتظر هستیم
                              با سپاس
                              : My Real Accounts

                              نظر


                              • #45
                                سلام خدمت دوستان گرامی

                                اول از همه تشکر میکنم از لطف دوستان که در این مدت به بنده محبت داشتند پیام های تشکر شما دوستان همیشه باعث دلگرمی و خوشحالی من بوده و هست .

                                پوزش میخوام به دلیل دیر پاسخ دادن به سوالات شما به دلیل مشغله کاری تنها یکشنبه ها فرصت صحبت و تبادل نظر با دوستان را خواهم داشت .

                                متاسفانه از طریق فروم تریدرها نمیتوانم جواب سوالات شما دوستان را به صورت خصوصی بدهم به دلیل اینکه تعداد پست های من در فروم کمتر از 30 تا است امکان پاسخ دادن به سوالات دوستان فعلا مغدور نیست اگر نظر یا سوالی داشتید خوشحال میشوم با ایمیل بنده از طریق کانال تلگرام با من درمیان بگذارید.

                                با تشکر

                                ......................
                                ویرایش توسط ناظرسایت : https://www.traderha.com/member/5564-ناظرسایت در ساعت 10-16-2016, 01:14 PM دلیل: قراردادن راه تماس ( خلاف قوانین فروم )

                                نظر

                                پردازش ...
                                X