اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

ثبت نام در سایت کوینکس Coinex همراه با افزایش امنیت کاربری

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • ثبت نام در سایت کوینکس Coinex همراه با افزایش امنیت کاربری

    سلام دلبرای ایران ریچ. امروز در صفحه نمایش شما هستم تا ثبت نام در سایت کوینکس Coinex که صرافی ارزهای دیجیتال رو بهتون آموزش بدم. میدونید که بایننس واقعا دیگه حوصله مون رو از سر برد و در اقدام نامردانه احراز هویت رو داره الزامی می کنه و ما جایی نداریم بریم جز کوینکس که با ایرانیا کاری نداره. خب بریم مراحل ثبت نام رو طی کنیم. سعی کردم به ساده ترین زبون و تصویرای ممکن واستون این مقاله رو آماده کنم.

    مراحل ثبت نام در سایت کوینکس

    ابتدا باید وارد سایت کوینکس شوید. پیشنهاد میکنم از لینک زیر وارد این سایت بشید تا از تخفیف مخصوص ایران ریچ برخودار شوید. این تخفیف معاملاتی تا ۴۰% میتونه تا ابد برای شما درنظر گرفته بشه.
    لینک ثبت نام کوینکس با تخفیف مخصوص ایران ریچ
    خب حالا میتونید براحتی از منوی بالا سمت راست، زبون سایت رو “فارسی” کنید تا همه قسمت ها واستون راحت بشه و در غیر این صورت من آموزش به زبون انگلیسی رو واستون آماده کردم که در ادامه قرار میدم. پس الان صفحه ثبت نام براتون باز شده. قدم اول: ثبت اطلاعات اصلی خودتون

    ثبت نام در سایت کوینکس
    ۱- ایمیل خودتون رو وارد کنید لطفا
    ۲- خب همین الان برید تو ایمیلی که دادین یه کد واستون فرستاد اونو کپی کنید تو اینجا
    ۳- بعد از نوشتن کدی که به ایمیل فرستاده روی این گزینه کلیک کنید.(اگر اگه ارسال نشده بود روی Unavalliable email کلیک کنید ولی معمولا میفرسته، برید قسمت Spam هاتون رو چک کنید)
    ۴- یه پسورد دلخواه واسه خودتون انتخاب کنید.
    ۵- مجددا اون پسورد رو اینجام بنوسید.
    6- این قسمت مهم: سعی کنید با کد ایران ریچ ثبت نام کنید که از تخفیف این سایت هنگام معاملات برخوردار بشید. کد معرف: p37n5
    ۷- روی قسمت قوانین این سایت کلیک کنید که به منزله تایید قوانین وبسایت می باشد.
    8- آخرشم روی Sign Up کیلیک کنید.

    آکادمی ایران ریچ به شما تبریک میگه چون شما تونستید با موفقیت در سایت کوینکس ثبت نام کنید. قدم دوم: افزایش امنیت اکانت کاربری در سایت کوینکس Coinex

    خب بدون معطلی بریم سراغ پر کردن قسمت های افزایش امنیت کاربری سایت. برای این کار مطابق تصویر زیر عمل کنید: افزایش امنیت اکانت در کوینکس
    از ابتدا از منوی قسمت Account روی قسمت Account settings کلیک کنید. حالا یه صفحه جدید واستون باز میشه که مطابق تصویر زیر به ترتیب پیش برید:
    ۱- برای افزایش امنیت اکانت حتما باید یکی یا هر دو قسمت مشخص شده رو تایید کنید.
    ۲- این قسمت از طریق گوگل اتینتیکیتور افزایش امنیت شما رو تامین می کنه.
    ۳- این هم از طریق ثبت شماره موبایل امنیت شما رو تامین میکنه قدم سوم: فعال کردن google authenticator از طریق Bind TOTP

    این قسمت یکی از مهمترین قسمت های افزایش امنیت اکانت کاربری کوینکس است. مطابق تصویر زیر پیش برید: قسمت Bind TOTP در کوینکس
    1- ابتدا روی Send Code کلیک کنید.(
    ۲- بعدش کدی که واستون ایمیل میشه رو چک کنید و در این قسمت وارد کنید.(اگه در قسمت inbox نبود در پوشه های spam چک کنید.)
    3- بعدش روی دکمه NEXT بزنید.

    توجه کنید اگه بعدا خواستین این قسمت رو ریست کنید تا ۲۴ ساعت قابلیت برداشت ندارید. ولی بعد ۲۴ ساعت میتونید

    بعد از وارد کردن کد صفحه پایینی واستون باز میشه: فعال کردن google authenticator از طریق Bind TOTP
    خب این قسمت خیلی مهمه بچها. لطفا سهل انگاری نکنید. پروسه این کار رو خیلی زود انجامش بدید وگرنه ازتون دوباره Confirm email میخواد و دوباره باید از قسمت قبلی اول ایمیل تایید کنید و به این قسمت برسید.
    1- اون قسمتی که QRکد بهتون داده رو در google authenticator فعال کنید.
    2- در قسمت پایینی یه رشته کد داده که حتما حتما اونو یه جا معتبر یادداشت کنید که اگه google authenticator پاک شد به وسیله این کد بازیابی میشه. لطفا دست نویس یه جا یادداشت کنید.(توی تلگرام و گوشی ذخیره کردن واقعا اشتباهه)

    جالا که google authenticator رو فعال کردین وقتشه بریم سراغ مرحله بعدی

    3- در این قسمت اون کد 6 رقمی که در google authenticator که مال کوینکس هستش رو وارد کنید.
    4- بعدش زود بزنید روی NEXT. بعدش فکر میکنید چی میبینید؟ اون دوتا قلب رو خودم به عشق خودتون گذاشتم
    تبریک میگم اکانت شما به صورت رسمی 2FA فعال شد

    و تمام شما به راحتی میتونید برید داخل سایت ترید کنید و لذت ببرید

    نکته ای که لازمه بهتون بگم اینه که میتونستید به جای Bind TOTP از Bind mobile استفاده کنید ولی من شخصا Bind TOTP رو بیشتر قبول دارم. حالا در یه مقاله جدا در مورد امنیت 100% اکانت کوینکستون واستون توضیح میدم عشقا
پردازش ...
X