اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

دریافت دو بونس برای یک سپرده

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • خبر: دریافت دو بونس برای یک سپرده

    تریدر گرامی

    خبرهای خوبی برای شما داریم!
    مفتخریم که اعلام کنیم که بونس جدیدی را معرفی کرده ایم که به سپرده شما دو بونس می دهد. تعجب نکنید! بله، درست شنیده اید. شما می توانید روی معاملات خود، و نه بر روی مارجین کال، تمرکز کنید. این بونس شما را قادر می سازد تا در تجارت خود موفق شوید.

    این پیشنهاد برای کمک به باز کردن موقعیت های مهم تری طراحی شده است و به شما امکان می دهد موقعیت های خود را برای مدت طولانی تری باز نگه دارید. ما یک بونس 50 درصدی برای تمام سپرده های اولیه و یک بونس 20 درصدی برای دریافت مجموعا دو بونس برتر برای سپرده شما ارائه می دهیم. این پیشنهاد فقط برای یک ماه اعتبار دارد و از 28 دسامبر 2021 تا 28 ژانویه 2022 برای تمام معامله گران جدید و موجود ادامه می یابد.

    بشتابید!
    امیدواریم از این فرصت نهایت استفاده را ببرید.

    ارادتمند
    گروه پشتیبان

    شرایط و ضوابط:
    1. حداقل مبلغ سپرده الزامی 1000 دلار و حداکثر 5000 دلار (حداکثر سقف بونس 5000 دلار) است.
    2. مهلت اعتبار معاملات برای دستیابی به T&C سه ماه است.
    3. اگر تریدر مبلغی را بدون دستیابی به T&C قبل از سه ماه از سپرده برداشت کند، تمام مبالغ بونس حذف خواهد شد.
    4. پس از سه ماه، اگر تریدر به T&C (مبلغ کل بونس/5) در پایان دوره دست نیافت، سپس بونس به طور کامل حذف خواهد شد.
    5. اگر تریدر به T&C (مبلغ بونس/5) با استفاده از سپرده فعلی در پایان دوره (3 ماه) دست یابد، واجد شرایط برداشت مبلغ بونس است.
    6. PCM دارای حقوق کامل برای تغییر یا لغو این مشوق ها و T&C خود در هر زمانی است که بخواهد و در صورتی که موقعیت‌های باز به دلیل آن از بین برود، مسئولیتی ندارد.
    7. برای انواع حساب های 1000 اهرمی، زیرو اسپرد، ECN Pro و VIP بونس در نظر گرفته نمی شود.
    8. در یک زمان، فقط یک بونس برای یک کابین در دسترس است.
    9. بونس قابل انتقال به انواع حساب های دیگر نیست.
    10. در صورت انجام فعالیت‌های متقلبانه (مانند دریافت بونس توسط یک مشتری برای چندین حساب، سفارش‌های چند جهته، ایجاد لات‌های بی‌معنا و غیره)، شرکت این حق را برای خود محفوظ می‌دارد که بدون اطلاع قبلی، حساب(ها)، مبلغ بونس و سود به دست آمده با این بونس را لغو کند.


    ویرایش توسط PCMNewsDesk : https://www.traderha.com/member/3816-pcmnewsdesk در ساعت 12-27-2021, 01:07 PM
پردازش ...
X