اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

وضعیت خرید و فروش بیت کوین

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • وضعیت خرید و فروش بیت کوین

    همانطور که می دانید ارزهای دیجیتالی ثبات ندارند و ارزش آنها همواره در نوسان است. به همین منظور بسیاری از سرمایه گذاران ریسک سرمایه گذاری روی این نوع از ارزها را نمی کنند. با این حال، در صورتیکه تمایل به خرید وفروش بیت کوین را دارید، باید سودآورترین راه ممکن را پیدا کنید. از این رو در ادامه ی این مقاله بارمزینکس همراه باشید تا از بررسی جنبه های اصلی موضوع، در مورد سرویس های مبادلاتی برتر، صحبت کرند.
    انتخاب یک کیف پول بیت کوین

    برای شروع خرید بیت کوین، باید خودتان یک کیف پول آنلاین برای ارزهای دیجیتالی تهیه کنید. سرویس های زیادی وجود دارند که کیف پول تخصصی ارائه می دهند، بنابراین شما فقط باید کیف پولی را انتخاب کنید که با نیازهای تان همخوانی داشته باشد.
    به یاد داشته باشید که نیازی به خرید کل یک بیت کوین نیست. شما می توانید ارزهای دیجیتالی را به هر مقداری که بخواهید خرید کنید، به عنوان مثال شما می توانید نیمی از بیت کوین، یک چهارم بیت کوین یا حتی یک صدم بیت کوین را نیز خریداری نمایید.
    بنابراین اکنون شما یک کیف پول برای ذخیره ارزهای دیجیتالی دارید و آماده شروع به انجام معاملات هستید. مکان های زیادی برای خرید و فروش بیت کوین وجود دارد که در ادامه به برخی از آنها اشاره شده است:
    تجارت شخصی
    دستگاه های خودپرداز
    صرافی ها
    خدمات آنلاین مبادله
    امن ترین راه برای خرید و فروش بیت کوین استفاده از صرافی یا خدمات آنلاین است.

    خرید و فروش بیت کوین در صرافی ها

    پلتفرم های مبادلاتی ویژه ای وجود دارند که خرید و فروش ارزهای دیجیتالی را امکان پذیر می کنند. در صورتیکه به دنبال فرصتی برای خرید و فروش ارزهای دیجیتالی هستید، باید یک صرافی با کمترین نرخ کارمزد، انتخاب کنید. در ادامه به برخی از صرافی های معتبر ارزهای دیجیتالی پرداخته شده است:
    CEX

    CEX یک سرویس ایمن و پر کاربرد است که به طور رسمی در انگلستان ثبت شده است. این سرویس طیف وسیعی از فرصت های تجاری را برای خریداران و فروشندگان فراهم می کند و به آنها امکان می دهد نه تنها ارز بیت کوین، بلکه اتریوم، بیت کوین طلایی، دش و غیره را نیز دریافت کنید. این سرویس پرداخت های انجام شده با ویزا و مستر کارت را هم نیز می پذیرد.
    Bitfinex
    Bitfinex گزینه مناسبی برای فروش بیت کوین، لایت کوین، Iota، اتریوم، مونرو، ریپل، Qtum ، YOYOW و انواع دیگر ارزهای دیجیتالی است. این صرافی برای خرید مکان مناسبی نیست؛ چرا که تنها سرویس نقل و انتقالات بانکی را می پذیرد.

    Exmo

    Exmo پلتفرمی است که معمولاً یک دوره بسیار سودآور برای خرید ارائه می دهد. با این حال، نیاز به تأیید نقل و انتقالات بانکی و لزوم بارگیری اسکن گذرنامه دارد.
    Yobit

    عملکرد صرافی Yobit نیز مانند دیگر صرافی ها است.این صرافی نیز یک منبع امن و قابل اعتماد برای توافق های سودآور است.
    مهمترین مزیت استفاده از بورس کالا فرصتی برای تجارت با نرخ مناسب است. هزینه بیت کوین انعطاف پذیر است ، بنابراین سهام فرصتی برای انجام معامله با شرایط مطلوب فراهم می کند.
    خرید و فروش بیت کوین با مبادله گران آنلاین

    بیش از 100 خدمات آنلاین تخصصی در زمینه تبادل وجه به ارزهای دیجیتالی آنلاین وجود دارند، که در ادامه به برخی از بهترین ارائه دهنده های خدمات مبادله ای ارزهای دیجیتالی پرداخته شده است:
    Changelly

    Changelly هزینه های کمتری را ارائه می دهد و روند خرید / فروش را در یک فرایند ساده و ایمن تبدیل می کند. این سیستم بهترین قیمت موجود در حال حاضر را پیشنهاد می کند.
    Coinmama

    Coinmama به شما امکان می دهد بیت کوین را با کارت دبیت، اعتباری یا پول نقد خود خریداری کنید. کل فرایند ساده است، شما باید فقط وجه خود را پرداخت کنید و یک آدرس کیف پول داشته باشید. کارمزد ارائه شده در این روش، نسبت به دیگر سرویس ها معقول تر است.
    هنگام انجام معامله، همه چیز را باید با دقت بررسی کنید. به یاد داشته باشید که ارسال یک آدرس کیف پول اشتباه، می تواند هزینه ی بزرگی را برای تان در پی داشته باشد و هیچ خدمتی قادر به کمک نخواهد بود. همچنین، قبل از شروع استفاده از هر یک از این خدمات، حتماً قوانین را به دقت بخوانید تا از مشکلات جلوگیری نمایید. منبع سایت رمزینکس https://ramzinex.com/blog/buy-sell-bitcoin/
پردازش ...
X