اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

فروش زیر قیمت طلا توسط بخش اوراق قرضه بانک CCB International برای خرید بیت‌کوین

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: فروش زیر قیمت طلا توسط بخش اوراق قرضه بانک CCB International برای خرید بیت‌کوین

    مارک جولی گفت که با وجودی که شرکت مدیریت دارایی، مستقر در هنگ کنگ، متعلق به بانک سازندگی چین است، که غولی در تحریم بیت‌کوین، محسوب می شود، یک سوم طلای خود را برای خرید بیت کوین فروخت. به گفته مارک جولی، مدیر بخش اوراق بهادار شرکت مدیریت دارایی CCB International، سرمایه گذاران باید در مقابل دارایی های طلای خود، بیت کوین را خریداری کنند.

    جالب اینجا است که بیت کوین در چین غیرقانونی است و بخش اوراق بهادار CCB International متعلق به بانک سازندگی چین است، که یکی از "چهار بانک بزرگ" چین و جزء 10 بانک برتر جهان است. با این حال، رمزارزها در هنگ کنگ قانونی هستند.

    در مصاحبه ای با CNBC که در تاریخ 18 ژانویه منتشر شد، جولی با بیان این که در سال آینده، دلار تورم قابل ملاحظه ای را تجربه خواهد کرد، اظهار داشت که بیت کوین بر تمام اوراق بهادار تاثیر گذاشته است. در پاسخ به این سئوال که سرمایه گذاران باید چه مقدار به بیت کوین اختصاص دهند، جولی پاسخ داد:

    "ما معمولا 15٪ به طلا تخصیص می دهیم، بیت کوین وارد می شود و جایگزین بخشی از طلای تخصیص داده شده می شود. من آن را معادل 5٪ تعیین کردم."
    جولی با بیان این که "نسبت به طلا، اهمیت کمتری برای بیت کوین قائل است"، خاطرنشان کرد که "ویژگی های آن با طلا تفاوت دارد."

    او افزود: "من متخصص نیستم، اما بیت کوین نوعی دارایی است که در حال حاضر، در میان اوراق بهادار، به طور گسترده ای، طرفدار پیدا کرده است."

    قبل از صحبت در مورد بیت کوین، جولی همچنین خاطرنشان کرد که انتظار تورم برای دلار ایالات متحده که تحت تأثیر بازار اوراق قرضه است، تا حدود 2٪ افزایش یافته است. با این حال، او انتظار دارد تورم امسال "متوسط" باشد و هشدار می دهد که "ممکن است در سال 2022، این تورم شدت بیشتری داشته باشد."
    او گفت، این مسئله به نوبه خود ممکن است برای کالاهایی مثل طلا و بیت کوین خوب باشد.

    جولی گفت: "احتمال وقوع تورم ارتباط زیادی با قیمت كالاها دارد و اگر شاهد افزایش قیمتی در كالاها باشیم، احتمال وقوع تورم بالا می رود و بازده اوراق نیز افزایش می یابد. "تورم واقعی در واقع متوسط است، اما احتمال وقوع تورم در سال جاری می تواند مسئله بسیار مهمی باشد."

    بیل میلر، سرمایه گذار و مدیر صندوق و نیکوکار، نیز در اوایل ماه جاری میلادی اعلام کرد که تورم احتمالاً افزایش ارزش بیت کوین را به دنبال خواهد داشت. او گفت:
    "اگر تورم افزایش یابد، یا حتی اگر این گونه نباشد، و شرکت های بیشتری تصمیم بگیرند که مقدار کمی از موجودی نقدی خود را به جای پول نقد به بیت کوین تبدیل کنند، آنگاه جریان نسبی فعلی بیت کوین به سیل تبدیل می شود."
پردازش ...
X