اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

معاملات حساب دمو

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • معاملات حساب دمو

    با سلام خدمت دوستان

    طی مدتی که با بازارمالی جهانی آشنا شدم بطور جدی هیچ وقت پیگیری نکردم برای همین این تاپیک رو ایجاد کردم تا نتایج معاملاتم را اینجا ثبت کنم برآیند کار برام مهمه و اینکه بتونم مدیریت سرمایه رو رعایت کنم و از نظر روانشناسی معاملات هم به ثبات برسم


    تایم فریم معاملاتی من یک ساعته هست و حجم در همه معاملات یکسان هست استاپ داریم و تارگت نداریم بلکه خروج دارم

    ویرایش توسط مهدی : https://www.traderha.com/member/2634-مهدی در ساعت 05-25-2020, 06:27 PM

  • #2
    اولین معامله روی

    eur/chf

    qgir_eurch1f-h1-fort-financial-services-3.png

    نظر


    • #3
      سلام پوزیشن بالا با ضرر بسته شد دو موقعیت دیکه روی GBP/USD و eur/jpy که با سود بستم

      http://uupload.ir/files/x2yw_1.png
      ویرایش توسط مهدی : https://www.traderha.com/member/2634-مهدی در ساعت 05-26-2020, 01:04 PM

      نظر


      • #4
        با سلام ،
        جسارتا" چند توصیه مهم :

        1- سعی کنید جوری تمرین کنید که دارید حساب واقعی انجام میدین یعنی تمام استراتژی که در حساب اصلی میخواهید پیاده کنید در حساب دمو تمرین کنید و حداقل سه ماه دمو تمرین کنید .
        2- از اهرم پایین شروع کنید و کار کنید مانند :1/50 یا 1/100 یا 1/125
        3- حساب دمو را یک نوع ارز شروع کنید و هرگز در چند ارز وارد نشوید زیرا باعث سردرگمی شما میگردد ، مثلا" : با جفت ارزهای پوند و دلار gbpusd
        4- همیشه چه در حساب دمو و چه در حساب رئیل (واقعی) از نصف سرمایه خود ترید (معامله) کنید یعنی اگر با 200 دلار شروع میکنید و اهرم معاملات تان 1/100 ، مقدار 10 دلار در هر ترید استفاده میشود و شما باید حداکثر ده تا معامله انجام دهید یعنی فقط با 100 دلارتان ترید کنید و الباقی را برای نوسان در free margin حفظ کنید
        5- از اندیکاتور با اطلاع از طرز عمل کرده مفید استفاده کنید و اگر از چند اندیکاتور استفاده میکنید هر اندیکاتور برای یک نوع روند در معامله استفاده کنید : یکی حجم بازار ، یکی تعداد کندلهای بسته و دیگری تعقیب کننده روند بازار و ...
        6- رباتهای موجود در بازار را ابتدا تست کنید بعد در معاملات شرکت دهید زیرا گاها" پیش آمده که رباتها در روند سریع بازار هنگ میکنند و باعث از دست دادن سرمایه شما میشوند !
        7- از تجربیات دیگران استفاده کنید ولی هرگز با استراتژی دیگران معامله انجام ندهید خودتان برای خودتان بسته به نوع جفت ارز خویش برای خودتان استراتژی بسازید .

        امید دارم سودمند واقع شود ، موفق باشید .

        نظر

        پردازش ...
        X