اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

پیش‌بینی فارکس و پیش‌بینی ارزهای دیجیتال برای ۲۲ تا ۲۶ فوریه

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • پیش‌بینی فارکس و پیش‌بینی ارزهای دیجیتال برای ۲۲ تا ۲۶ فوریه

    ابتدا اتفاقات هفته گذشته را مرور می‌کنیم:

    EUR/USD: افزایش شدید بازده اوراق قرضه در آمریکا و اروپا فقط به بازار سهام ضربه نزد بلکه به معاملات حمل ارز (کَری ترید) هم لطمه زد و ارزهای تأمین مالی که عمدتاً شامل یورو و دلار آمریکا می‌شوند را حمایت کرد. به‌خاطر دارید که ارز تأمین مالی معمولاً به ارز با نرخ بهره پایین گفته می‌شود. معامله‌گران هنگام اجرای استراتژی معامله حمل ارز، ارز را وام می‌گیرند و بعد آن را به یک ارز دیگر، مثلاً به ارز کشورهای درحال‌توسعه که نرخ بهره بالاتری دارند، تبدیل می‌کنند و سپس آن را سپرده‌گذاری می‌کنند. و حالا کاهش احساس ریسک باعث خروج معامله‌گران از این نوع معامله‌ها شده است و هم یورو و هم دلار را تقویت کرده است. روشن است که این شرایط می‌تواند تحکیم جایگاه این جفت‌ارز را توضیح دهد. و اگرچه در نیمه اول این هفته، برتری با دلار بود اما پس از آن سرمایه‌گذاران از چهارشنبه ۱۷ فوریه اقدام به خرید یوروی ارزان‌تر کردند. به‌این‌ترتیب این جفت‌ارز هفته را در سطح ۱٫۲۱۲۰ آغاز کرد و تقریباً در همان سطح یعنی در ۱٫۲۱۱۵ به پایان رساند.

    GBP/USD : پوند همچنان صعودی است و در این مدت به مقدار بالای ۲۰۱۸ رسید. این جفت‌ارز، جمعه، ۱۹ فوریه از سطح مهم روانی ۱٫۴۰۰۰ عبور کرد و به مقدار رکورد هفتگی بالای ۱٫۴۰۳۵ رسید. این جفت‌ارز، جلسه معاملاتی را با کمی افت در همان سطح ۱٫۴۰۰۰ به پایان رساند.

    این هفته، دلار به دلیل انتشار داده‌های بازار کار آمریکا، رقابت را به پوند واگذار کرد. سرمایه‌گذاران انتظار کاهش تعداد تقاضاهای اولیه حقوق بیکاری از ۸۴۸ هزار به ۷۶۵ هزار را داشتند درحالی‌که عکس آن اتفاق افتاد و در این هفته تقاضاهای بیکاری به ۸۶۱ هزار عدد رسید. تعداد تقاضاهای ثانویه نیز اصلاً دلگرم‌کننده نبود و از ۴٫۵۸۸ میلیون به ۴٫۴۹۴ میلیون کاهش پیدا کرد و به مقدار پیش‌بینی‌شده ۴٫۴۱۳ میلیون نرسید. سرمایه‌گذاران به‌سرعت اظهارات گذشته مسئولان FRS توجه کردند که گفته بودند بیش از یک سال زمان می‌برد تا بازار کار به سطوح قبلی بازگردد و انجام اقدامات جدیدی برای حمایت از اقتصاد آمریکا ضروری است.

    اما داده‌های بازار مصرف‌کننده و اطلاعات فعالیت تجاری که هفته گذشته در انگلستان منتشر شدند خیلی خوب بودند. شاخص مارکیت در ماه فوریه، ۴۹٫۷ در برابر ۳۹٫۵ بود و فقط کمی کمتر از آستانه ۵۰ بود که مرز بین رشد فعالیت اقتصادی و افت فعالیت اقتصادی را نشان می‌دهد. این ارقام مجدداً اعتماد خریداران پوند به اینکه بانک انگلستان از تخصیص منابع مالی جدید تحت QE و کاهش نرخ بهره خودداری خواهد کرد را تقویت کردند. به‌این‌ترتیب جفت‌ارز GBP/USD بازهم بالا رفت و به نقطه مهم بعدی خودش یعنی ۱٫۴۰۰۰ رسید.

    USD/JPY : هفته گذشته، روندهای اصلی این جفت‌ارز هم شبیه به EUR/USD بر مبنای داده‌های مأیوس‌کننده بازار کار آمریکا و افزایش سریع بازده‌های اوراق دولتی تعیین شدند. روز دوشنبه ۱۵ فوریه، داده‌های تولید ناخالص داخلی ژاپن منتشر شدند و اگرچه کمی بهتر از مقدار پیش‌بینی‌شده بودند (۳٫۰% در برابر ۲٫۳%) اما هیچ تأثیری بر احساس بازار نداشتند و مجدداً نشان دادند که نرخ این جفت‌ارز عمدتاً در آمریکا شکل می‌گیرد.

    حتماً به‌خاطر دارید که متخصصان در هفته گذشته به دو قسمت مساوی تقسیم می‌شدند: ۴۰% از رشد این جفت‌ارز حمایت می‌کردند، ۳۰% طرف‌دار افت آن بودند و همین تعداد هم معتقد به حرکت ساید این جفت‌ارز بودند. و به‌طورکلی همه آنها حق داشتند. این جفت‌ارز نیمه اول هفته رشد کرد و به ارتفاع ۱۰۶٫۲۰ رسید، سپس افت کرد و در پایان دوره پنج‌روزه به همان نقطه‌ای که در ۰۸ فوریه شروع کرده بود یعنی ۱۰۵٫۴۰ رسید.

    ارزهای دیجیتال: همان‌طور که پیش‌بینی می‌کردیم بیت‌کوین از مانع $۵۰۰۰۰ عبور کرد و در زمان نوشتن این گزارش به قیمت ۵۵۰۰۰$ رسیده است. این ارز دیجیتال اصلی از ۰۱ فوریه وزن خودش را حدود ۶۰% افزایش داد، رشد اتریوم (ETH/USD) کمتر از ۵۰% بود و پیش‌گام رشد این سه ارز دیجیتال هم لایت کوین (LTC/USD) با ۸۰% رشد بود.

    به‌طورکلی وضعیت بازار دیجیتال کاملاً مثبت است. حتی نظر ساختارهای محافظه‌کاری مثل بانک‌های آمریکایی هم به این‌ موضوع جلب شده است. «BNY Mellon» قدیمی‌ترین بانک آمریکا، شروع کارش با بیت‌کوین و سایر دارایی‌های دیجیتال را اعلام کرده است. بانک «JPMorgan Chase» ، یک بانک اصلی دیگر آمریکا هم آماده پشتیبانی از معامله بیت‌کوین شده است و می‌دانیم که این بانک، جلسه‌ای مجازی را در ماه ژانویه با شرکت هزاران معامله‌گر و متخصصان فروش بخش‌های متفاوت جهان برگزار کرده است و در حین این جلسه درباره میزان علاقه شرکت‌کنندگان به معامله BTC از آنها سوال کرده است. در هفته گذشته بانک دیگری به نام «Goldman Sachs» نیز گردهمایی اختصاصی را برای کارمندان و مشتریانش درباره موضوع ارزهای دیجیتال برگزار کرده و سخنران این جلسه «مایک نووگراتز» ، مدیرعامل «Galaxy Digital» بوده است.

    اظهارات تعدادی از سیاستمداران و مسئولان نیز تأثیر مثبتی بر قیمت دارائی‌های دیجیتال داشت. مثلاً «فرانسیس سوارز» شهردار میامی اعلام کرد که چند گام دیگر را برای قانونی کردن ارز دیجیتال برداشته است. او در توییترش نوشت " ما بیت‌کوین را به ارزی در دسترس برای سرمایه‌گذاران بالقوه تبدیل کرده‌ایم. ضمناً کارکنان هم می‌توانند حقوقشان را با ارز دیجیتال دریافت کنند که گام بزرگی روبه‌جلو است". «اندرو یانگ» نامزد شهرداری نیویورک و نامزد سابق ریاست‌جمهوری آمریکا هم از همکارش حمایت کرده است. و «جیمز بولارد» فرماندار «سنت لوئیز فد» هم بیت‌کوین را رقیبی برای طلا نامیده است.

    سرمایه‌گذاران نهادی همچنان هم ارزهای دیجیتال و هم سهام شرکت‌های ماینر و صندوق‌های ارز دیجیتال را می‌خرند. به همین دلیل صندوق «Grayscale Investments» هفته گذشته 20,000 ETH را به پورتفوی اتریوم خودش اضافه کرد و حجم آن را به ۶ میلیارد دلار رساند. انگیزه دیگر رشد جفت‌ارز BTC/USD هم تصمیم «MicroStrategy» برای تأمین ۹۰۰ میلیون دلار دیگر برای خرید بیت‌کوین بود.

    به‌طورکلی نسبت عرضه به تقاضا همچنان به نفع بیت‌کوین است: ۱۵۰۰۰۰ کوین BTC ماین شد و تقریباً ۳۶۰۰۰۰ بیت‌کوین هم در پنج ماه گذشته ۲۰۲۰ خریداری شده بود. سرمایه‌گذاران امیدوارند که این تراز همچنان در آینده نیز ادامه پیدا کند.

    هم‌زمان چشم خریداران به ایلان ماسک رئیس تسلا است که توییت‌هایش به‌تنهایی می‌توانند قیمت‌ها را به‌سرعت به بالا هل بدهند. هرچند کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) اکنون به «خلاقیت» او در توییتر علاقه‌مند شده است و تقاضای خرید دارائی‌های دیجیتال توسط این میلیاردر را تحت قانون پیشنهاد و تبلیغ اوراق بهادار تحت بررسی قرار داشت و ممکن است آن را به‌عنوان فعالیت کارگزاری ثبت نشده و تلاش برای دست‌کاری در بازار محسوب کند. اگر این اتهام ثابت شود شاید ایلان ماسک با جریمه سنگینی روبرو شود. این کارآفرین گفته که قصد دارد تا مدتی استراحت کند و حداقل در آینده نزدیک مدتی توییت نمی‌کند.

    در مورد ارزش بازار کل ارز دیجیتال هم باید بگوییم که مقدار آن حتی بدون توییت‌های ماسک هم در طول هفته از ۱۴۵۸ میلیارد دلار به ۱۶۲۵ میلیارد دلار افزایش پیدا کرد و شاخص ترس و طمع ارز دیجیتال نیز به‌آرامی اما مصممانه به ارزش حداکثر ۱۰۰ نقطه نزدیک می‌شود. اکنون این شاخص به ۹۳ رسیده است و نشانه شدت حرارت بازار است.

    ***

    در بخش پیش‌بینی هفته آینده، دیدگاه‌های تعدادی از متخصصان و همین‌طور پیش‌بینی‌هایی که توسط روش‌های متنوع تکنیکال و تحلیل گرافیکی ارائه شده‌اند را بررسی کرده‌ایم و به‌عنوان یک خلاصه می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

    EUR/USD : اتحادیه اروپا همچنان در محاصره محدودیت‌هایی است که به دلیل همه‌گیری کووید-۱۹ ایجاد شده‌اند. اما در آمریکا برخلاف انتظار همه چیز عالی پیش نمی‌رود. داده‌های ضعیف بازار کار و رشد تقاضاهای اولیه برای حقوق بیکاری به دلار فشار زیادی می‌آورند. می‌توان از اظهارات مدیران اجرایی ECB فهمید که حتی اگر بازده اوراق در اروپا همچنان افزایش پیدا کند احتمال کمی دارد که این بانک حجم برنامه تسهیل مقداری (QE) خودش را افزایش دهد. مسئولان شورای حکمرانی ECB باور دارند که اقداماتی که تابه‌حال انجام داده‌اند کافی بوده‌اند و فقط مدتی زمان لازم است تا این اقدامات به بیشترین اثر مثبت خودشان دست پیدا کنند. وضعیت در آن سوی اقیانوس اطلس دقیقاً برعکس است. با نگاه به درخواست «جانت یلن» وزیر خزانه‌داری از کنگره و اسناد فدرال رزرو که ۱۸ فوریه منتشر شد می‌توانیم بفهمیم که حجم QE همچنان افزایش خواهد یافت. سیاست پول نرم همچنان ادامه پیدا خواهد کرد تا اقتصاد این کشور رشد ثابتی را نشان دهد. اقدام بعدی هم استفاده از بسته محرک دیگری به ارزش ۱٫۹ تریلیون دلار است.

    در چنین وضعیتی منطقی است که انتظار تضعیف دلار در میان‌مدت و افزایش جفت‌ارز EUR/USD ابتدا تا منطقه ۱٫۲۲۰۰-۱٫۲۳۰۰ و سپس بازگشت به مقدار بالای ژانویه یعنی ۱٫۲۳۵۰ را داشته باشیم. ۶۵% از تحلیل‌گران با این سناریو موافق هستند. اما اگر به پیش‌بینی هفتگی نگاه کنیم، تصویر کاملاً متفاوتی را مشاهده می‌کنیم.

    اکثر متخصصان (۷۰%) عقیده دارند که این جفت‌ارز در آینده نزدیک باید دوباره حمایت در منطقه ۱٫۲۰۲۰ را تست کند و تلاش کند تا به مقدار پایین پنجم فوریه یعنی ۱٫۱۹۵۵ برسد. حرکت خرسی این جفت‌ارز توسط ۱۵% از اسیلاتورها در H4 و D1 حمایت می‌شود که سیگنال‌هایی را به ما می‌دهند که این جفت‌ارز در منطقه بیش‌خرید قرار دارد. بقیه اسیلاتورها همین‌طور ۷۵% از اندیکاتورهای ترند به رنگ سبز هستند. اما تحلیل گرافیکی در هر دو تایم فری، ما را به تثبیت در دامنه ۱٫۲۰۲۰-۱٫۲۱۵۵ می‌رساند.

    در بخش رویدادهای هفته باید به سخنرانی «کریستین لاگرید» رئیس ECB در روز دوشنبه ۲۲ فوریه و سخنرانی «جروم پاول» رئیس فدرال رزرو در کنگره آمریکا در چهارشنبه ۲۴ فوریه اشاره کنیم همین‌طور داده‌های سالانه تولید ناخالص داخلی و حجم سفارشات کالاهای سرمایه‌ای و بادوام در آمریکا نیز پنجشنبه ۲۵ فوریه منتشر خواهد شد.

    GBP/USD : روشن است که ۱۰۰% اندیکاتورهای ترند و ۸۵% اسیلاتورها در H4 و D1 به شمال اشاره دارند. ۱۵% باقیمانده اسیلاتورها نیز سیگنال‌هایی به ما می‌دهند که این جفت‌ارز در محدوده بیش‌خرید قرار دارد. اکثریت قاطع تحلیل‌گران (۷۵%) منتظر اصلاح به سمت جنوب هستند. در واقع، به عقیده آنها این اصلاح ممکن است در هفته آینده اتفاق نیفتند بلکه در اواسط مارس اتفاق بیفتد. سطوح حمایت عبارت‌اند از ۱٫۳۹۵۰، ۱٫۳۸۵۰، ۱٫۳۷۷۵، ۱٫۳۶۰۰.

    پتانسیل رشد پوند هنوز از بین نرفته است. و همه چیز به این بستگی خواهد داشت که مشکلات ساختاری آمریکا به پول رایج ملی این کشور بیشتر فشار وارد می‌کند یا مشکلات بریتانیا باعث تضعیف پوند می‌شود. این مسئله نه‌تنها به تسهیل مقداری و نرخ بهره بلکه به انتشار و بازده اوراق بهادار دولتی و ریسک تورم به دلیل مخارج بودجه‌ای بیش از حد زیاد نیز مربوط می‌شود.

    در بخش اول بررسی‌مان به طور خلاصه گفتیم که داده‌های بازار کار آمریکا چه تأثیری بر رفتار این جفت‌ارز گذاشته‌اند. انتظار داریم که هفته آینده، آمارهای کلان همین حوزه برای بازار کار انگلستان هم پنجشنبه ۲۳ فوریه منتشر شوند. و اگر این آمار کاملاً خوش‌بینانه باشند می‌توان انتظار داشت که گرایش صعودی جفت‌ارز GBP/USD ادامه پیدا کند. رویدادهای دیگری مثل سخنرانی نخست‌وزیر بریتانیا در روز قبل از انتشار نیز وجود دارند. اگرچه بوریس جانسون به‌احتمال زیاد به نکته خاصی اشاره نخواهد کرد و باحرارت درباره موفقیت‌های کابینه‌اش در مبارزه علیه همه‌گیری، دستیابی به رکورد واکسیناسیون و توسعه روابط با اتحادیه اروپا پس از برگزیت سخن خواهد گفت.

    USD/JPY : ناحیه ۱۰۴٫۴۰ تا ۱۰۵٫۴۰ منطقه‌ای است که این جفت‌ارز بارها در ۳۰ هفته گذشته در آن قرار گرفته است. این اطلاعات به ما اجازه می‌دهد تا از نقطه محوری کانال ساید میان‌مدت ۱۰۷٫۰۰ - ۱۰۲٫۶۰ صحبت کنیم. به‌هرحال دامنه معامله حداکثر ۴۴۰ نقطه در بخش شش‌ماهه واقعاً دامنه بزرگی نیست. مثلاً این جفت‌ارز در ماه اکتبر در یک روز ۲۴۰ نقطه جابه‌جا شد. در حال حاضر فقط ۳۵% از متخصصان عقیده دارند که این جفت‌ارز حرکت خودش را تا مرز بالائی این دامنه معاملاتی کامل نکرده است. درست است، ۷۵% از اسیلاتورها و ۸۰% از اندیکاتورهای ترند در D1 نیز ساید هستند که باعث می‌شود وزن بیشتری برای این پیش‌بینی قائل شویم. سطوح مقاومت نیز ۱۰۵٫۷۰ و ۱۰۶٫۲۰ هستند و هدف ۱۰۷٫۰۰ است.

    ۶۵% از تحلیل‌گران با این دیدگاه مخالف هستند و وقتی از پیش‌بینی هفتگی به ماهانه حرکت می‌کنیم این نسبت به ۸۰% هم می‌رسد. تعداد مشابهی از اندیکاتورها نیز این بار در H4 از این تحلیل‌گران حمایت می‌کنند. سطوح حمایت عبارت‌اند از ۱۰۵٫۰۰، ۱۰۴٫۴۰، ۱۰۳٫۶۰ و هدف ۱۰۲٫۶۰ است.

    تحلیل گرافیکی نیز نوسانات این جفت‌ارز را در دامنه معاملاتی ۱۰۶٫۲۰ - ۱۰۴٫۴۰ با غلبه احساسات خرسی نشان می‌دهد.

    ارزهای دیجیتال: درحالی‌که بیت‌کوین رشد می‌کند خریداران اندکی در بازار وجود دارند. محتاط‌ترین خریداران در ماه دسامبر هنگامی‌که بیت‌کوین به مقدار بالای قبلی کل دورانش یعنی ۲۰۰۰۰$ رسید، این ارز را فروختند. مرحله بعدی بستن پوزیشن‌های لانگ پس از افزایش بیت‌کوین به ۴۰۰۰۰$ اتفاق افتاد. فقط سخت‌جان‌ترین سرمایه‌گذاران و طرف‌داران ارز دیجیتال تا سطح ۵۰۰۰۰$ ادامه دادند.

    بیت‌کوین در حالت بیش‌خرید قرار دارد. اما بعد از اینکه عصر جمعه ۱۹ فوریه، قیمت به بالای ۵۵۰۰۰$ رسید، هیچ فروش فعالی وجود نداشت. بازار منجمد شد و قابل پیش‌بینی نبود. هرچند سیگنال‌های هشدار همین حالا هم فعال شده‌اند.

    نخست اینکه سهم فروشنده‌ها درحال‌رشد است و در دوهفته گذشته از ۱۸% به ۳۵% افزایش پیدا کرده است. دوم اینکه حدود ۳/۲ از معامله‌گران قراردادهای فیوچر دائمی را با استفاده از اهرم می‌خرند که این منجر به نرخ تأمین مالی بالاتر و هزینه های کمیسیون بالاتر در حین حفظ پوزیشن‌های لانگ می‌شود. و سوم اینکه سهام ماینرها کاهش یافته است.

    طبق نظر CoinDesk ، درآمد هفتگی ماینرهای بیت‌کوین به مقدار بالای جدید ۳۵۴ میلیون دلار از ۸ فوریه تا ۱۴ همین ماه رسیده است. رقم رکورد قبلی طی هفت روز ۳۴۰ میلیون دلار بود و در دسامبر ۲۰۱۷ ثبت شده بود. اما علی‌رغم این خبر مثبت، سهم Riot Blockchain Inc بیست درصد از قیمت خودش را فقط در ۱۸ فوریه از دست داد.

    هرچند طبق نظر تعدادی از متخصصان، منتظر شدن برای آغاز زمستان جدید ارز دیجیتال بی‌فایده است. اگرچه این زمستان ممکن است زمستان سرد و عمیقی باشد اما به عقیده آنها فقط یک اصلاح خواهد بود. بعلاوه به دلیل اینرسی موجود در بازار احتمال رشد بیت‌کوین در حجم‌های کوچک حتی تا ۶۵۰۰۰ – ۶۰۰۰۰$ وجود دارد. و موج جدیدی از خریدها نیز می‌تواند توسط FOMO – سندرم سود از دست رفته ( ترس از دست رفتن فرصت) – ایجاد شود. همه می‌دانیم که ترس و طمع هدایت کننده بازار هستند.

    «لیزا ادواردز» خواهر «کریگ وایت» که خودش مدعی شده است خالق بیت‌کوین است هم پیش‌بینی کرده است که بیت‌کوین تا ۱۴۲۰۰۰$ افزایش خواهد یافت. او بر مبنای نظریه " موج الیوت" پیش‌بینی کرده که طلای دیجیتال در ماه می‌۲۰۲۱ به ۹۰۰۰۰$ خواهد رسید و در ژانویه ۲۰۲۲ تا ۵۵۰۰۰$ نزول خواهد کرد و با جهشی خیره‌کننده در مارس ۲۰۲۳ به ۱۴۲۰۰۰$ خواهد رسید. «ادواردز» عقیده دارد که بازار ارز دیجیتال پس از آن وارد روند خرسی خواهد شد.

    اما اگرچه رشد جفت‌ارز BTC/USD شاید در آینده نزدیک هم ادامه داشته باشد اما باید خیلی درباره خرید در سطح کنونی محتاط باشید. اکثر تحلیل‌گران این جفت‌ارز را خیلی پرریسک می‌دانند و پیش‌بینی می‌کنند که بهتر است که منتظر رول بک باشید و فقط بعد از آن پوزیشن لانگ جدیدی باز کنید.


    گروه تحلیلی NordFx

    https://nordfx.com/


    هشدار: این مطالب، توصیه یا راهنمای سرمایه‌گذاری برای افرادی نیستند که در بازارهای مالی فعالیت می‌کنند و هدف از انتشار این مطالب فقط اطلاع‌رسانی است. معامله در بازارهای مالی پرریسک است و شاید به ازدست‌رفتن کامل پول‌های سرمایه‌گذاری شده ختم شود.

    #eurusd #gbpusd #usdjpy #Forex #forex_forecast #signals_forex #cryptocurrency #bitcoin

پردازش ...
X