اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

معرفی بهترین سایت آموزش ارز دیجیتال

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • معرفی بهترین سایت آموزش ارز دیجیتال

    در روزگاری که محبوبیت ارزهای دیجیتال روز به روز بیشتر می‌شود، پیدا کردن بهترین سایت آموزش ارز دیجیتال از اهمیت بالایی برخوردار است تا بتوانیم با کمک آن بهترین استراتژی ترید در بازار کریپتوکارنسی را بیاموزیم. یک سایت خوب که آموزش ارز دیجیتال را از صفر تا صد ارائه کند و مسیری هموار را برای علاقه‌مندان فراهم کند، این همان موضوعی است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت!


    ارز دیجیتال چیست؟

    ارز دیجیتال نوعی پول است که شکل فیزیکی ندارد و عملیات آن از طریق رایانه یا کیف پول الکترونیکی متصل به اینترنت یا شبکه خاصی انجام می‌شود. در مقابل، ارزهای متعارف، مانند اسکناس‌های چاپ شده توسط دولت‌ها، ملموس بوده و ویژگی‌های فیزیکی خاصی دارند. ارزهای دیجیتال همان کاربردهای ارزهای فیزیکی را دارند و می‌توان از آنها برای خرید کالا و پرداخت هزینه خدمات استفاده کرد.

    استفاده از ارز دیجیتال مستلزم تغییر در تفکر مردم نسبت به ارز (فقط خریدوفروش) است. بااین‌حال، ارزهای دیجیتال این مفهوم را گسترش می‌دهند.

    اکثر ارزهای دیجیتال از بلاک‌چین برای بهره‌بردن از ویژگی‌های کلیدی مانند تمرکززدایی، شفافیت و تغییرناپذیری استفاده می‌کنند.

    ماهیت غیرمتمرکز ارزهای دیجیتال به این معنی است که هیچ نهاد، گروه یا سازمانی وجود ندارد که آنها را کنترل کند.


    انواع ترید های ارز دیجیتال

    پیش از معرفی بهترین سایت آموزش ارز دیجیتال، ابتدا لازم است انواع ترید ارز دیجیتال را بشناسید.


    ۱.خرید و فروش فوری یا اسکالپینگ

    این نوع معاملات ارز دیجیتال شامل: خریدهای زیادی در مدت‌زمان کوتاه با سود کم است، مثلاً در چند دقیقه بیت‌کوین را با قیمت ۴۰۰ دلار خریداری می‌کنید و چند دقیقه بعد آن را به قیمت ۴۱۰ دلار می‌فروشید. البته باید به ضرر خود بسیار نزدیک به قیمتی که خریده‌اید توجه کنید تا ضرر زیادی نبینید. عوامل زیادی در تجارت ارز دیجیتال نقش دارند، از جمله:
    • تمرکز
    • وقت گذراندن
    • ریسک‌ها را بپذیرید
    • شانس. فرصت

    ۲.خرید و فروش روزانه

    یکی از استراتژی‌های معاملاتی که در بازار ارز دیجیتال استفاده می‌کنیم، خرید روزانه است. یکی از مهلک‌ترین اشتباهاتی که مبتدیان در بازار ارزهای دیجیتال مرتکب می‌شوند این است که بدون اطلاع از استراتژی‌ها و روش‌های مورد استفاده در بازار ارز دیجیتال شروع به سرمایه‌گذاری در این بازار کرده و در نهایت با هزینه‌های سنگین و غیرقابل‌برگشت مواجه می‌شوند. اما خریدوفروش یکی از روش‌هایی است که ما به مبتدیان توصیه می‌کنیم تا دارایی‌های خود را ایمن نگه دارند.

    خریدوفروش روزانه به این صورت انجام می‌شود که در ابتدای روز وارد موقعیت معاملاتی می‌شوید و در پایان همان روز از معامله خارج می‌شوید، هدف از این معامله کسب درآمد است.

    ۳.خرید و فروش نوسانی یا سوویینگ

    در این طرح بازار ارز دیجیتال، یک معامله‌گر تلاش می‌کند تا از یکی از ابزارهای مالی در مدت چند هفته یا چند ماه سود کوتاه‌مدت یا میان‌مدت کسب کند. در این نوع معاملات از اولین ابزارهای موجود در بازارهای مالی؛ مانند تحلیل تکنیکال یا تحلیل بنیادی استفاده می‌شود.

    این نوع فرایند معمولاً به معنای حفظ یک موقعیت تجاری برای بیش از یک یا دو دوره است، اما ممکن است تا دو ماه طول بکشد.


    چرا باید آموزش ارز دیجیتال را ببینیم؟

    اهمیت آموزش ارزهای دیجیتال را چقدر می‌دانید؟ امروزه همه در مورد ورود به ارز دیجیتال و سرمایه‌گذاری در آن صحبت می‌کنند. این ارزها در واقع نسل بعدی پول و اعتبار هستند و نقش پررنگی در اقتصاد جهانی دارند. اگر قصد ورود به بازار ارزهای دیجیتال را دارید؛ برای جلوگیری از مشکلات مالی نیاز به آموزش دارید و می­توانید از بهترین سایت آموزش ارز دیجیتال استفاده کنید.

    اگر بدون آموزش ابتدایی وارد دنیای جذاب ارزهای دیجیتال شوید، قطعاً ضررهای زیادی خواهید داشت. کسب اطلاعات کاربردی و کافی برای شروع هر کسب‌وکاری ضروری است. به‌خصوص اگر این تجارت شامل بازارهای مالی و دارایی باشد. امروزه نیاز به یادگیری ارزهای دیجیتال بر هیچ‌کس پوشیده نیست. اگر قصد سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی از جمله ارز دیجیتال را دارید، ابتدا مفاهیم این حوزه را یاد بگیرید.

    حال که با اهمیت آموزش ارز دیجیتال آشنا شدید، وقت معرفی بهترین سایت آموزش ارز دیجیتال است!

    بهترین سایت آموزش ارز دیجیتال چیست؟

    کریپتوکارنسی یا ارز دیجیتال که به پول‌های رمزنگاری شده نیز معروف است، اقتصاد جهان را متحول کرده است و سرمایه‌گذاران بسیار زیادی را به سمت خود کشانده که باعث تحول روزافزون در این بازار شده؛ بنابراین، یادگیری دستیابی به سود در حوزه ارزهای دیجیتال و دانستن نکات آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

    اگر به دنبال بهترین آموزش ارزهای دیجیتال هستید آکادمی بورس پارسیان بهترین سایت آموزش ارز دیجیتال را دایر کرده است تا همراه شما در این بازار پرخطر باشد.

    بازار ارزهای دیجیتال یکی از پرریسک‌ترین حوزه‌های سرمایه‌گذاری است و افراد برای موفقیت در این زمینه نیاز به آموزش‌های لازم دارند. ورود بدون دانش به این بازار معادل انحلال و ازدست‌دادن سرمایه است، در این راستا آکادمی پارسیان بورس ترید در این بازار را به شما آموزش می‌دهد.

    در پایان دوره مباحث تحلیل تکنیکال و بنیادی، مدیریت مالی و بازار فیوچرز از صفر تا صد هم تدریس می‌شود، با نوسان قیمت و شاخص‌ها و… که در این بازار ضروری است نیز آشنا می‌شوید.

    در دوره آموزش ارز دیجیتال در مشهد پارسیان بورس چه می‌آموزید؟

    دوره آموزش ارز دیجیتال در مشهد یکی از کامل‌ترین و جامع‌ترین دوره‌های آموزش ارز دیجیتال در ایران است؛ بنابراین پس از اتمام و تمرین در این دوره، برای موفقیت در سرمایه‌گذاری در بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال، نیازی به کلاس و دوره آموزشی دیگری ندارید.

    در طی آموزش ارز دیجیتال در مشهد، آموزش صفر تا صد بیت‌کوین و ارز دیجیتال در آموزشگاه پارسیان بورس، یکی از بهترین و تخصصی‌ترین مراکز آموزش سرمایه‌گذاری در ایران، توسط اساتید مجرب نیز انجام می‌شود و بدین ترتیب مهارت‌های سرمایه‌گذاری در بیت‌کوین و … را فرامی‌گیرید. برای یادگیری مباحث اولیه ارز دیجیتال نیاز به دوره‌های آموزشی زیادی نیست اما اموزش درست شما را به هدفی که مد نظرتان است می­رساند.

    انواع مختلف ارزهای دیجیتال

    ارزهای دیجیتال در گروه‌ها و دسته‌بندی‌های مختلفی قرار می‌گیرند. در زیر این دسته‌بندی‌ها را در نظر خواهیم گرفت.

    احتمالاً افراد کمی هستند که در مورد بیت‌کوین، بهترین ارز دیجیتال، چیزی نشنیده باشند. بیت‌کوین (btc) به‌اختصار اولین ارز مبتنی بر فناوری بلاک‌چین و یکی از ارزهای دیجیتال است که در سال ۲۰۰۸ توسط ساتوشی ناکاموتو معرفی شد. اولین بیت‌کوین در سال ۲۰۰۹ ایجاد شد.

    آلت‌کوین

    آلت‌کوین‌ها ارزهای دیجیتالی هستند که از فناوری بلاک‌چین برای فعال‌کردن تراکنش‌های همتا به همتا استفاده می‌کنند. آلت‌کوین‌ها با پشتوانه موفقیت بیت‌کوین ایجاد می‌شوند و سعی می‌کنند با ایجاد تغییراتی در قوانین بیت‌کوین و بهبود آن توجه کاربران را به خود جلب کنند.

    آلت‌کوین‌ها در تلاش هستند تا مرزهای ارز دیجیتال و بلاک‌چین را بشکنند.

    استیبل‌کوین

    استیبل‌کوین نوعی ارز دیجیتال است که ارزش آن­ها نوسان زیادی ندارد. این نوع ارز دیجیتال راهی آسان و مطمئن برای انجام تراکنش‌های مالی است. ارزش یک استیبل‌کوین به یک دارایی یا کالای پایدار بستگی دارد و ارزش این کوین همیشه به پشتوانه آن گره‌خورده است.

    پرایوسی‌کوین

    به گفته توسعه‌دهندگان پراوسی کوین، آنها برای ایمن نگه‌داشتن کاربر و تراکنش‌هایش در دنیای ارزهای دیجیتال طراحی شده‌اند. به‌عنوان‌مثال، موقعیتی را در نظر بگیرید که در آن آسان نیست بدانید کدام کاربر چه چیزی را برای چه کسی ارسال کرده است، یعنی تمام فعالیت‌های مالی او بسیار ناشناس باقی بماند. اگر شما در مورد آن نشنیده‌اید، پرایوسی‌کوین دقیقاً این کار را انجام می‌دهد.

    روش‌های خریدوفروش ارز دیجیتال

    دنیای دیجیتال امروز با تجارت آنلاین در حال پیشرفت است و خدمات آنلاین روزبه‌روز درحال‌رشد هستند. صنعت ارز دیجیتال و بلاک‌چین مبتنی بر خدمات اینترنتی است، بنابراین بهترین راه برای خریدوفروش ارز دیجیتال استفاده از صرافی آنلاین است.

    با توجه به رشد روزافزون صنعت بلاک‌چین در جهان، بازار ارزهای دیجیتال در ایران کاربران زیادی را به خود جذب کرده است. اگر شما هم جزو این دسته از کاربران هستید، باید بدانید که با توجه به خطرات احتمالی خریدوفروش و نگهداری ارزهای دیجیتال در صرافی‌هایی مانند بایننس، بهتر است ارز دیجیتال را در صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی مبادله کنید.

    با توجه به تحریم‌های فراوانی که در سال‌های اخیر علیه ایران اعمال شده که شامل بازار ارزهای دیجیتال نیز می‌شود، امکان خرید مستقیم از این بازار برای کاربران ایرانی از بین رفته و در نتیجه به یکی از مشکلات رایج بین مردم تبدیل شده است.

    اگر علاقه‌مند به کار در این بازار هستید و می­خواهید ارزهای دیجیتال را در ایران خریدوفروش کنید با ثبت‌نام در یک صرافی ایرانی و احراز هویت می­توانید به خریدوفروش بپردازید یا با ساخت یک کیف پول ارز دیجیتال که رایگان هم هست می­توانید از شخصی که ارز دیجیتال دارد خرید کنید که روش اول رایج‌تر و مطمئن‌تر است.


    امنیت در ارز دیجیتال چگونه است؟

    معامله‌گران بازار دیجیتال برای حفظ امنیت ارز دیجیتال خود و جلوگیری از تقلب و ضرر، باید توصیه‌هایی مانند انتخاب کیف پول مناسب، حفظ رمزهای عبور خصوصی و عمومی و انتخاب یک صرافی مناسب و قابل‌اعتماد را رعایت کنند.

    بازار ارزهای دیجیتال در سال‌های اخیر به یک بازار مالی محبوب برای سرمایه‌گذاران تبدیل شده است و به‌خصوص از سال ۲۰۱۸ به یکباره رشد سریعی داشته و افراد زیادی به کار در این بازار علاقه‌مند شده‌اند.

    اما یکی از مشکلات بزرگ در این بازار که باعث نگرانی سرمایه‌گذاران برای تجارت در آن شده، ریسک امنیتی و احتمال ازدست‌دادن سرمایه است. ازآنجایی‌که این بازار در واقع دیجیتالی بوده و مکان فیزیکی ندارد، امکان هک یا کلاهبرداری بسیار زیاد است.

    کیف پول دیجیتال چیست؟

    کیف پول ارز دیجیتال به کاربران اجازه می‌دهد تا دارایی‌های ارز دیجیتال خود را مدیریت کنند. فعالیت‌هایی مانند دریافت ارز، ارسال ارز، ذخیره‌سازی، استیکینگ و اشتراک‌گذاری آدرس کیف پول برای انتقال ارز از جمله کارکردهای کیف پول دیجیتال است.

    برخی از این کیف پول‌ها به‌عنوان نرم‌افزار یا افزونه‌های مرورگر بر روی تلفن یا رایانه شما نصب می‌شوند. برخی دیگر به‌صورت سخت‌افزار یا دستگاه‌های فیزیکی کوچک مانند فلش مموری وارد بازار می‌شوند و باید از فروشگاه‌های معتبر خریداری شوند.

    کیف پول‌های رمزنگاری به‌عنوان واسطه بین شما و شبکه‌های بلاک‌چین عمل می‌کنند و درخواست‌ها یا تراکنش‌های شما را در قالب کدهای رمزگذاری شده برای سرپرستان و حسابرسان شبکه به شبکه ارسال می‌کنند.

    روش‌های تحلیل ارز دیجیتال

    تحلیل تکنیکال با استفاده از نمودارها

    یکی از اساسی‌ترین روش‌های تحلیل تکنیکال استفاده از نمودار قیمت است. فرقی نمی‌کند که بخواهید وارد بازار سهام، بازار فارکس یا ارز دیجیتال شوید. درهرصورت نمودارها اولین ابزاری هستند که باید کار با آن را یاد بگیرید.

    نمودارها شامل مظنه ارز دیجیتال یا قیمت سهام در طول زمان هستند که معمولاً به سه شکل نمایش داده می‌شوند: شمعی، میله­ای و خطوط. نمودارها را می‌توان در بازه‌های زمانی مختلف از ساعتی، روزانه، ماهانه، سالانه، ده‌ها یا حتی قرن تنظیم کرد.

    میانگین متحرک، یکی از مهم‌ترین انواع تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال است

    اگر بخواهیم متداول‌ترین تکنیک را برای تجزیه‌وتحلیل این روش معرفی کنیم، بدون شک انتخاب اصلی ما میانگین متحرک خواهد بود. این اندیکاتور شناخته شده و پرکاربرد، می‌تواند با حذف نوسانات نمودار به نظارت بر همه روندها در عملکرد بازار کمک کند. میانگین متحرک در واقع یک قیمت متوسط است که از میانگین قیمت‌های قبلی به دست می‌آید. میانگین متحرک برای تعیین جهت روند استفاده می‌شود.

    حمایت و مقاومت؛ یک تکنیک پرکاربرد در تحلیل تکنیکال

    یکی دیگر از تکنیک‌های عالی برای تحلیل تکنیکال استفاده از خطوط حمایت و مقاومت است. خط مقاومت سطحی است که قیمت به آن رسیده است؛ اما از چندین قله عبور نکرده است. خطوط پشتیبانی چند نقطه زیر قیمت پایین هستند و قیمت از آنها پایین نمی‌آید.

    دلیل این سطح، عدم تعادل عرضه و تقاضا است. در واقع، زمانی که مقدار عرضه از تقاضا بیشتر شود و از طرف دیگر زمانی که مقدار عرضه از تقاضای مقاومتی بیشتر شود، سطح حمایت تشکیل می‌شود؛ بنابراین زمانی که قیمت‌ها به این سطح رسید، شاهد معکوس شدن بازار خواهیم بود.

    با شناسایی خطوط حمایت و مقاومت می‌توانیم به نوسانگرهای حرفه‌ای تبدیل شویم. آنها از خطوط روند و میانگین متحرک برای تعیین این سطوح استفاده می‌کنند.

    خطوط روند یکی از مهم‌ترین تکنیک‌های تحلیل تکنیکال است

    یکی از ساده‌ترین روش‌های تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال و بورس، استفاده از خطوط روند است. خطوط روند مسیر حرکت بازار را نشان می‌دهد. جهت حرکت بازار ارز بالا، پایین یا خنثی است و خطوط روند در یکی از این سه حالت خواهد بود. اهمیت خطوط روند در این است که می‌توانید به‌سرعت جهت بازار را شناسایی کنید و تصمیم بگیرید که آیا در شرایط فعلی سرمایه‌گذاری کنید یا خیر.

    جمع‌بندی

    با شناخت بهترین سایت آموزش ارز دیجیتال، می توانید موفقیت خود را در حوزه ارزهای دیجیتال تضمین کنید، پارسیان بورس یکی از همین سایت‌ها است که می‌توانید از آموزش‌های استفاده کنید!
    ویرایش توسط negarino : https://www.traderha.com/member/40286-negarino در ساعت 03-12-2023, 09:54 PM
پردازش ...
X