اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

مشاوره و راهنمایی افتتاح حساب و کابین مشتری در پی سی ام بروکرز

بستن
این تاپیک ، یک تاپیک مهم است .
X
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تاپیک مشاوره و راهنمایی باز نمیکنه

    نظر



    • نوشته اصلی توسط slal نمایش پست ها
      با سلام چطور می توانم به حسابم نزد پی سی ام وجه واریز کنم. در سایت شماره حسابی ندیدم . از خودشان سئوال کردم لینکی ارائه دادند که ف.ی.ل.ت.ر بود. تشکر

      سلام

      https://cabin.pcmfa.net/fa/deposit/wire

      واریز وجه به روش بانکی

      از منوی واریز وجه/نقل و انتقال بانکی اقدام بفرمایید (لینک بالا)
      ✅ پایین این صفحه شماره حسابهای مربوط به واریز قرار دارد. با توجه به اینکه شماره حسابها آپدیت می شوند، لطفا دقت بفرمایید برای هر بار واریز، اطلاعات حسابهای بانکی را در همان روز در کابین چک بفرمایید
      ✅ ارسال وجه از طریق اینترنتی، دستگاه های ATM، اپلیکیشنهای موبایل و همینطور مراجعه ی مستقیم به بانک قابل قبول است. تنها کافیت که رسید واضحی از واریز وجه که شامل اطلاعات کامل واریز باشد داشته باشید.
      ✅ در بخش دپوزیت، مبلغ واریز شده را وارد بفرمایید. این مبلغ باید منطبق با فیش واریزی باشد. در فیلد بعدی واحد پولی مربوط به آن را انتخاب کنید.
      ✅ تصویر رسید وجه واریزی را آپلود کنید. پین کد خود را وارد کنید و بر روی دکمه "ساخت تیکت ارسال وجه" کلیک کنید. تیکت واریز وجه به صورت اتوماتیک ساخته خواهد شد و پس از بررسی توسط بک آفیس میزان دپوزیت به اکانت متاتریدر شما اضافه خواهد شد.
      ✅ نرخ دلار در بالای کابین نوشته شده است و هر روز معمولا حدود ساعت 11 به وقت امارات آپدیت می شود.

      نظر


      • نوشته اصلی توسط محمدشهیدی نمایش پست ها
        تاپیک مشاوره و راهنمایی باز نمیکنه

        سلام،

        آیا قسمت خاصی از تاپیک زیر منظورتون هست؟

        https://www.traderha.com/forum/%D9%8...A9%D8%B1%D8%B2

        نظر


        • چطوری می تونم در کلاسهای متاتریدر مقدماتی شرکت کنم

          نظر


          • با سلام
            من از قبل حساب دمو MT4 لوریج 500 داشتم. امروز حسابم رو شارژ ریالی کردم و از طریق کابین تریدری تیکت ارسال کردم و حسابم در بروکر PCM شارژ شد (با تشکر فراوان از سرکار خانم شکیبا).
            من هنوز هیچکدام از حسابها را انتخاب نکرده ام ولی در مشخصات حساب من اومده که حساب من MT4 leverage 1000 هست. چند تا سوال داشتم:
            1-چطور میتونم حساب مورد نظرم (زیرو اسپرد) را باز کنم؟
            2-آیا باید یکبار دیگر متاتریدر 4 را دانلود کنم تا بتوانم وارد حساب ریل بشم؟ چون متاتریدر قبلی همچنان روی اکانت دمو قرار دارد؟
            ممنونم از پاسخگویی سریع شما

            نظر

            پردازش ...
            X