اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

شت کوین پیگ pig چیست؟ ارزش سرمایه گذاری داره یا نه؟

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • شت کوین پیگ pig چیست؟ ارزش سرمایه گذاری داره یا نه؟

    با سلام و درود خدمت همتون، اولا که سپاس برای مطالعه مقالتون آکادمی ایران ریچو انتخاب کردید و دوم امیدوارم روز توپی داشته بوده باشید. امروز در خدمتتون هستیم تا یکی دیگه از شت کوینای باغ وحش شت کوینارو بهتون معرفی کنیم، این عزیز دوست داشتنی کسی نیست جز شت کوین پیگ PIG. تو این مقاله به بررسی آینده شت کوین پیگ PIG، نحوه خرید ارز دیجیتال پیگ pig و بررسی کیف پول های پیگ pig می پردازیم و در انتها به مهمترین سوالی که پیش میاد جواب میدیم، آیا شت کوین پیگ PIG ارزش سرمایه گذاری داره؟ اگه داره چقدر از سرمایمو واردش کنم؟ همراه ما باشید.
    سایت رسمی پروژه
    فهرست عناوین [نمایش دادن] شت کوین چیست؟


    خب اول بیایم با این توضیح که شت کوین چیه آشنا بشیم، شت کوین یکم اسمش بد درفته حقیقتا، شت کوینا بچه های بدی نیستن می تونن خوب بهتون سود بدن، گرون نیستن، راحت خریداری و نگهداری میشن کلا چیزا جالبین اما، یک امای بزرگ اینجا وجود داره و اونم اینکه شت کوینا برنامه ندارن، نقشه راهی ندارن، قصد ندارن تا مشکلی از سیستم مالی و دنیای دیجیتال حل کنند البته نه همشون، خلاصه ساخته شدن و اومدن دور هم دیگه یک صفایی کنن. شت کوین دو حالت داره یا می گیره و سودا چند صد حتی هزار درصدی می ده بهتون یا نمی گیره و با خاک یکسان میشه.

    توصیه مالی:
    اینو قرار بود آخر مقاله بگم ولی فکر کنم جاش اینجاست، شت کوین ها برای تیری تو تاریکی یا تیر شانس خوبن می تونید بخرید اما تقاضایی که نه فقط من بلکه تمام کسایی که تو این مارکت زیاد بودن ازتون اینکه:
    • کم بخرید
    • اصل سرمایه زندگیتونو نخرید
    • به چشم بلند مدت نگاشون نکنید یا حداقل همشونو به چشم بلند مدت نگاه نکنید.

    چرا می گم کم بخرید؟ همونطور که گفتم یا خیلی رشد می کنند یا با خاک یکسان می شن و شما همیشه باید تو دنیای مالی بدترین حالتو در نظر بگیرید و براش اماده باشید.
    چرا می گیم اصل سرمایه زندگیتونو نخرید؟ خب واضحه نه فقط رو شت کوینا بلکه حتی رو ارزای با پتانسیل و قوی هم شما هیچوقت نباید تمام سرمایتونو وارد کنید.
    و چرا می گیم به دید بلند مدت نگاهشون نکنید؟ ببینید دوستان مارکت کریپتو با وجود زیبایی بی رحمه، تو همین ریزش اخیر ما خیلی از ارزارو از دست دادیم و تا مرز نابودی رفتن، چرا؟ چون برنامه نداشتن، چون شبکه و جامعه قوی که بهشون باور داشته باشه پشتشون نبود، اما تو نقطه مقابل اونا یک نگاهی به چارت ADA بندازید می بینید ارزی که قوی باشه و پر پتانسیل باشه چطوری عمل می کنه، ریزشش خاصی نمی کنه که هیچ سریعم جبرانش می کنه. چارت قیمتی ADA هفتگی
    توروخدا نگاش کن! شما ریزش می بینی؟ ADA از اون ارزای قوی دنیای کریپتوست ارزیه که جامعه قدرتمندی ازش حمایت می کنه وقتی می گیم جامعه قدرتمند یعنی تو لیست ارزهای سرمایه گذاری شده توسط کمپانی گری اسکیل موجوده که هیج سومین ارز از نظر دارایی داخل این صندوق هم هست.

    پس تو برخورد با شت کوینا مواظب باشید و بریم که داشته باشیم بررسی شت کوین پیگ PIG شت کوین پیگ PIG چیست؟


    نوبتیم باشه نوبت شناخت خود این ارزه. ارز دیجیتال پیگ که ازش به عنوان یک شت کوین یاد میشه. ارز دیجیتال پیگ فایننس با نماد PIG یک توکن high-yield بدون اصطکاک با عملکرد بالا است. برای هر معامله ۵ درصد Fee اعمال می شود که ۳ درصد در نقدینگی liquidity قفل شده و ۲ درصد با مقدار پیگ نگهداری شده بین دارندگان پیگ توزیع می شود. شت کوین پیگ PIG یک توکن بر بستر بایننس اسمارت چین است. بعد از هر تراکنش دو درصدی که گفتیم وارد یک کیف پولی به نام Black Hole میشه که معنای لفظی اون سیاه چالست، این سیاه چاله %50 از کل دارایی را در اختیار داره تا با این کار جلوی متمرکز شدن ارز رو بگیره. و در آخر از 1,000,000,000,000,000 تعداد کل این ارز همین تعداد وارد چرخه بازار شده.
    نماد ارز PIG
    تعداد کل توکن ۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
    تعداد کل عرضه ۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
    بر بستر بایننس اسمارت چین
    قیمت کنونی ۰.۰۰۰۰۰۰۱۰۱۹$
    بالاترین قیمت ۰.۰۰۰۰۰۴۲۴۹$
    رتبه کوین مارکت کپ ۲۶۷۹
    مشخصات شت کوین پیگ PIG
    pig roadmap

    برنامه های شت کوین پیگ pig
    می تونید این صفحرو در سایت رسمی پروژه پیگ مطالعه کنید. قیمت شت کوین PIG Finance


    قیمت یک رمزارز از نکاتیه که باید بهشون پرداخت تا دید از چه جایگاهی برخورداره، مهم رشد قیمت نیست که البته هست اما اصل ماجرا ریزش قیمته، چون خیلی دلایل می تونند باعث بالا رفتن قیمت ارز بشن که مهمترینش Fomo از عقب موندنه. اما تو ریزش قیمتا مشخص میشه که یک ارز چقدر قدرتمنده، البته بی انصافی نکنیم و طبیعتا ارزی که تازه وارد میشه تو ریزش ها وحشتناک میریزه چون زیاد شناخته شده نیست و مارکت کپ قدرتمندی نداره.

    بالاترین قیمت این رمزارز ۰.۰۰۰۰۰۴۲۴۹$ بوده که بخواهیم با دلاری ۲۶,۰۰۰ تومن الان حساب کنیم چیزی حدود ۰.۱۱ تک تومن بوده است. اما الان رو قیمت ۰.۰۰۰۰۰۰۱۰۱۹$ معامله میشه که برابر ۰.۰۰۲۸۶ تک تومنه و %۷۸ ریزش رو به چشم خودش دیده. نمودار قیمتی این ارزو می تونید تو عکس پایین به صورت واضح ببینید.
    نمودار قیمتی شت کوین پیگ PIG

    قیمت ارز دیجیتال پیگ pig کیف پول هایی که از شت کوین پیگ PIG پشتیبانی می کنند:


    در اینجا لیستی از کیف پول های قابل پشتیبانی از پیگ PIG وجود دارد:
    این ها کیف پول های قابل اعتماد برای نگهداری ارز دیجیتال پیگ pig شما هستند . کافیه مراحلی که در ادامه آن را خواهم گفت را انجام دهید تا شت کوین پیگ به لیست ارزهای دیجیتال شما بیاید. چون به صورت اتومات وجود ندارد و دستی باید این عملیات صورت بگیره.

    در این قسمت به صورت قدم به قدم نحوه اضافه کردن توکن پیگ رو در کیف پول تراست ولت آموزش میدیم و تو بقیه کیف پول ها هم مراحل به همین شکله:
    1. وارد کیف پول خودتون بشید و به بخش اضافه کردن ارزها برید، به انتهای لیست برید و روی گزینه Add Custom Token کلیک کنید.


    2. سپس در بخش بعدش شبکه ارز رو انتخاب کنید و بر روی Binance smart chain قرار بدید.

    ۳. تو این مرحله لازمه که ادرس قرار داد این توکن رو وارد کنید و بقیه بخش ها خودکار پر میشن.

    آدرس قرار داد: 0x8850d2c68c632e3b258e612abaa8fada7e6958e5
    معرفی بهترین شت کوین ها - شت کوین پیگ


    4. پس از اتمام کار بر روی Save کلیک کنید تا توکن شما در کیف پولتون لیست بشه.
    شت کوین پیگ PIG


    همونطور که می بینید کار تموم شد و توکن pig ما تو کیف پولمون لیست شد و می ریم برای ادامه جریان. اگر تو اجرای مراحل به مشکلی خوردید حتما تو کامنتا بگید تا مشکلو برطرف کنیم. چه صرافی هایی از شت کوین پیگ PIG پشتیبانی می کنند؟


    در اینجاهم لیستی از صرافی هایی که از پیگ PIG پشتیبانی می کنند را معرفی می کنیم:
    • Gate.io
    • PancakeSwap
    • XT.com
    • BKEX
    • MEXC
    • BitZ
    • CoinTiger
    • WBF Exchange
    نحوه خرید پیگ Pig از پنکیک سواپ


    شاید الان بگید این که ارزش خریدن نداره ریزشو نگاه، قصد نداریم بگیم بخرید یا نخرید تصمیم نهایی با خودتونه ما فقط شت کوین پیگ رو بررسی می کنیم تا شما ایران ریچی های عزیز بتونید راحت تر نتیجه گیری کنید.
    وارد بخش Dapps کیف پول تراست ولت خودتون بشید این بخش برای سیستم عامل ios فعال نیست و باید فعال بشه جهت فعال سازی می تونید آموزششو مطالعه کنید. اضافه کردن بخش Dapps در سیستم عامل IOS

    پس از وارد شدن به بخش Dapps به صرافی پنکیک سواپ برید و در گوشه سمت راست گزینه Connect رو کلیک کنید.
    خرید پیگ از پنکیک سواپ


    در مرحله بعد روی گزینه تراست ولت کلیک کنید تا به ولت تراست شما متصل بشه.


    صرافی به کیف پول وصل شد و حالا وقت خرید است. بر روی select currency کلیک کنید.
    شت کوین پیگ PIG


    در باکس مورد نظر دوباره عبارت 0x8850d2c68c632e3b258e612abaa8fada7e6958e5 را قرار دهید تا رمزارز Pig نمایان شود.
    شت کوین پیگ PIG


    در انتها مقدار بایننس کوین را انتخاب کنید و گزینه Swap را انتخاب کنید.(لازم به گفتنه جهت خرید pig باید تو ولت خودتون بایننس کوین bnb بریزید تا حرید از اون کم بشه) اگر در این مرحله ارور خاصی مشاهده کردید باید میزان کارمزد رو بالا ببرید تا سفارش سریع تر انجام بشه.
    شت کوین پیگ PIG


    تبریک می گم توکن های pig شما با موفقیت خریداری شد و به کیف پولتون واریز شد بازم اگر مشکلی داشتید و سوالی بود تو کامنتا بپرسید در خدمتتون هستیم. آینده ارز دیجیتال پیگ PIG – آیا شت کوین PIG ارزش سرمایه گذاری دارد؟


    اینکه بخواهیم بگیم ارز دیجیتال پیگ PIG یک شت کوین بی مصرفه یکمی بی انصافیه، این ارز تو سایت رسمی خودش نقشه راه و برنامه هاشو معری کرده برنامه هایی مثل NFT FARM نکته خوب دیگه راجع به PIG اینکه ازش 1,000,000,000,000,000 وجود داره و اگه شما یکی از هولداراش باشید طبق قراردادی که داره بعد هر تراکنش %5 هزینه معامله گرفته میشه که %2 اون مال شماست و به تعداد توکناتون افزوده میشه. اینکه بخواهیم بگیم شت کوینه و یا یک کوین معتبر هنوز خیلی زوده و فعلا با همین داده هایی که داریم باید نتیجه بگیریم. پروژه به نسبت بدی نیست اما عالیم نیست چرا عالی نیست؟ با اینکه NFT FARM از اهداشه اما همین؟ تو دنیایی که کوین ها با کوله باری از توانایی میان یک حرکت زیاد مناسب نیست و رقیباش لهش می کنند اما بازم از بی برنامگی بهتره، به هر حال اگه قصد سرمایه گذاری در شت کوین پیگ PIG رو دارید خواهشا مبلغ زیادی وارد نکنید چون هنوز نمیشه نتیجه گرفت آیندشو. آینده قیمتی شت کوین پیگ PIG


    همه دوست داریم ارزمون رشد کنه و قیمتای عالیم ببینه طبق گفته سایت Digital Coin Price در سال ۲۰۲۸ قیمت این ارز به ۰.۰۰۰۰۱۴۹۱$ می رسد و در اینده دورتر قیمتای بیشترم می بینه.
    دوستان هیچکس هیچوقت نمی تونه حتی کندل 1 دقیقه ای بعدی مارکتو پیش بینی کنه تمامی تحلیلا تنها در 60 تا 80 درصد مواقع درست از اب در میان و هیچ تحلیل 100% نیست پس خواهشا این صحبتا که تا سال 2028 میشه این رقم پس برم کل زندگیمو بدم pig بخرمو بزارید کنار، این ارز تنها در مرور زمان نشون میده که یک شت کوینه بی خاصیته و توسط رقیباش له میشه یا یک کوین قوی که ارزش سرمایه گذاری داره.
    ویرایش توسط black_rose : https://www.traderha.com/member/38399-black_rose در ساعت 07-04-2021, 02:13 PM
پردازش ...
X