اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

معرفی دوره آموزش آنلاین ارز دیجیتال

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • معرفی دوره آموزش آنلاین ارز دیجیتال

    وقتی در مورد بهترین دوره آموزش ارز دیجیتال صحبت می‌کنیم، منظورمان دوره‌ای است که تمام مطالب را از پایه تا پیشرفته آموزش داده و شرکت‌کنندگان آن از شرکت در هر دوره دیگری بی‌نیاز باشند. اکنون دوره آموزش آنلاین ارز دیجیتال حامی سرمایه این‌جاست تا با تدریس صفر تا صد ارزهای دیجیتال، افراد را از شرکت در هر دوره دیگری بی‌نیاز کند!

    علاقه‌مندان با شرکت در این دوره، در طی 8 جلسه 4 ساعته، هرآنچه در بازار رمزارزها وجود دارند را یاد می‌گیرند، به‌عبارتی، دوره پیش رو، یک آموزش ارز دیجیتال از مبتدی تا پیشرفته است. شما در پایان این دوره، تریدری آشنا با بازار خواهد بود که به کمک علم تحلیل تکنیکال و بنیادی، و با تسلط بر احساسات خود و برخورداری از دانش روانشناسی معامله‌گری، به خرید و فروش رمزارزها خواهد پرداخت.

    آکادمی حامی سرمایه با بیش از 4 سال سابقه در زمینه آموزش بازارهای مالی مختلف و برخورداری از اساتید مجرب با رزومه درخشان، یکی از بهترین آموزشگاه‌های ارز دیجیتال می‌باشد. تربیت بیش از سه‌هزار دانشجو که 98 درصد آن‌ها از شرکت در دوره رضایت داشته‌اند، مهر تاییدی بر این مسئله است.

    بسیاری از افراد امروزه به دلیل مشغله‌های کاری و هزینه‌های جانبی قادر به شرکت در کلاس‌های حضوری نیستند و تلاش دارند در یک دوره آموزش آنلاین ارز دیجیتال در یک آکادمی معتبر شرکت کنند. از آنجایی که آموزش در این حوزه امر ضروری محسوب می‌شود سرمایه‌گذاران هرگز نباید از اهمیت آن غافل شوند به همین دلیل پیشنهاد ما به کاربران آموزش آنلاین ارز دیجیتال آکادمی حامی سرمایه ‌می‌باشد که با ارائه مدرک معتبر فنی و حرفه‌ای راه شما برای سرمایه‌گذاری موفق را هموار می‌کند. در دوره کامل ارز دیجیتال حامی سرمایه چه می‌آموزید؟

    همانطور که گفتیم، دوره پیش رو، یک دوره کامل ارزهای دیجیتال است و شما را از شرکت در دوره‌های جانبی بی‌نیاز خواهد کرد. شما در این دوره ابتدا با مفاهیم پایه‌ای مثل بلاک‌چین و انواع ارزهای دیجیتال آشنا می‌شوید و توانایی استفاده از کیف پول‌ها و صرافی‌‌های مهم و معروف را همراه با ذکر نکات امنیتی مهم آموزش خواهید دید. پس از آن وارد مباحث پیچیده‌تر مثل تحلیل تکنیکال و بنیادی، آموزش پرایس اکشن، مدیریت سرمایه و… خواهید شد و به‌صورت کاملا عملی کار کردن در بازار را تجربه خواهید کرد. سرفصل‌های این دوره با ذکر جزئیات درادامه صفحه قرار داده شده است. چرا باید در دوره کامل ترید ارزهای دیجیتال شرکت کرد؟

    ارزهای دیجیتال و کسب درآمد دلاری برای هر فردی جذابیت دارند و نمی‌توان از آن‌ها گذر کرد، به همین دلیل افراد زیادی به سمت سرمایه‌گذاری و ترید در بازار کریپتو کشیده می‌شوند. اما می‌توان گفت اکثر این افراد به علت عدم بهره‌مندی از دانش کافی، متضرر شده و بیشتر سرمایه خود را از دست می‌دهند. به همین دلیل اگر شما هم از افرادی هستید که قصد حضور در این بازار را دارید، حتما باید از قبل از ورود به بازار، علم لازم را به‌دست آورید تا تجربه لذت‌بخشی از حضور در آن داشته باشید، در غیراین‌صورت، تنها یادگار شما از ارزهای دیجیتال سرمایه از دست رفته‌تان خواهد بود. اکنون بهترین دوره جامع ارز دیجیتال در مقابل شما قرار گرفته، برای شروع این مسیر، فقط کافی است ثبت نام کنید. پیش نیازهای شرکت در دوره جامع ارز دیجیتال چیست؟

    چنانچه گفتیم، دوره‌ی مقابل شما، یک دوره کامل ارز دیجیتال از صفر تا صد است و تمامی مفاهیم از ابتدایی‌ترین تا پیشرفته‌ترین سطح تدریس به شما خواهد شد. بنابراین برای حضور در این دوره نیازی به هیچ دانش قبلی ندارید و داشتن یک لپ تاپ و توانایی سرچ در اینترنت کافی است.
پردازش ...
X