اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

گفتگو های تاپیک " پروژه تریدری سال 2016 "

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • گفتگو های تاپیک " پروژه تریدری سال 2016 "

    با سلام خدمت دوستان عزیز

    هر سال یک چنین تاپیکی ایجاد خواهیم کرد و یک اکانت معاملاتی ریل با مبالغ مختلف به اشتراک میگذاریم و موقعیت های معاملاتی همراه با تحلیل و مدیریت پوزیشن را در آن پیش خواهیم برد .این بخش با جزئیات کامل همراه با آموزش تحلیلگری تریدری پیش رویی خواهیم کرد و در بخش عمومی گاها برخی از موقعیت ها را برای نمونه پابلیک خواهیم نمود .

    توجه داشته باشید که معامله در بازارهای مالی اهرم دار دارای ریسک بلقوه میباشد و هر آنکس که نتواند بر احساسات خود غلبه کند و آن ها را به خدمت خود درآورد ، دست آخر فقیر خواهد ماند .

    افراد میتوانند در هر بروکری که مایل هستند اکانت داشته باشند و با رجوع به کانال تریدر ها وه در زیر هست لینک افتتاح را بردارند و سپس مشخصات افتتاح حساب با راه ارتباطی را برای بنده در تلگرام قرار دهند :
    www.telegram.me/cyclicalwave

    مدیریت سرمایه و ریسک بر اساس سرمایه خود ، میبایست بر روی اکانت معاملاتی اتان ست شود . ما اگر آرام و پیوسته یک سود روتین کسب کنیم بعد از مدت زمان اندکی به سرمایه قابل توجه دست خواهیم یافت . اما اکثرا یک شبه تمایل به ثروتمند شدن دارند و دو برابر زمان عادی که میتوان آهسته و پیوسته سود کرد را صرف معاملات در زیان خود میکنند و دست آخر با ورشکستی از دور خارج میشوند . حرف اول و آخر خود کنترل درونی میباشد و مباحث روانشناسی و مدیریت پوزیشن ، صدرصد تریدری هست که یک تحلیل را رنگ و لعاب تریدری میدهد . اینجا ساختار ذهنی اتان به زور درست خواهم کرد ، حتی شده با چوب کتک بزنم (شوخی) . همه شما را دوست دارم و دوست دارم همه سود کنند و نانی بر سر سفره خانواده بیاورند و شاد زندگی کنند . هدف نهایی بنده مفید بودن برای ملت هست و اینکار را اول برای رضای خدا انجام داده سپس برای شادی وجود خودم ...

    پس بسم الله ،

    telegram.me/traderha
    ویرایش توسط FundTrader : https://www.traderha.com/member/3510-fundtrader در ساعت 02-16-2016, 09:10 AM

  • #2
    گفتگو های تاپیک " پروژه تریدری سال 2016 "

    طرح خوبیه
    چه خوب میشه اگه همه فعالیت کنن

    نظر


    • #3
      نوشته اصلی توسط Ariafx نمایش پست ها
      طرح خوبیه
      چه خوب میشه اگه همه فعالیت کنن
      ممنون برادر .

      هدف نهایی و آرزوی نهایی هر فردی که در این زمینه پا میگذارد ، شرکت در خط آتش یا همان معامله گری "تریدری" در بازار میباشد . که متاسفانه اکثریت به فکر سودهای نجومی با سرمایه اندک هستند و بیشترین تمرکز را به فراگیری ساده ترین علم بازار میگذارند که همان هم به صورت مفهومی و کاربردی فرا نمیگیرند و همه به دلیل عجله برای کسب ثروت هست . ساختار ذهنی خود را آماده نمیسازند . خلاصه به دلیل نبود هبچ قوانین و آزادی عمل که به صورت یک شمشیر دو لبه عمل میکند گاها باعث ورشکستی افراد شده است . این بخش به حالت پریوایت "خصوصی" تغییر رویه داده میشود . و تنها کاری که برای ورود هست از طریق لینک رفرال، افراد واقعا دارای حساب معاملاتی ، اکانت معاملاتی خود باز کنند . حال تمام کارگزاری های که در قسمت معرفی بروکرها قرار دارد ، لینک رفرال خواهم گذاشت منتهی توصیه بنده بر این هست که در کارگزاری pcm اکانت خود باز کنید که دارای هیچ تفاوتی در نمودار و ... نباشیم و امورات سریعتر انجام گیرد و اگر مشکلی ایجاد شود با داشتن روابط با این شرکت در کمترین زمان رفع رجوع نمائیم و امنیت سرمایه که حرف اول میزند را در اینجا میتوان ضمانت کرد اما در شرکت های دیگر خیر... به هر حال هر آنکی تمایل داره با ما باشد ، بنده در خدمتش هستیم. بخش عمومی معامله گری هم هر از گاهی موقعیت معاملاتی اشتراک گذاشته میشود که افراد تازه وارد برایشان بار علمی دارا باشد.

      نظر


      • #4
        بسیار عالی...
        راهتون مستمر
        با سپاااس

        نظر


        • #5
          گفتگو های تاپیک " پروژه تریدری سال 2016 "

          در این قسمت افراد میتوانند به بحث و گفتگو بپردازند و تاپیک اصلی را محل تریدری میکنیم که انسجام در آنها حفظ گردد و هر تحلیل و ترید به سرعت قابل جستجو باشد

          نظر


          • #6
            سلام
            خیلی عالی هستش
            ممنون از زحمتی که متحمل می شوید اقا خلیل
            شادی و سلامتی برای شما و دوستان ارزو دارم.
            خوش باشید

            نظر


            • #7
              نوشته اصلی توسط mojtaba3898 نمایش پست ها
              سلام
              خیلی عالی هستش
              ممنون از زحمتی که متحمل می شوید اقا خلیل
              شادی و سلامتی برای شما و دوستان ارزو دارم.
              خوش باشید
              سلام عزیزم

              ممنون از لطفتون ، واقعیت امر برای کار سفت و سخت شهر محل زندگیم ترک کردم و گفتم تا چندین سال برنمیگردم ، از گرمسیر به سردسیر اومدیم و جای که گرفتم برای من یه خورده چه عرض کنم وحشتناک سرد بود ، دیشب که نمیدونم چطور زنده در رفتم ، به هر حال امروز دیگه کلی بخاری و بند وبساط تهیه کردم ، حالا این مشکل رفع شده ، مشکل اب داریم و مستاجر قبلی پول دو سال اب رو نداده و بدهی سنگینی به بار آورده و واقعاً گیچ شدم چکار کنم. گفتم یه یکماهی اینجا سر کنم و بعدش به جای دیگه برم. این طرح شروع شده و انشالله حرکت میکنیم. دیگه اومدیم که 24 ساعته روی امورات باشیم. توکل بر خدا ، انشالله در این چند صبای که زنده هستیم بتونیم یک حرکت برای جامعه تریدری ایران زمین بزنیم که یاد و خاطره ای باشد و ما را همیشه یاد کنند.

              با تشکر از شما ، ما برویم یک رست ، که فوق العاده خسته هستم.

              نظر


              • #8
                با سلام مجدد خدمت دوستان عزیز

                این بخش این هفته جدید شروع میکنیم . یک زیر بخش در قسمت اختصاصی تریدری ایجاد میشود به نام : پروژه تریدری Fxcma و این دو تاپیک حال حاضر به آنجا منتقل می گردد و اکانت معاملاتی را با پسورت اینوستور در خدمت عزیزان قرار میدهیم و اگر سایت Myfxbook مشکلی نداشته باشد بر روی آن هم ست خواهیم کرد

                این بخش به افرادی اکسس و دسترسی داده می شود که شرایط عنوان شده در تاپیک مربوطه به آدرس اینجا را دارا باشند و باز با وجود محدودیت در اکسس ، پسوردی هم بر روی بخش ایجاد میگردد که هر گاه عضوی حذف گردید بدون ایجاد وقفه و تنها با یک تغییر پسورد ، دسترسی ها را کاستومایز کنیم.

                فعالیت تریدری ما به دو صورت خواهد بود :

                1- دسترسی کامل

                2- دسترسی محدود

                1- این حالت متعلق به افرادی است که شرایط ذکر شده در بالا را رعایت کنند و بدون هیچ محدودیتی یوزر آی دی و پسورد اینوستور را در اختیار دارند و تحلیل ها را کاملاً میبینند

                2- این شرایط برای حالت عمومی هست که بدون محدودیت همه بنوانند حداقل پنجاه درصد از موقعیت های معاملاتی را مشاهده کنند . برای این منظور از هر دو موقعیت ، یکی را به صورت عمومی نشر خواهیم کرد و اکسس به حساب با محدودیت میباشد که در سایت Myfxbook ست شده و ان را به نمایش عموم در خواهیم آورد . تنها پارامترهای که لحاظ خواهد شد تنها بازدهی خواهد بود و یک سری موارد جزئی اما مشخص کننهده پروسه کاری هست

                توجه داشته باشید قرار نیست روزانه صدرصد ترید داشته باشیم و در همه موقعیت های معاملاتی ترید کنیم و به سود بنشینیم . همه اهداف تارگت ها قبلا در تاپیک عمومی بیان شده است و تنها به دور از توضیحات اضافی پیش خواهیم رفت و مطالب علمی و آموزشی کلیدی و کاربردی نیز در بخش اختصاصی به اشتراک میگذارم . خلاصه مطلب خیر هست موفق و پیروز باشید

                نظر


                • #9
                  دوستان عزیز سلام و صبح همگی بخیر

                  دیشب در حال فکر کردن بودم و همانطور که به فکر نیازمندان فرو رفته بودم ، به خود گفتم اکثریت در اینجا نیازمند علم بازار و مرحله تریدری هستند . یاد ضرب المثلی افتادم که چراغی بر خانه رواست به مسجد حرام است . وقتی شخصا در این مکان ،در این حرفه افرادی را میبینم که تمام هستی خود را باخته اند و به امید سود در حال تلاش هستند چرا به این کمکی همانند آن بشر نیازمند که دستش درتز هست نشود و نکنم !!! خلاصه به این نتیجه رسیدم که بخش تریدری را تا اطلاع ثانوی عمومی نمایم و شرطی بگذارم که همه قادر به انجامش باشند . خوب شرط را بر این روال گذاشتیم که همه و همه عضو کانال تریدرها شوند و با عضویت در آنجا که با یه کلیک که بیشتر نیست ، رونق ببخشند و تمام تحلیل ها و موقعیت ها و مدیریت معاملات را تا اطلاع ثانوی همه و همه در آنجا قرار خواهم داد و نتایج ماهانه را برای داشتن آرشیو همیشگی در بخش تریدرها ، اینجا ثبت نمائیم .

                  پس بسم الله افراد که دوست دارند به نیازمندان کمکی شود از طریق لینک بالا اقدام نمایند ( هیچ اجباری الان نیست اما خوب افرادی که واقعا در حال کار کردن هستند چیزی ازشون کم نمیشه و ثواب اخروی هم نصیب خود کردند ) و همه افراد برای بهره مندی از این بخش و خدمات آن به صورت کامل ، عضو کانال تریدرا شوند :

                  Www.telegram.me/traderha

                  خوب امروز روز قبل از شروع روزهای کاری بود و دهمین سالگرد تاسیس بنیانگذار فروم شرکت PCM هست که اکنون تنها اسپانسر این مجموعه تحصصی هستند و این اشتراک عمومی شیرینی از طرف یکی از مدیران سابق این شرکت به افراد باشد .

                  با تشکر - خلیل رحمانی
                  ویرایش توسط FundTrader : https://www.traderha.com/member/3510-fundtrader در ساعت 02-14-2016, 08:58 AM

                  نظر


                  • #10
                    ببخشید یکم بیشتر توضیح میدین . من روی اکانت لایو ثبت نام کردم مابقیش چی؟

                    نظر


                    • #11
                      نوشته اصلی توسط sami.j نمایش پست ها
                      ببخشید یکم بیشتر توضیح میدین . من روی اکانت لایو ثبت نام کردم مابقیش چی؟
                      درود بر شما

                      اگر تازه وارد هستید اکانت خود را اصلا اجازه شارژ کردن ندارید چرا که می بایست در ابتدا علوم پایه را فرا بگیرید . که باز در همان کانال ، در حدود بیش از نیمی مطالب به روانشناسی موفقیت و روانشناسی فردی پرداخته شده که مطالعه کرده و نظرتان را به مدیر کانال که در بیوگرافی کانال ، اکانت اشان آمده است در اشتراک قرار دهید

                      آدرس : www.telegram.me/traderha
                      ویرایش توسط FundTrader : https://www.traderha.com/member/3510-fundtrader در ساعت 02-15-2016, 05:19 AM

                      نظر

                      پردازش ...
                      X