اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

آرشیو تحلیل های اکتبر 2012

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • #31
    تحلیل فاندامنتال و تکنیکال بازار ارز (24 اکتبر 2012)

    چشم انداز فاندامنتالی
    مورد مطرح شده در دادگاه عالی اتحادیه اروپا در پی یک تصمیم جداگانه در ماه گذشته توسط دادگاه فدرال قانون اساسی در شهر کارلسروهه مبنی بر عدم جلوگیری از اجرای سیستم ESM می باشد.آلمان تلاش کرد هر چه زودتر به عنوان حاکم پیروزی را به دست خانم آنجلا برساند، کسی که از چیدمان و ساختار طرح نجات و کفالت کشورها به عنوان یک آیتم حیاتی در حفظ منطقه اروپا از بحران مالی دفاع کند. مکانیزم ثبات اروپا(European Stability Mechanism) جای EFSF را خواهد گرفت، که 192 میلیارد یورو از 440 میلیارد یوروی خود را در در راستای دادن وام به کشورهای ایرلند، پرتغال و یونان صرف کرده است. این دو صندوق( ESM و EFSF) بصورت موازی به فعالیت خود ادامه خواهند داد تا مکانیزم EFSF به پایان کار خود در اواسط سال 2013 برسد. دادگاه عالی اروپا احتمالا مکانیزم ESM را به عنوان یک متمم ضروری برای بقای ساختارهای پولی اتحادیه اروپا مد نظر داشته باشد. در همین حال، صحبت پیشنهادات جدیدی درباره فرصتهای تقویت بانک مرکزی اروپا با زیر نظر قرار دادن اقدامات جبرانی بانک داران تحت پیش نویس پیشنهادات قانون گذار به عنوان یک ناظر بانکی پابرجا، بوده است. در متن این زمینه، موسسه واقع در فرانکفورت همچنین قدرت زیر نظر قرار دادن مدیریت ریسک، استانداردهای سرمایه و تمرینها و سیاستهای پاداش دادن را بر طبق تاریخ تعیین شده امروز بدست خواهد آورد. بعلاوه این مفهوم این را بازگو می کند که، ECB قادر به انجام آزمون های استرس و فشار خواهد بود. این اقدام به پیوستن جان کلام در طرح منطقه اروپا برای ایجاد یک اتحادیه بانکی جهت مقابله با بدهی ملی و بحران مالی در حال ورود به سال چهارم می باشد. در صورت لزوم ECB این نقش را بعهده می گیرد، اولین اقدام در این راستا می تواند در زودترین زمان 1 ژانویه اتفاق بیافتد، که منطقه اروپا را قادر به در نظر گرفتن کفالت های مجاز مستقیم بانکی از صندوق فایروال 500 میلیارد یورویی خود می کند.
    در همین حال، دلار 0.6% تا نرخ 1.29872 در برابر یورو بالا رفت. این جفت ارز نرخ 1.29520 را لمس کرد، قویترین سطح در این هفته. ین ژاپن 0.7% تا نرخ 103.692 در برابر یورو پیشروی کرد. ین همچنین 0.1% و تا نرخ 79.852 در برابر دلار افزایش یافت، پس از لغزشی زودهنگام تا نرخ 80.012، ضعیفترین نرخ ین از 6 جولای.

    نظر


    • #32
      تحلیل تکنیکال

      تمرکز ارزی امروز ما

      دلار کانادا / فرانک سوئیس – 4 ساعته
      CAD در حال کاهش در برابر CHF درون یک کانال با روند نزولی برای بیش از 2 هفته پیش تا به الان بوده است. 2 روز پیش، نرخ سطح حمایت خود در حدود 0.93114 را لمسکرد، جایی که بازار سطحی از تقاضا را تجربه کرد و به سمت بالا تا خط بالایی کانال تا سطح مقاومت در حدود 0.94014 شتاب گرفت. عریض شدن بولینگر باند و بازیابی MACD هر دو نشانی بر قدرت گرفتن بیشتر خریداران می باشند، پس یک برگشت روند بنظر ممکن می آید.



      یورو / دلار – روزانه
      همینطور که می توانید ببینید، EUR/USD در حال حرکت در امتداد یک خط روند صعودی از 24 جولای بوده است. پس از چندین بار افت و برگشت از سطح مقاومت خود در حدود 1.31263، این جفت ارز دوباره در حال رسیدن به خط روند خود می باشد. در همین حال بولینگر باند در حال اجرای یک پهن شدن به آرامی می باشد، چرا که باید صبر کرده و شاهد باشیم، که آیا قدرت ترکیب شده فضای میانی بولینگر باند و خط روند به اندازه کافی قدرتمند است که جفت ارز را تا بالای سطح مقاومت بعدی خود در حدود 1.31263 براند. در غیر اینصورت شاید نزول ها و زیان هایی را شاهد باشیم.



      طلا – 4 ساعته
      از سقف خود در حدود 1795.25، طلا برای بیش از 2 هفته در حال کاهش در برابر دلار در داخل یک کانال با روند نزولی تا به الان بوده است. دیروز، نرخ طلا سطح حمایت خود در حدود 1706.97 را لمس نمود، جایی که طلا سطحی از تقاضا را تجربه نمود و در حال حاضر به آرامی در حال بازیابی می باشد. اما MACD هنوز در حال افت می باشد و بنابراین از حرکات بیشتر رو به پایین حمایت می کند. پس ما ممکن است شاهد زیان های بیشتر در داخل این کانال باشیم.



      ************************************************** *****************************

      نظر


      • #33
        تحلیل فاندامنتال و تکنیکال بازار ارز (25 اکتبر 2012)

        چشم انداز فاندامنتالی
        ریاست بانک مرکزی اروپا (ECB)، ماریو دراگی، در جستجوی پیروزی در بدست آوردن حمایت بزرگترین اقتصاد اروپا برای طرح خود جهت خرید اروراق قرضه دولتی به عنوان اقدامی در راستای مقابله با بحران بدهی و امن نمودن یورو می باشد. تعداد کمی از سیاست مداران آلمانی شامل ریاست Bundesbank آقای ینس ویدمن غیر مستقیم اشاره کرده است که این پیشنهاد دقیقا مشابه چاپ پول برای تامین مالی دولتها می باشد، که این عمل بواسطه اساسنامه ECB ممنوع شده است. دراگس توضیح داد که دخالت ECB ضروری می باشد، زیرا اطمینان در منطقه یورو مختل و آشفته شده است. ریاست ECB همچنین قانونگذارای را آگاه می کند که ایالتهای متعهد اروپا باید به اقدامات ریاضتی تعهد داشته باشند و اینکه برنامه خرید اوراق قرضه ایشان به عنوان جایگزینی برای اقدامات کاهش بودجه در نظر گرفته نشده است. ماریو دراگی عنوان کرد، این برنامه درباره آزادی عمل بانک مرکزی اروپا توافقی نخواهد کرد یا کوتاه نخواهد آمد زیرا پذیرش این شرایط نیاز به تایید دولتها دارد. پروژه جدید ریسک های بالایی برای مالیات دهندگان منطقه اروپا ایجاد نخواهد کرد. در همین حال، اوراق بهادار 10 ساله دولت اسپانیا برای اولین بار در چهار روز اخیر افزایش یافت همچنانکه اوراق بهادار یونان افت را تجربه کرد. وزیر دارایی آلمان آقای ولفگانگ چابل شرح داد که بینش های جدیدی مبنی بر یک امکان در طولانی شدن(تمدید) مهلت کاهش بودجه دولت یونان نداشت، پس از اینکه وزیر دارایی یونان آقای یانیس استورناراس در آتن به قانون گذاران اعلام کرد که یک تمدید مهلت 2 ساله برای کاهش بودجه دولتی بدست آمده بود. آلمان مجذوب پیشنهادات برای ارائه رقمی بیش از هدف حداکثر 10 ساله کشور یونان در حراج بدهی این کشور شده است. سیستم ESM 4 میلیارد یورو بر روی اوراق قرضه با نرخ بالا و بدهی موسسات بین المللی سرمایه گذاری کرده است. ESM از تاریخ 8 اکتبر عملیاتی شده است و بر پرداخت در مرکز توسط دولتهای اروپایی تکیه دارد تا بر بسته نجات 500 میلیارد یورویی خود تاکید کند. در همین حال، یورو 0.1% تا نرخ 1.29662 در برابر دلار پایین رفت و با کمی تغییر در نرخ 103.522 ین قرار گرفت. دلار 0.1% رفت و برگشت تا نرخ 79.852 ین داشت، در حالیکه دلار نیوزلند در نرخ 82 دلار و 082 سنت معامله شد(82.082).

        نظر


        • #34
          تحلیل تکنیکال روزانه

          تمرکز ارزی امروز ما

          یورو / ین ژاپن – روزانه
          EUR/JPY از 23 جولای در حال بالارفتن درون یک کانال با روند صعودی بوده است. اخیرا، این جفت ارز از سطح مقاومت در حدود 104.50 واکنش نشان داده و به سطح حمایت در حدود 103.213 بازگشته است. MACD و بولینگر باند هر دو نشان از سیگنال های مثبت دارد، چرا که اگر این جفت ارز درون کانل باقی بماند، افزایش بیشتر محتمل تر است.



          نقره – 4 ساعته
          همینطور که در تصویر می توانیم مشاهده کنیم، نقره پس از عدم موفقیت در شکست سطح مقاومت در حدود 35.074 پی در پی در حال تضعیف در برابر دلار در داخل یک چنگال اندروی نزولی بوده است. در سطح حمایت در حدود 31.600، افت نرخ متوقف شده و جفت ارز وارد یک حرکت رنج(جانبی) بین این سطح و سطح مقاومت نزدیک در حدود 32.012 شده است. بولینگر باند تیز و باریک، MACD در حال بازیابی به آرامی و استوکاستیک بالارونده همگی نشان هایی برای یک حرکت قدرتمند در آینده بسیار نزدیک می باشند، بنابراین ممکن است شاهد افزایش های مازاد و در پی آن شکست سطح مقاومت باشیم.



          طلا – روزانه
          از 5 اکتبر، طلا در حال کاهش در یک کانال با روند رو به پایین بوده است. 2 روز قبل، این جفت ارز خط حمایت خود در حدود 1698.92 را لمس نمود، جایی که خط پایینی کانال و باند پایینی بولینگر باند نیز قرار دارند. این موقعیت مکانی قیمت در نمودار خریداران را تقویت کرده است و ما می توانیم ناظر بر شروع یک بازیابی به سمت میانه بولینگر باند باشیم. اما MACD که از قبل کاهش سطح داشته است هنوز در حال افت می باشد و نشان از زیان های بیشتر درون کانال دارد. بنابراین باید منتظر مانده و ببینیم پیش از اینکه انگیزه فروشندگان دوباره افزایش یابد خریداران چه مقدار می توانند قدرت بدست بیاورند.



          ************************************************** ***************************************

          نظر


          • #35
            تحلیل فاندامنتال و تکنیکال بازار ارز (26 اکتبر 2012)

            چشم انداز فاندامنتالی
            ظاهرا داستان های بدون پایان بین یونان و تامین اعتبار کنندگان بین المللی اش در حال ورود به راند بعدی هستند. وزیر دارایی یونان، یانیس استورناراس، روز چهارشنبه اینطور توضیح داد که 2 سال زمان بیشتر جهت دستیابی به هدف بودجه ای کاهش وام دهی جدید پایین تر از حداکثر 3% نرخ مدنظر اتحادیه اروپا به یونان فرصت داده شد. بجای سال 2014، یونان مهلتی جدید و تا سال 2016 خواهد داشت. در همین حال وزیر دارایی آلمان ولفگانگ چابل دوباره پافشاری بر این موضوع کرد که هیچ تصمیمی تا زمان تکمیل گزارشی که در حال تنظیم توسط troika می باشد، گرفته نخواهد شد(troika متشکل از کمیسیون اروپا، بانک مرکزی اروپا و صندوق بین المللی پول می باشد).
            صدراعظم آلمان آنجلا مرکل انتظار تحمیل بسته نجات دیگری برای یونان را از طریق این دولت در برلین نخواهد داشت. این کشور قبلا از 2 بسته کمک مالی با ارزش کل 240 میلیارد یورو استفاده برده است.
            در مقابل، ین آماده ثبت بزرگترین کاهش هفتگی در طی 2 ماه گذشته می باشد، همچنانکه نگرانی ها بر سر درآمدهای شرکتی بر روی میل و اشتیاق سرمایه گذاری و سهام آسیایی کاهش یافته سایه افکنده است. بعلاوه، یک گزارش دولتی که امروز منتشر خواهد شد ممکن است نشان از یک کاهش در قیمتهای مصرف کننده(تورم) داشته باشد، که سفته بازی بر سر اینکه بانک مرکزی این کشور سیاست انبساطی پولی(محرک اقتصادی) خود را طی هفته آینده افزایش خواهد دید، را پیشنهاد می کند. بنابراین تقاضا برای ارزهای امن و مطئمن افزایش یافته است و ارز کشور ژاپن پس از لمس زودهنگام 80.382 در ساعات اولیه معاملات با کمی تغییر در نرخ 80.313 در برابر هر دلار بود، ضعیف ترین نرخ از 25 ژوئن. JPY تقریبا 1.2% از ارزش خود را طی این هفته از دست داد، آماده برای بزرگترین لغزش قیمتی در معیار 5 روزه از زمان پایان دوره مشابه منتهی به 17 آگوست. همچنین در برابر یورو، ین ژاپن 0.1% تا 103.912 کاهش یافت، در حالیکه یورو موفق به صعود تا نرخ 1.29392 از نرخ 1.29341 در برابر دلار شد.

            نظر


            • #36
              تحلیل تکنیکال روزانه

              تمرکز ارزی امروز ما

              یورو / دلار – 4 ساعته
              از زمان سقف قیمت در حدود 1.31256 در روز 17 اکتبر، EUR/USD در حال سقوط تا سطح حمایت در حدود 1.29340 بوده است. در آن سطح این جفت ارز به سمت بالا برگشت، اما موفق به عبور از سد بعدی در حدود 1.30105 نشد و الان در حال معامله بین این دو سطح می باشد. درحال حاضر، این نرخ در حال آزمودن دوباره این حمایت می باشد، در حالیکه بولینگر باند عریض و MACD در حال کاهش نشان از زیان های بیشتر دارد، پس یک ادامه در روند نزولی محتمل تر از این است که قدرت سطح حمایت آنقدر باشد تا حرکت نرخ به سمت بالا را حفظ کند.



              یورو / دلار نیوزلند – روزانه

              از پایان ماه جولای، EUR/NZD در حال افزایش در بالای یک خط روند صعودی از سطح حمایت در حدود 1.50462 بوده است. پس از اینکه نرخ سطح مقاومت خود در حدود 1.60188 را لمس کرد، فروشندگان کنترل این جفت ارز را بدست گرفته که نرخ را به سمت پایین و تا سطح حمایت خود در حدود 1.57339 کاهش داد. بولینگر باند تیز و در حال باریک شدن می تواند نشانی از تضعیف حرکت قدرتمند نزولی باشد. پس مجبور هستیم که صبر کرده و ببینیم که آیا ترکیبی از قدرت سطح حمایت و خط روند و باند پایینی بولینگر باند یکبار دیگر موفق به راندن خریداران خواهد شد یا خیر، در غیراینصورت ممکن است زیان ها و نزول های بیشتر مشاهده شود.



              طلا – 4 ساعته

              از 4 اکتبر، طلا در حال کاهش در یک کانال نزولی بوده است. دیروز، این جفت ارز خط حمایت خود در حدود 1699.02 را لمس کرد، جایی که انگیزه جدیدی برای صعود کسب کرده و سطح مقاومت در حدود 1717.43 را تست کرد. اما موفق به عبور از آن نشده و الان در حال افت به زیر خط میانی چنگال و در حال رسیدن دوباره به سطح حمایت است، در حالیکه استوکاستیک و CCI هنوز نشان از زیان های بیشتر دارند.



              ************************************************** ************************************

              نظر


              • #37
                ابتدا باید از تفسیر و تحلیل ها که نمی دانم واقعا از سایتی معتبر برداشت شده است یا بیشتر تفسیرهای شخصی می باشد که مدام با اشتباه همراه است تشکر کرد چون باخره دوستان وقت خود را گذاشته و این تحلیل ها را یا جمع آوری کرده و یا با بررسی روند بازار که باز نمی دانم بر اساس تایم فریم کوتاه مدت است و یا بلند مدت ارائه می دهند که اگر بر اساس بلند مدت خصوصا در این صفحه ارائه شده دارای نقص کامل می باشد و قابل استناد ترید حتی هفتگی نمی باشد .
                اگر از سایت های متفاوت گرفته می شود چه خوب است منبع آن با تاریخ ذکر شود زیرا من در بیشتر سایت ها معتبر چنین تفسیرهای غیر منتطقی را در خصوص روند ها مشاهده نمی کنم
                در عین حال باز تشکر از این همه زحمتی که کشیده شده برای کمک و باز کردن دید تریدرها اما کاش با دقت بیشتر همراه باشند

                نظر


                • #38
                  دوست گرامی kam2012
                  درود بر شما

                  پیش از بیان هرمطلبی ورودتان را به فروم پرسپولیس تبریک می گوییم.
                  در ابتدا از حسن نظر شما در مطالعه این تحلیل ها و ارائه نظراتتان بسیار سپاسگذاریم

                  این تحلیل های فاندامنتال و تکنیکال بطور منظم و روزانه مستقیما از طرف گروه تحلیلگران بانک وارن گلد آلمان که یکی از بانک های معتبر و فعال در بازار فارکس می باشد برای کارگزاری ارسال می شود و هیچگونه برداشت شخصی و حتی گروهی در این زمینه اعلام نمی شود.

                  این تحلیل ها مستقیما برای مشتریان کارگزاری پرسپولیس نیز ارسال می شود.

                  ضمن اینکه باید اضافه کنیم هیچ منبعی 100% بر صحت تحلیل هایش تاکید ندارد و حتی بهترین تحلیل گران دنیا از کلماتی مانند: میتوان انتظار داشت، امیدواریم، شاید، در صورت ادامه تا نقطه مورد نظر و کلماتی مشابه این استفاده می کنند.

                  در مورد بلند مدت یا کوتاه مدت بودن تحلیل ها همانطور که مستحضرید از تایم فریم H4 به بالا هرگونه اظهار نظر و تحلیلی جنبه بلند مدتی به خود می گیرد و پایین تر از این تایم فریم عنوان های میان مدتی و سپس کوتاه مدتی به خود می گیرند.

                  ما بسیار مشعوف خواهیم شد اگر احتمالا موارد دیگری بود اعلام بفرمایید.

                  در انتها اعلام می کنیم بسیار سپاسگذار خواهیم بود اگر فکر می کنید منابع شما معتبر تر می باشد اعلام بفرمایید

                  سپاس فراوان

                  بخش خبری پرسپولیس کپیتال
                  PCMnewsdesk

                  نظر


                  • #39
                    تحلیل فاندامنتال و تکنیکال بازار ارز (29 اکتبر 2012)

                    چشم انداز فاندامنتالی
                    نشانه های تضعیف در اقتصاد دنیا ظاهر شده است و بنابراین تقاضای برای دارایی های امن افزایش یافته است. در نتیجه، نرخ ارز کشور ژاپن بالا باقی ماند و بزرگترین افزایش یک روزه اش را طی 2 ماه گذشته بهبود بخشید. بانک ژاپن برنامه ریزی برای دیداری طی فردا کرده اند و بازار انتظار دارد که آنها شاید سیاست تعدیلی بیشتری را بکار گیرند. گزارش های فردا فاش سازد که تولید ناخلص داخلی(GDP) اسپانیا طی 3 ماه گذشته افت داشته است و نرخ بیکاری آلمان طی این ماه برای اولین بار در 3 سال گذشته پیشروی کرده و افزایش یافته است. اقتصاددانان اینطور فرض کرده اند که اقتصاد اسپانیا ممکن است 0.4% در 3 ماه قبلی منتهی به 30 سپتامبر در مقایسه با دوره قبلی کاهش یافته باشد. فراتر از آن نرخ بیکاری آلمان ممکن است تا رقم 6.9% در ماه اکتبر در مقایسه با رقم 6.8% در ماه گذشته پیشروی کرده باشد. بعلاوه، داده ها شاید نشان از این داشته باشد که نرخ بیکاری کشور آمریکا نیز در ماه گذشته – اکتبر - تا 7.9% بالا رفته باشد، اگرچه همچنان استخدام کنندگان(کارفرمایان) برنامه را بر افزایش 125000 شغل نهاده اند. دلار ارزشش را در برابر ین ژاپن از دست داد و در نرخ 79.68 معامله شد. ین ژاپن افزایش هفته قبل خود در برابر یورو را حفظ کرد و در نرخ 102.98 بود، در حالیکه یورو از ارزشش در برابر دلار 0.1% کاسته شده و در نرخ 1.2924 قرار داشت. سیاسمتمداران اروپا مشتاقانه در انتظار گزارش نهایی گروه سه عضوی troika می باشد که شاید پیشنهاد بازسازی دیگری در بدهی کشور یونان را داده باشند که مستلزم تقبل زیان های بزرگی توسط وام دهندگان بخش دولتی توسط خواهد بود..
                    تقاضا برای دارایی های با بازدهی بالاتر کاهش یافته است، همچنانکه نگرانی بر سر نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و توانایی یونان در رسیدن به مقررات و ملزومات کفالت و کمک مالی اتحادیه اروپا پایین آمده است. ارز کشور نیوزلند تقریبا در برابر تمامی طرفهای ارزی خود که بیشتر از بقیه معامله شده اند، سقوط کرد و از ارزشش تا نرخ 0.8207 دلار کاسته شد. NZD/JPY 0.2% و تا نرخ 65.39 تضعیف شد. ارز کشور استرالیا 0.2% لغزش داشت و در نرخ 1.0356 دلار قرار داشت در حالیکه معامله گران از شرط بندی های خود بر سر کاهش نرخ بهره توسط رزرو بانک استرالیا طی دیداری در هفته آینده کاستند. شاخص سهام MSCI Asia Pacific 0.2% افزایش یافت.

                    نظر


                    • #40
                      تحلیل تکنیکال روزانه

                      تمرکز ارزی امروز ما

                      دلار / ین ژاپن – 4 ساعته
                      از 11 اکتبر، این جفت ارز در حال حرکت در داخل بک کانال صعودی بوده است. جمعه گذشته این جفت ارز از سطح مقاومت در حدود 80.364 برگشت کرده است و تا سطح حمایت در حدود 79.513 افت داشته است. شاید بتوانیم زیان های بیشتری را فرض کنیم همچنانکه جفت ارز از مووینگ خود عبور کرده و MACD نشان از برخی سیگنالهای نزولی دارد.



                      طلا – 4 ساعته
                      همینطور که میتوانید مشاهده کنید، فروشندگان مطمئنا هنوز کنترل طلا را در اختیار دارند و نرخ طلا را در امتداد یک خط روند نزولی به سمت پایین تا سطح حمایت در حدود 1698.58 می کشند. باید صبر کنیم و شاهد این باشیم که آیا درستی سیگنال صعودی OsMA تایید خواهد شد و طلا موفق به عبور از خط مقاومت بعدی خواهد شد؟ در غیر اینصورت زیان های بیشتر شاید ادامه پیدا کند.



                      یورو / دلار – روزانه
                      3 ماه پیش، EUR/USD در حال آغاز یک حرکت رو به بالا در امتداد یک خط روند صعودی بلند مدت بود. اما از 10 سپتامبر، این جفت ارز پس از اینکه خط مقاومت در حدود 1.31694 خریداران را متوقف کرده بود، در حال حرکت بر روی یک خط رنج(جانبی) بوده است. اخیرا، این نرخ از خط روند عبور کرده است، در حالیکه استوکاستیک نشان از تلاشی دیگر از طرف خریداران دارد.



                      ************************************************** ***********************

                      نظر


                      • #41
                        تحلیل فاندامنتال و تکنیکال بازار ارز (30 اکتبر 2012)

                        چشم انداز فاندامنتالی
                        نشانه ها اینطور ظاهر شده اند که بانک ژاپن شاید پس از کاهش در رقم منتشر شده تولید صنعتی که بیش از رقم پیش بینی بوده است
                        قدرت ارزی خود را بیشتر کاهش دهد. داده منتشر شده طی امروز نشان داد تولید صنعتی ژاپن 4.1% در ماه گذشته از ماه آگوست کاهش یافته است، که این رقم بیشترین مقدار کاهش از زمان زمین لرزه طوفان تسونامی سال گذشته در این کشور بوده است. در نتیجه، ین ژاپن در برابر تمامی طرف های ارزی که بیشترین معاملات را داشته اند از ارزشش کاسته شده است، این ارز 0.2% در برابر دلار تضعیف شده است و در نرخ 79.93 بود. EUR/USD در نرخ 1.2904 معامله شده است و EUR/JPY 0.2% تا نرخ 103.20 افزایش یافته است. اقتصاددانان پیش بینی کرده اند که ارقام امروز شاید نشانی از این باشد که در آلمان تعداد افراد بدون شغل در این ماه ممکن است 10000 نفر افزایش یافته باشد. این هفتمین ماه متوالی از افزایش تعداد بیکاران در این کشور می باشد. علاوه بر این، گزارشاتی اضافه بر این شاید این را افشا کند که اقتصاد اسپانیا در 3 ماهه (فصل) سوم در بحران فرو رفته است.تقاضا برای دارایی های پر ریسک برپایه طوفان sandy که در حال ویران کردن شمال شرق ایالات متحده می باشد و طرح کفالت و کمک مالی یونان کاهش یافته است. طوفان sandy در حال فلج کردن بازار سرمایه ایالات متحده و پایان دادن به رقابت انتخاباتی ریاست جمهوری تنها چند روز قبل از روز انتخابات می باشد. فراتر از این گزارشی نشان داد که فروش خانه های مسکونی نوساز در استرالیا برای سومین ماه متوالی طی ماه سپتامبر کاهش یافته است. بنابراین ارز این کشور تا نرخ 1.0340 دلار از ارزشش کاسته شده است، اما 0.2% و تا نرخ 82.63 ین ژاپن ارزشش بالا رفته است. ارز کشور نیوزلند تا نرخ 0.8280 دلار تقویت شد و 0.3% و تا نرخ 65.59 ین ژاپن افزایش یافت.
                        دیروز، ژان کلود یانکر در یک مصاحبه عنوان کرد که وزرای اروپایی احتمالا درروز هشتم از ماه نوامبر دیداری خواهد داشت. فردا، فراخوانی برای کنفرانسی در ارتباط با یونان برای برگزاری در روز 12 نوامبر خواهد بود، همچنین دیداری در شهر بروکسل مقرر شده است. سیاست مداران هنز تقلا می کنند که راه حلی برای رفع بحران بدهی یونان پیدا کنند، که برای پنجمین سال با بحران مواجه است. وام دهندگان یونانی در تلاش هستند که به توافقی در اصلاح ساختار بازار نیروی کار و دیگر تغییرات ساختاری برسند.

                        نظر


                        • #42
                          تحلیل تکنیکال روزانه

                          تمرکز ارزی امروز ما

                          نقره - 4ساعته
                          از ابتدای ماه جاری، نقره در حال کاهش در امتداد یک خط روند نزولی بوده است و در حال حاضر به کمترین نرخ خود در میعار 8 هفته ای در حدود خط حمایت 31.504 رسیده است. اگرچه این سطح ممکن است سقوط را متوقف کرده باشد و نقره حتی خط روند نزولی عبور کرده باشد، یک برگشت روند واضح هنوز عملی و تکمی نشده است. در نتیجه باید منتظر مانده و ببینیم که آیا فرضیه تصاعدی بودن استوکاستیک نرخ نقره را به سمت بالا و تا سطح مقامت بعدی شتاب خواهد بخشید یا خیر.



                          یورو / پوند – روزانه
                          همینطور که می توانید مشاهده کنید، یورو در حال تقویت در برابر پوند از زمان پایان ماه جولای بوده است در حال حاضر در حال حرکت در داخل یک چنگال اندرو می باشد. باند پایینی بولینگر باند و خط حمایت در حدود 0.80257 قادر بود که کاهش را متوقف کند. برپایه اسیلاتور MACD، فروشندگان دوباره خواهند توانست کنترل این جفت ارز را بدست گرفته پس ما ممکن است شاهد یک اختلال کوتاه مدت در این حرکت صعودی باشیم.



                          پوند / دلار – 4 ساعته
                          هفته گذشته، این جفت ارز به کف قیمتی خود در طول هفت هفته اخیر در حدود خط حمایت 1.59110 خود رسیده است. در آن سطح این جفت ارز یک حرکت پولبک انجام داده است، اما این فقط افزایشی کوتاه مدت بود همچنانکه این جفت ارز موفق به عبور از مقاومت بعدی در حدود 1.6143 نشد. با وجود اینکه RSI در سطحی پایین قرار دارد، ممکن است انتظار زیان ها و نزول بیشتری را داشته باشیم همچنانکه این جفت ارز اخیرا در مسیر رسیدن به خط حمایت قبلی خود در حدود 1.59953 از مووینگ عبور کرده است.



                          ************************************************** **********************************

                          نظر


                          • #43
                            حلیل فاندامنتال و تکنیکال بازار ارز (31 اکتبر 2012)

                            چشم انداز فاندامنتالي
                            بازار اينطور پيش بيني كرده است كه فردا يك گزارش شايد نشان از يك بهبودي در ميزان توليد كشور چين تا رقم 50.2 در ماه اكتبر از رقم 49.8 در ماه سپتامبر داشته باشد، كه ممكن است دورنماي صادرات كشور استراليا را روشن كند. چين برزگترين شريك تجاري استراليا و دومين بازار بزرگ صادرات نيوزلند مي باشد. فراتر از اين، ارز كشور نيوزلند پس از اينكه انتشار خبر نشان از افزايش 7.8 درصدي در ميزان تاييديه هاي ساخت و ساز مسكوني در ماه گذشته از ماه آگوست تا بالاترين سطح در بيش از 4 سال گذشته داشت، در برابر تمامي طرف هاي ارزي اصلي خود افزايش يافت. امروز استراليا نيز تصميم بر انتشار داده اي درباره مجوزهاي ساخت و ساز دارد، و اقتصاددانان فرض را بر اين نهاده اند كه اين تعداد مجوزهاي ساخت و ساز 1% در ماه سپتامبر نسبت به ماه گذشته خود افزايش يافته است. تقاضا براي دارايي هاي با بازدهي بالاتر هم يافت پس از اينكه سهام بازارهاي اروپايي و آتي هاي شاخص سهام ايالات متحده تقويت شد، افزايش يافت. شاخص سهام stoxx 600 اروپا 0.9% طي ديروز افزايش يافت. AUD در نرخ 1.0367 دلار خريداري شد و NZD 0.2% و تا نرخ 0.8220 بالا رفت.
                            ديروز، بانك ژاپن قدمي در راستاي برنامه خود براي خريد دارايي هاي مالي برداشت، و آنها همچنن يك بيانيه مشترك را با دولت صادر كردند كه با يكديگر همكاري خواهند كرد تا با ركود اقتصادي كه بيش از يك دهه است كه وجود دارد مبارزه كنند. بانك ژاپن برنامه خريد دارايي خود را با افزايشي به مقدار 11 تريليون ين، به رقم 91 تريليون ين رساندند.
                            بازارهاي مالي ايالات متحده پس از اينكه طوفان sandy نيويورك را درنورديد، آماده افتتاح دوباره مي باشد. فراتر از آن اقتصاددانان پيش بيني كرده اند كه خبر امروز ممكن است نشان از بالارفتن نرخ بيكاري در اروپا تا رقمي بي سابقه طي ماه گذشته داشته باشد، با افزودن به نگراني بر سر اينكه بحران بدهي در حال صدمه زدن به چشم اندازهاي رشد مي باشد. دلار تقريبا بدون تغيير در نرخ 79.63 ين ژاپن بود و يورو نرخ 1.2962 در برابر دلار را لمس كرد. يورو در نرخ 103.18 ين ژاپن خريداري شد.

                            نظر


                            • #44
                              تحليل تكنيكال روزانه

                              تمركز ارزي امروز ما

                              يورو / ين – 4 ساعته

                              EUR/JPY در حال انجام حركتي جانبي(رنج) از اواسط اين ماه بوده است. اخيرا، اين جفت ارز بطور همزمان از سطح مووينگ و سطح مقاومت در حدود 103.116 عبور كرده است كه با MACD صعودي پشتيباني و تاييد شده است. بنابراين افزايش بيشتر محتمل تر مي باشد.



                              پوند / ين – 4 ساعته
                              همينطور كه در تصوير ميتوانيم مشاهده كنيم، پوند بطور مستحكم در برابر ين ژاپن در بالاي يم فيبو فن صعودي در حال افزايش بوده است. در حال حاضر، كاهش اين جفت ارز توسط خط زيرين فيبو فن متوقف شده است. بايد صبر كرده و ببينيم كه آيا DeMarker بالارونده جفت ارز را دوباره به سمت بالاي سطح مقاومت در حدود 128.235 با عبور از مووينگ خواهد راند يا خير.



                              يورو / دلار كانادا – 4 ساعته
                              طي 20 روز گذشته، EUR/CAD در حال بالا رفتن در امتداد خط روندي صعودي و بلندمدت بوده است. 9 روز پيش نرخ يكبار از سطح مقاومت در حدود 1.30124 بازگشته است. بر اساس موقعيت استوكاستيك، ممكن است بزودي شاهد ناحيه اشباع خريد باشيم پس همينطور نظاره خواهيم كرد تا ببينيم كه آيا خط روند به اندازه كافي قدرتمند مي باشد يا فروشندگان كنترل اين جفت ارز را بدست خواهند گرفت.



                              ************************************************** ******************

                              نظر

                              پردازش ...
                              X