اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

ارزهای دیجیتال و بازار فارکس

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • ارزهای دیجیتال و بازار فارکس

    پیش‌بینی فارکس و ارزهای دیجیتال برای ۱۲ تا ۱۶ آوریل ۲۰۲۱




    ابتدا اتفاقات هفته قبل را مرور می‌کنیم:
    • USD/EUR :اقتصاد آمریکا همچنان با قدرت در حال بازیابی قدرت خودش است. شاخص S&P500به عدد بالای جدیدی دست پیدا کرده و ارزش اوراق خزانه آمریکا نیز درحال‌رشد است و به همین دلیل، بازده آنها کاهش یافته است. دلار هم همراه با کاهش بازده اوراق در حال نزول است.

    هرچند اکثر بخش‌های بازار در یک هفته و نیم گذشته به اعداد واقعی اقتصادی واکنشی نشان ندادند بلکه به پیش‌بینی‌ها و وعده‌ها توجه کردند. همان‌طور که قبلاً گفتیم اقتصاد آمریکا درحال‌رشد است. اما رئیس فدرال رزرو گفته است هرچند آمارهای مارس بازار کار، چشمگیر و خوب هستند اما حتی برای این‌که بحث درباره پایان برنامه‌های محرک مالی آغاز شود هم این آمار و ارقام کافی نیستند. "جروم پاول" عقیده دارد برای فکر کردن به چنین موضوعی باید چند ماه دیگر هم نتایج اقتصادی، مثبت باشند.

    همکاران او نیز با او موافق هستند. «مری دلی» رئیس بانک فدرال رزرو سن فرانسیسکو می‌گوید اقتصاد آمریکا هنوز خیلی با بازیابی قدرتش فاصله دارد و فدرال رزرو تا وقتی این اتفاق بیفتد منتظر خواهد ماند. «جیمز بولارد» رئیس بانک فدرال رزروِ سنت لوئیس نیز می‌گوید نباید به تغییر در سیاست پولی آمریکا تا پایان همه‌گیری جهانی کووید-۱۹ حتی فکر کرد.

    اما در آن سوی اقیانوس اطلس، اعلامیه‌های قدرتمندانه‌تری از مسئولان اروپایی درباره پایان فوری تعطیلی سراسری و رشد بی‌سابقه اقتصاد منطقه یورو را شاهد هستیم. و با وجود درخواست‌های آنگلا مرکل صدراعظم آلمان برای ایزوله کردن سخت‌گیرانه‌تر، داده‌های خوش‌بینانه‌ای درباره تولید صنعتی این کشور اعلام شده‌اند.

    به دلیل این نبردهای کلامی، کفه ترازو این بار به سمت یورو متمایل شد. همان‌طور که اکثر متخصصان پیش‌بینی می‌کردند، جفت‌ارز EUR/USDبالا رفت و پنجشنبه ۸ آوریل به ارتفاع ۱٫۱۹۳۰ رسید. این اتفاق با یک اصلاح دنبال شد و این جفت‌ارز به کار خود در ۱٫۱۹۰۰ پایان داد.
    • USD/GBP:مشکلات پس از خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا، کسری تجاری چشمگیر آن و کسری بودجه این کشور همچنان به پوند فشار می‌آورند. حتی دلار که علیه سایر ارزها تضعیف شده بود هم اجازه نمی‌دهد که جفت‌ارز USD/GBP به روند رشد خودش برگردد. از ۲۴ فوریه به این‌طرف شاهد بودیم که پوند بریتانیا چگونه گام‌به‌گام در حال از دست‌دادن قدرتش بود. هفته گذشته این جفت‌ارز توانست فقط تا ۱٫۳۹۲۰ رشد کند. پس از آن بود که این روند، معکوس شد و همان‌طور که تحلیل گرافیکی پیش‌بینی می‌کرد، این جفت‌ارز تا سطح ۱٫۳۶۷۰ افت کرد و در قوس نهایی به ارتفاع ۱٫۳۷۱۰ رسید.
    • JPY/USD:بارها در بررسی‌هایمان نوشته‌ایم که نرخ این جفت‌ارز به شدت تحت تأثیر بازده اوراق خزانه آمریکا قرار دارد. نوسان بازده این اوراق به ین اجازه داد تا کمی جای پایش را تقویت کند و در چهار روز اول هفته، ۱۶۵ نقطه را برای خودش پس بگیرد ولی بعداً این جفت‌ارز تا ۱۰۹٫۰۰ افت کرد. هرچند پس از آن قدرت خرس‌ها تمام شد و این جفت‌ارز دوره پنج‌روزه را در سطح ۱۰۹٫۶۵ به پایان رساند؛
    • ارزهای دیجیتال:هفته گذشته اکثریت قاطع تحلیل‌گران (۷۰%) پیش‌بینی منفی درباره جفت‌ارز USD/BTC داشتند و اجازه داشتند تا بیشتر به سمت ۵۰۰۰۰ دلار حرکت کند. دقیقاً همین اتفاق افتاد و افت بیت‌کوین در چهارشنبه تا ۵۵۵۴۰$ گفتگوهای زیادی را درباره آغاز " یخ‌بندان ارز دیجیتال" پیش آورد. خوشبختانه، از نظر سرمایه‌گذاران، این هراس زودرس بود و جمعه این جفت‌ارز به منطقه ۵۸۰۰۰ دلار برگشت. هرچند همچنان این سؤال پاسخ داده نشده است که چرا بیت‌کوین نتوانست جای پای محکمی بالای ۶۰۰۰۰ دلار پیدا کند.

    یکی از پاسخ‌ها، افت تقاضا از طرف سرمایه‌گذاران نهادی بزرگ است. اما همان‌طور که آمارهای کارگزاری‌های ارز دیجیتال نشان می‌دهد، " نهنگ‌ها" همچنان ارز دیجیتال را برداشت می‌کنند و به والت‌های سرد منتقل می‌کنند و بنابراین انتظار دارند که رشد آن همچنان ادامه پیدا کند.

    فعالیت‌های ماینر‌ها هم نشان می‌دهد که آنها عقیده دارند بازار بیت کوین گاوی است. آنها احتکار بیت کوین‌ها را در ماه آوریل آغاز کردند و کمبودی را در بازار ایجاد کردند. حرکت ارز دیجیتال از ماینرها به کارگزاری‌های ارز دیجیتال تقریباً ۴۰% کاهش پیدا کرده است و از ۴۵۰ بیت کوین در روز در ماه مارس به ۲۷۵ بیت کوین در دهه اول آوریل کاهش یافته است. به طور طبیعی این کمبود عرضه باید قیمت را بالا ببرد. کافی است به یاد بیاوریم که قیمت جفت‌ارز USD/BTC در دوره قبل در همین وضعیت از ۱۹۰۰۰ دلار به ۳۰۰۰۰ دلار افزایش یافت. در این میان همان‌طور که بیت کوین نمی‌تواند از نیرویش برای عبور از مانع ۶۰۰۰۰ دلاری استفاده کند، کل ارزش بازار ارز دیجیتال نیز نمی‌تواند از ۲ تریلیون دلار عبور کند و یک‌بار به آن نزدیک می‌شود و دوباره از آن دور می‌شود. در زمان نگارش این بررسی یعنی جمعه ۹ آوریل، مجدداً ارزش بازار به این سطح روانی مهم نزدیک شده است و به حجم ۱٫۹۹۰ میلیارد دلار رسیده است. شاخص ترس و طمع ارز دیجیتال نیز فقط ۴ نقطه در طول هفته جابه‌جا شد و از ۷۴ به ۷۰ افت کرد.

    باید خاطرنشان کنیم که سهم بیت کوین از کل ارزش بازار ارز دیجیتال دائماً در حال کاهش است: این مقدار در ۱۴ مارس ۶۲% بود و سپس در ۹ آوریل به فقط ۵۵% رسید. قطعاً این کاهش به دلیل عدم وجود دینامیک‌های قیمتی مثبت برای USD/BTC است. سفته‌بازان در حال انتقال به ابزارهای دیگر هستند که اجازه می‌دهد سودهای زیادی در لحظه کسب کنند. در اینجا باید به ریپل اشاره کنیم. وقتی ریپل در پایان دسامبر ۲۰۲۰ به دلیل شکایت کمیسیون اوراق بهادار و بورس (SEC) تا ۰٫۱۷۰$افت کرد، بسیاری آن را شکست‌خورده تلقی کردند. هرچند در ۷ آوریل قیمت این آلت کوین به نقطه بالایی $۱٫۱۰۸ رسید و ۵۵۰% سود را از آغاز سال برای سرمایه‌گذاران به همراه آورد. ارزش بازار آن نیز طی این مدت رشد کرد و از ۱٫۴۰% به ۲٫۴۲% رسید. دلیل این رالی به‌ویژه در هفته گذشته، اخباری بود که وکلای ریپل به اسناد SECدسترسی پیدا کرده‌اند و پیشرفت جدی در شکایت مربوط به این رگولاتور قدرتمند کسب کرده‌اند.

    ***

    در بخش پیش‌بینی هفته آینده، دیدگاه‌های تعدادی از متخصصان و همین‌طور پیش‌بینی‌هایی که بر مبنای روش‌های متنوع تکنیکال و تحلیل گرافیکی به دست آمده‌اند را بررسی کرده‌ایم و خلاصه بررسی‌هایمان را به شما ارائه کنیم:
    • USD/EUR:همان‌طور که در بخش اول بررسی گفتیم، اظهارات رهبران فدرال رزرو، رشد بازار سهام و افت بازده اوراق خزانه آمریکا، عوامل مهمی هستند. اما مدت‌زمان تأثیر آنها محدود است. به همین دلیل، دلار در حال نزول است. در نقطه‌ای از زمان همه چیز ۱۸۰ درجه تغییر می‌کند. هرچه شاخص‌های سهام آمریکا- نزدک، داوجونز، S&P500بالاتر می‌روند گفتگوها درباره یک "حباب" که قرار است بترکد، بیشتر می‌شود. سرمایه‌گذاران مقدار بی‌سابقه ۸۱۴ میلیارد دلار را با پورتفوی‌های خودشان در انتهای فوریه ۲۰۲۱ وام گرفته‌اند و این مقدار ۴۹% بیشتر از سال قبل است. وضعیت مشابهی منجر به فروپاشی بازار سهام و بحران اقتصادی سال ۲۰۰۸ شد. اما تا وقتی این اتفاق در عمل بیفتد، جذابیت دلار همچنان کاهش پیدا می‌کند و بازی به دست ارزهای کم‌درآمد و قبل از همه یورو می‌افتد. دلار به دلیل رویارویی بین دموکرات‌ها و جمهوری خواهان در سنای آمریکا بر سر مقیاس محرک مالی جدید نیز احتمالاً تقویت نخواهد شد.

    البته ممکن است بتوان راهی برای خروج از این وضعیت سیاسی یافت و این راه، شفافیت بیشتر درباره نتایج واکسیناسیون و سرعت احیای اقتصادهای آمریکا و منطقه یورو است. اما طبق پیش‌بینی‌های ۶۵% از متخصصان، جفت‌ارز USD/EUR ، هفته آینده به رشد خود ادامه خواهد داد این سناریو توسط ۷۵% از اسیلاتورها و ۸۵% از اندیکاتورهای روند در H4حمایت می‌شود. برتری اندیکاتور‌های " سبز" در D1خیلی ضعیف‌تر است و در اینجا فقط ۶۵% از اندیکاتورهای تکنیکال نشان‌دهنده رشد این جفت‌ارز هستند. هم‌زمان ۱۵% از اسیلاتورها به رنگ خاکستری خنثی هستند و ۲۰% نیز سیگنال‌هایی می‌دهند که این جفت‌ارز در منطقه بیش‌خرید قرار دارد.

    تحلیل گرافیکی، حرکت در دامنه معاملاتی ۱٫۱۹۵۰-۱٫۱۸۳۵ را در H4نشان می‌دهد، البته این دامنه در D1وسیع‌تر است: ابتدا این جفت‌ارز تا مرز پایینی منطقه ۱٫۱۷۰۰ پایین می‌رود و سپس تا ارتفاع ۱٫۲۰۰۰ بالا می‌آید. باید خاطرنشان کنیم که در حرکت از پیش‌بینی هفتگی به ماهانه، ۵۵% از تحلیل‌گران به افت این جفت‌ارز تا افق ۱٫۱۷۰۰ رأی می‌دهند.

    از بین اتفاقات هفته آینده باید به شاخص‌های تورم و داده‌های بازار مصرف‌کننده آمریکا (که در ۱۳، ۱۵ و ۱۶ آوریل منتشر می‌شوند) ، منطقه یورو (۱۲ آوریل) و آلمان (۱۵ آوریل) توجه کنیم. سخنرانی رئیس فدرال رزرو، «جروم پاول» در چهارشنبه ۱۴ آوریل نیز مهم است.
    • USD/GBP:در حال حاضر کفه سنگین ترازو در این جفت‌ارز به سمت خرس‌ها است و ۸۵% از اسیلاتورها و ۱۰۰% از اندیکاتورهای روند در H4به رنگ قرمز هستند. این مقدارها در D1 به ترتیب ۸۵% و ۸۰% هستند. ۶۰% از تحلیل‌گران به افت بیشتر این جفت‌ارز رأی می‌دهند. نزدیک‌ترین حمایت در ۱٫۳۶۷۰ است و هدف نیز انتقال به منطقه ۱٫۳۶۱۰-۱٫۳۵۷۵ است. تحلیل گرافیکی در D1نیز ادامه روند نزولی را نشان می‌دهد. طبق این پیش‌بینی، این جفت‌ارز ممکن است قبل از حرکت به سمت جنوب، تا سطح مقاومت ۱٫۳۹۰۰حرکت کند.

    اگرچه فروش پوند در قیمت پایین همچنان ادامه دارد اما تحلیل‌گران زیادی می‌گویند گرایش صعودی بلندمدتی که از ۲۰ مارس ۲۰۲۰ شروع شد هنوز تغییری نکرده است و افت ۶ هفته گذشته را می‌توان یک اصلاح دانست که پوند پس از آن ممکن است به رشد خودش ادامه دهد. پوند دوباره جذابیت خودش را به دست خواهد آورد به خصوص اگر سرمایه بزرگی که به دلیل برگزیت خارج شد دوباره به کشور برگردد. پوند ضمناً توسط موفقیت‌های مراحل اولیه واکسیناسیون علیه کووید-۱۹ نیز حمایت می‌شود. در این مورد طبق نظر ۷۰% از متخصصان، جفت‌ارز USD/GBP شانس زیادی دارد تا موقعیت‌های از دست رفته خودش را جبران کند و ابتدا به منطقه ۱٫۴۰۰۰ برگردد و سپس قبل از پایان بهار، مقدار بالای ۲۴ فوریه را در ۱٫۴۲۴۰ تست کند؛
    • JPY/USD: در اوایل مارس، حجم خریدهای قراردادهای فیوچرز یِن بیش از فروش آنها بود. اما آهنگ سریع احیای اقتصاد آمریکا همه چیز را تغییر داده است. طبق نظر کمیسیون معاملات فیوچرز کالا (CFTC) ، تعداد قراردادهای شورت در این ارز ژاپنی از اواسط مارس شروع به رشد کرده است و به مقدار بی‌سابقه‌ای از ژانویه ۲۰۱۹ رسیده است. در حال حاضر با وجود سردرگمی در قرائت اندیکاتورها، اکثر متخصصان (۶۵%) با حمایت تحلیل گرافیکی در H4انتظار تضعیف بیشتر ین و بازگشت جفت‌ارز JPY/USD ابتدا به سطح ۱۱۱٫۰۰ و سپس صعود به ۱۰۰ نقطه بالاتر تا سطح ۱۱۲٫۰۰ را دارند.

    ۳۵% مابقی تحلیل‌گران حرکت این جفت‌ارز را به سمت جنوب می‌بینند و انتظار دارند که این جفت‌ارز حمایت ۱۰۸٫۴۰ را تست کند. بعلاوه هنگامی‌که به پیش‌بینی ماهانه نگاه می‌اندازیم تعداد حامیان بازار خرسی به ۶۰% افزایش پیدا می‌کند و هدف به منطقه ۱۰۶٫۲۰-۱۰۵٫۰۰ تغییر می‌کند.

    از اتفاقات هفته آینده می‌توان به سخنرانی رئیس بانک مرکزی ژاپن، «هاروهیکو کورودا» در چهارشنبه ۱۴ آوریل اشاره کرد که بازار در این سخنرانی منتظر سیگنال‌هایی درباره سیاست پولی این رگولاتور در آینده نزدیک است. به‌خاطر دارید که بانک مرکزی ژاپن نتوانسته است تصمیم بگیرد که چگونه به افزایش بازده اوراق بهادار آمریکا واکنش نشان دهد و با اوراق بهادار خودش چه کند. اگر بازده اوراق ۱۰ ساله آمریکا و قیمت کامودیتی‌ها همچنان افزایش پیدا کند و این رگولاتور واکنشی به آن نشان ندهد آنگاه ین ضربه سخت‌تری خواهد خورد. در حال حاضر نیز ین زیان کاملاً ملموسی را متحمل شده است و بیش از ۷۰۰ نقطه را نسبت به دلار در سه‌ماهه گذشته از دست داده است.
    • ارزهای دیجیتال:اخبار پس‌زمینه هفته گذشته کاملاً ضدونقیض بود. بانک سرمایه‌گذاری «مورگان استنلی» درخواستی را برای کمیسیون اوراق بهادار و بورس آمریکا (SEC) ارسال کرده است که طبق آن ۱۲ صندوق بانک خواهند توانست در BTC سرمایه‌گذاری کنند. همه صندوق‌های درج شده در این درخواست خواهند توانست تا ۲۵% از سرمایه‌شان را در بیت کوین سرمایه‌گذاری کنند. این برای سرمایه‌گذاران بیت کوین خوب است.

    از سوی دیگر، «پیتر تیِل» ، میلیاردر و مؤسس پی‌پل به طور ناگهانی اعلام کرد که بیت کوین به ابزار سیاست چین تبدیل شده است و روزبه‌روز بیشتر به دلار ضربه می‌زند. «پیتر تیل» می‌گوید به همین دلیل است که دولت آمریکا باید به تنظیم این ارز دیجیتال شاخص توجه کند. باید به این نکته اشاره کنیم که این تاجر قبلاً از بیت کوین حمایت کرده بود و حالا باید بفهمیم که چه چیزی یا کسی باعث تغییر ذهنیت او شده است. و اگر کاخ سفید از این دیدگاه حمایت کند، این خبر، سیگنالی خیلی منفی برای بازار ارز دیجیتال است.

    متخصصان «جِی‌پی مورگان» که بانک جهانی بزرگ دیگری است، هدف بلندمدت بیت کوین را نرخ ۱۳۰۰۰۰ دلار می‌دانند و به دلیل افت قیمت طلا، این هدف را از ۱۴۶۰۰۰ دلار به این نقطه پایین آورده‌اند. تحلیل‌گران این پیش‌بینی را بر مبنای محاسبه ارزش بازار نظری بیت کوین در صورت ورود منابع مالی از بازار فلزات گران‌بها ارائه کرده‌اند.

    به طور کلی موضوع مقایسه بیت کوین با طلا هر روز خیلی بیشتر و بیشتر شنیده می‌شود و گفته می‌شود که بیت کوین به جایگزینی برای طلا تبدیل شده است. عده زیادی از متخصصان که طرف‌دار روند گاوی بیت کوین هستند می‌گویند BTC در آینده می‌تواند از نظر ارزش بازار از طلا فراتر برود. در این صورت ارزش کل بیت کوین‌ها باید ۱۰ برابر افزایش پیدا کند و به ۱۱ تریلیون دلار برسد. و طبق نظر تحلیل‌گران در «آرک اینوست» این اتفاق ممکن است در چند سال آینده بیفتد. " ما عقیده داریم که بیت کوین بهتر از طلا است و با اطمینان می‌توانیم بگوییم که به سهم بازار طلا دست خواهد یافت یا از آن فراتر خواهد رفت.

    «مایک نووگراتز» ، میلیاردر و مؤسس بانک ارز دیجیتال «گلکسی دیجیتال» با پیش‌بینی «آرک آینوست» موافق است. او در CNBCگفته است که از شتاب پذیرش دارائی‌های دیجیتال توسط مردم شوکه شده است. این سرمایه‌گذار ضمناً پیش‌بینی قبلی خودش را مجدداً تأیید کرده است، او عقیده دارد که قیمت ۶۰۰۰۰ دلاری برای بیت کوین بیش از حد محافظه‌کارانه است. او می‌گوید" مسیری که بیت کوین در پیش گرفته است قطعاً به ارزش بازار طلا می‌رسد و از آن فراتر می‌رود".

    «رابرت کیوساکی» ،نویسنده کتاب «پدر ثروتمند، پدر فقیر» ، سرمایه‌گذار و کارآفرین، پیش‌بینی نجومی را مطرح کرده است. او در مصاحبه جدیدش گفته است که بیت کوین در پنج سال آینده می‌تواند به ارزش ۱٫۲ میلیون دلار برسد. کیوساکی در سال گذشته پس از این‌که همه‌گیری جهانی ضربه سختی به اقتصاد جهانی زد، برای اولین‌بار بیت کوین خریده است. سپس در ۹۰۰۰ دلار با بیت کوین معامله کرده است. این کارآفرین می‌گوید " کاش می‌توانستم بیت کوین را به ارزش ۱۰ سنت بخرم همان‌طور که خیلی از افراد خریده بودند اما هنوز هم مثل یک نابغه به نظر می‌رسم چون ارزش بیت‌کوینی که خریده‌ام به ۵۵۰۰۰ دلار رسیده است. فکر می‌کنم پنج سال دیگر ارزش آن به ۱٫۲ میلیون دلار برسد".

    هم‌زمان اگرچه «کیوساکی» برخلاف «پیتر تیل» به مدافع بیت کوین تبدیل شده است اما هنوز طلا و نقره را به‌عنوان سرمایه‌گذاری‌های اصلی ترجیح می‌دهد و این نظرش را بر اساس این حقیقت توضیح می‌دهد که ارز دیجیتال در خارج از حوزه رگولاتوری قرار دارد.

    و در نهایت در پایان این بررسی، یک هک زندگی ارز دیجیتال دیگر را بررسی می‌کنیم. این بار درباره این صحبت می‌کنیم که چگونه بدون «ماین کردن» ، بدون خرید یا فروش ارز دیجیتال می‌توانید پول در بیاورید. فقط کافی است که به آینده چشم بدوزید و یک آدرس اینترنتی نویدبخش را به‌موقع بخرید تا میلیونر شوید. ثبت‌کننده نام دامنه وب‌سایت GoDaddy، دامنه وب‌سایت Bitcoin.comمتعلق به «راجر ور» را اوایل هفته گذشته به ارزش ۱۰۰ میلیون دلار به حراج گذاشت. هرچند این بار این معامله به هم خورد زیرا مالک این دامنه به‌محض آگاهی از این تبلیغ اعلام کرد که این آگهی " ۱۰۰ درصد تقلبی" است و خواهان حذف دامنه از فهرست فروش شد. اما این اتفاق به معنای آن نیست که نمی‌توانید با آدرس‌های دیگر پول خوبی به جیب بزنید. به هر حال به جز بیت کوین، ارزهای نویدبخش دیجیتال زیادی در جهان وجود دارند.





    گروه تحلیلی NordFX

    https://nordfx.com/




    هشدار: این مطالب اصلاً توصیه یا راهنمایی درباره سرمایه‌گذاری به افرادی نیستند که در بازارهای مالی فعالیت می‌کنند و هدف از انتشار این مطالب فقط اطلاع‌رسانی است. معامله در بازارهای مالی پرریسک است و شاید به ازدست‌رفتن کامل پول‌های سرمایه‌گذاری شده ختم شود.

    #eurusd #gbpusd #usdjpy #Forex #forex_forecast #signals_forex #cryptocurrency #bitcoin #nordfx












پردازش ...
X