اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

بررسی بروکر آلپاری؛ کارگزاری خوب یا کلاهبرداری؟

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • بررسی بروکر آلپاری؛ کارگزاری خوب یا کلاهبرداری؟

    فضای رقابت همیشه نقش مهمی در معاملات داشته است. به همین دلیل است که معاملات فارکس متقاضیان زیادی را از سراسر جهان جذب می کند. صنعت تجارت فارکس مملو از معامله گرانی است که انگیزه بالایی برای کسب درآمد دارند. با این حال، اکثر معامله گران ظرفیت انجام تمام معاملات و فرآیندهای خود را به تنهایی ندارند. به همین دلیل کارگزارانی مانند آلپاری از جمله کارگزارانی هستند که آماده ارائه خدمات خود هستند. یکی از راه های مناسب برای یادگیری ترید در فارکس، شرکت در دوره آموزش فارکس در مشهد می باشد.
    بسیاری از کارگزاران ارز مایل به ارائه خدماتی هستند که به معامله گران امکان دسترسی به پلتفرم های خرید و فروش را می دهد. بنابراین، معامله گران می توانند معاملات با ارزها را سریعتر انجام دهند. هر یک از این کارگزاران فارکس ویژگی های خاص خود را دارند. بنابراین، قبل از انتخاب هر یک از آنها، باید با خدمات آنها آشنا شوید و تمام اطلاعات مربوط به آنها را بدانید.
    در همین راستا، این مقاله به معرفی بروکر Alpari می پردازد و تمام اطلاعات این پلتفرم را از A تا Z ارائه می دهد. بنابراین، این مقاله را بررسی کنید و پس از کسب اطلاعات کافی در مورد این بروکر، می توانید تصمیم بگیرید که آیا برای شما مناسب است یا خیر. یا نه.
    fghjkl.jpg

    آلپاری چیست؟

    آلپاری یکی از کارگزاران فارکس است که با دسترسی مشتریان به پلتفرم های تراکنش، خدمات معاملاتی مختلفی را ارائه می دهد. این بروکر حتی به معامله گرانی که علاقه مند به تجارت بیت کوین هستند نیز کمک می کند. چنین تنوع خدمات چیزی است که توجه را به خود جلب می کند. برای افتتاح حساب در Alpari، به حداقل سپرده 1 یورو نیاز دارید. این کارگزار در سال 1998 تاسیس شد و دفتر مرکزی آن در سنت وینسنت و گرنادین ها قرار دارد.
    Alpari همچنین به دلیل ارائه یک حساب آزمایشی به همه مشتریان به منظور تمرین و درک نقاط ضعف آنها مشهور است. این کارگزار قوانین سختگیرانه ای دارد و با بانک ها در ارتباط است. بنابراین، معامله گران می توانند خیلی سریع پول را از بانک ها به حساب های خود منتقل کنند. اینها برخی از مشخصات کلی این بروکر است و برای اطلاعات بیشتر در مورد آلپاری می توانید به پاراگراف های زیر بروید.
    مزایا و معایب آلپاری

    مانند بسیاری از بروکرهای دیگر، مزایا و معایب خود را دارد که باید از آنها آگاه باشید. دانستن نقاط قوت و ضعف کارگزار به شما کمک می کند تا بهترین تصمیم را بگیرید. زیرا شرایط و ضوابط شما در کارگزار باید با یکدیگر مطابقت داشته باشد. بنابراین، در اینجا مروری کوتاه اما کافی از جوانب مثبت و منفی Alpari است.
    مزایا

    اولین مزیت این بروکر این است که فرصتی را برای معامله گران با کمبود پول فراهم می کند. از آنجایی که معامله گران می توانند با حداقل 1 یورو یک حساب باز کنند، این واقعیت به این معنی است که این کارگزار خدمات زیادی را به صورت رایگان یا با هزینه های کم ارائه می دهد که به مبتدیان و معامله گران با انگیزه مانند حرفه ای ها اجازه می دهد تجارت خود را شروع کنند.
    سایر مزایای Alpari که ممکن است برای اطمینان از واجد شرایط بودن کارگزار به آنها نیاز داشته باشید، موضوع مقررات است. Alpari از سال 1998 توسط FSA تنظیم شده است و نشان می دهد که چقدر این کارگزار قابل اعتماد است. آلپاری تمام وجوه مشتری را در یک حساب بانکی جداگانه واریز می کند و ایمنی وجوه مشتری را تضمین می کند.
    معایب

    امکانات کارگزار Alpari بیش از حد نامحدود است. اول، تنوع کمی از ابزارهای معاملاتی. نمایندگی های زیادی وجود دارد که کارگزاران به مشتریان خود ارائه می دهند. برخی از معامله گران به دنبال ابزارهای خاصی هستند، بنابراین قبل از انتخاب این کارگزار، مطمئن شوید که ابزار مورد نیاز شما را در اختیار دارند. یکی دیگر از محدودیت‌های کارگزار آلپاری، عدم وجود مقررات از سوی FCA است، که مرجع رفتار مالی در بریتانیا است.
    پخش و کمیسیون

    بدیهی است که آلپاری مانند بسیاری از بروکرهای دیگر از اسپردها پورسانت می گیرد. اگر به وب سایت آلپاری نگاهی بیندازید، جدول کارمزدها و اسپردهایی را مشاهده می کنید که آلپاری قصد دارد برای انواع تراکنش ها دریافت کند. با نگاهی به این نمودارها و آمار، متوجه می شوید که حداقل اسپرد در Alpari منصفانه است. به عنوان مثال، پیپ ها حداقل اسپرد برای معاملات EUR/USD هستند. با مقایسه مناطق و هزینه هایی که آلپاری درخواست می کند با سایر کارگزاران این واقعیت را بهتر درک خواهید کرد.
    ابزارهای تجارت با آلپاری

    آلپاری هفتاد و سه ابزار و بیش از 48 جفت ارز برای معامله با این کارگزار در دسترس است. شما می توانید تجارت جفت های فارکس اصلی، فرعی و عجیب و غریب را با Alpari شروع کنید. همانطور که قبلاً ذکر شد، ارزهای دیجیتال ابزار دیگری هستند که می توانید از طریق آن تراکنش انجام دهید. همچنین از عملیات در فلزات پشتیبانی می کند، اما نه در انرژی و کشاورزی. شما نمی توانید CFD ها را بر روی شاخص ها و سهام معامله کنید. بنابراین اگر به دنبال کارگزاری هستید که پلتفرم هایی را برای سهام بریتانیا، ایالات متحده، آلمان و ژاپن فراهم کند، Alpari برای شما مناسب نیست.
    ویژگی های Alpari

    مهمترین چیز برای یک معامله گر در هنگام انتخاب کارگزار تجزیه و تحلیل ویژگی ها و خدماتی است که کارگزار ارائه می دهد. در همین راستا، در این بخش برخی از مهمترین مزایایی که آلپاری در عملیات خود پیاده سازی کرده است، توضیح داده می شود. آنها را با دقت بخوانید، اهداف خود را در نظر بگیرید و آیا آنها برآورده می شوند شرایط خود را برآورده کنید، این کارگزار را جدی بگیرید.
    پلتفرم ها و برنامه های کاربردی

    اولین چیزی که برای هر کارگزاری مهم است برنامه ها و پلتفرم هایی است که ارائه می کند. شما می توانید تعداد کمی از کارگزاران را پیدا کنید که هر دو پلتفرم متاتریدر MT4 و MT5 را ارائه دهند. بنابراین، به مشتریان شانس بیشتری برای انجام معاملات می دهد. همچنین اپلیکیشن های موبایل Alpari برای اندروید و iOS وجود دارد که فوق العاده است. این به شما امکان می دهد بیشتر روی معاملات خود تمرکز کنید که به طور موثر معاملات یا اخبار فارکس شما را تجزیه و تحلیل می کند.
    معاملات

    حداقل و حداکثر نیاز به شما و ابزارهای ارائه شده توسط Alpari بستگی دارد. هنگام مقایسه با سایر کارگزاران، می توانید آخرین نیازهای حاشیه را در وب سایت آلپاری بررسی کنید. در مجموع، Alpari دارای چندین روش سپرده گذاری مانند کارت های اعتباری، انتقال بانکی و Neteller با برخی از ویژگی های معاملاتی عالی مانند scalping، hedging، پیشنهاد STP و حداقل سپرده است. Alpari همچنین حساب های مختلفی را برای انواع مختلف معامله گران ارائه می دهد. می توانید یکی از اکانت ها شامل مینی اکانت، نسخه استاندارد، اکانت ECN و حساب اسلامی را انتخاب کنید.
    پشتیبانی مشتری

    Alpari برای پشتیبانی از مشتریان با ویژگی های مختلف طراحی شده است. به همین دلیل است که می توانید پشتیبانی از زبان Alpari را با طیف گسترده ای از زبان ها مانند انگلیسی، روسی، چینی، عربی، اندونزیایی، هندی و اسپانیایی مشاهده کنید. پشتیبانی زبان Alpari به قدری قدرتمند است که می توانید به یکی از این زبان ها حتی در چت زنده و ایمیل ارتباط برقرار کنید.
    شرایط لازم برای افتتاح حساب در Alpari

    همانطور که قبلا ذکر شد، کارگزار Alpari توسط FSA تنظیم می شود. بنابراین، هر معامله‌گری باید برخی از بررسی‌های اساسی را انجام دهد تا مطمئن شود از خطرات موجود در معاملات آگاه هستید. از آنجایی که معاملات فارکس مملو از ترفندها و خطرات است، تنها معامله گرانی که از این خطرات آگاه هستند مجاز به معامله بر اساس این قانون هستند.

    به همین دلیل است که هنگام باز کردن یک حساب کاربری، با درخواست هایی برای موارد زیر روبرو می شوید:
    • کپی رنگی اسکن شده پاسپورت، گواهینامه رانندگی یا کارت ملی؛
    • قبض آب و برق یا صورتحساب بانکی برای سه ماه گذشته که نشانی شما را نشان می دهد.
    به طور کلی، حداقل 10 دقیقه طول می کشد تا فرآیند افتتاح حساب را تکمیل کنید. زیرا سوالاتی وجود دارد که باید در مورد تجربه معاملاتی خود به آنها پاسخ دهید و لطفاً توجه داشته باشید که تا زمانی که کارگزار آلپاری تأییدیه نگیرید نمی توانید معامله ای را شروع کنید.
    خط پایین

    دنیای رقابتی معاملات فارکس دلیل وجود کارگزاران زیادی با خدمات متفاوت است. فرض کنید شما یکی از آن دسته از معامله گرانی هستید که به معاملات در بازار فارکس علاقه مند هستند. در چنین شرایطی بهتر است اطلاعات مربوط به این بروکرها را با دقت جستجو کنید و تمامی اطلاعات مربوط به آنها را بدانید زیرا همکاری با یک بروکر در معاملات فارکس مهم است. اگر می‌خواهید بر همه مشکلات بازاریابی فارکس غلبه کنید، روش‌های انتقال فارکس وجود دارد که می‌توانید به آنها دسترسی داشته باشید. چنین کارگزارانی این خدمات را ارائه می دهند.
    یکی از کارگزاران قابل توجه Alpari است. اگرچه این کارگزار شهرت پیدا کرده است، اما به این معنی نیست که بهترین کارگزار برای شماست. حتی اگر ویژگی های آن را مطالعه کنید، می توانید از مناسب بودن این کارگزار برای اهداف خود مطمئن شوید. مزایا و معایب آلپاری را بیاموزید و آن را با سایر کارگزاران مقایسه کنید. میزان کارمزد و کمیسیونی را که آلپاری می خواهد از تراکنش های شما دریافت کند، دست کم نگیرید.
    در مورد ابزارهایی که آلپاری پشتیبانی می کند اطلاعات کسب کنید و مطمئن شوید که کارگزار قبل از افتتاح حساب، نوع ابزار مورد نظر شما را ارائه می دهد. و در نهایت به ویژگی های درخشان این بروکر توجه کنید.

    https://binaryoptionz.club/en/alpari-review/
پردازش ...
X