اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

فرصت عالی برای خرید ارز های دیجیتال

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • فرصت عالی برای خرید ارز های دیجیتال

    فرصت عالی برای خرید بیتکوین و سایر ارزهای دیجیتال
    با توجه روند بی ارزش شدن روز به روز پول ملی بهترین کاری که میتوان انجام داد این است که سرمایه خود را در جایی که ارزش آن کاهش نیابد و یا حتی افزایش یابد سرمایه گذاری کنیم.بازار املاک ، طلا و بورس جای خوبی هستند برای سرمایه گذاری ولی املاک با توجه به قیمت های سهمگین خود سرمایه زیادی میخواهد و بورس هم با توجه به اقتصاد و بازار پر تلاطم و پر نوسان و دستکاری قیمت ها و غیر شفاف باید با احتیاط و دانش لازم وارد شد.
    پیشنهاد من بازار ارزهای دیجیتال است جایی که ارزش آن هر روز هم از نظر دلاری و هم ریالی افزایش می یابد مثلا در عرض چند ماه اخیر ارزش دلاری آن 10 برابر و ریالی هم تا 15 برابر شده است! یعنی یک معامله دو سر برد! بازاری که هیچ وقت تعطیل نمیشود و بر خلاف بورس و طلا ۲۴ ساعت روز و هفت روز هفته باز است بازاری که در دست هیچ دولت ، سازمان و ارگانی نیست و کاملا در دست خود کاربرانش است .بازاری که در هر قیمتی همیشه خریدار و فروشنده وجود دارد (برخلاف بورس که باید در صف فروش یا خرید ماند) و بازاری که برای شروع نیازی به سرمایه آنچنانی ندارد (حداقل صد هزار تومان !! بر خلاف بورس که باید حداقل 500 هزار تومان باشد!) بد نیست بدانید که در جریان ویروس کرونا کمترین ضربه ای که به بازارهای جهانی افتاد بازار ارز دیجیتال بود.
    سایت زیر بستری آماده کرده است برای خرید و فروش آسان بیت کوین و سایر ارز های دیجیتال که هر کسی با کمترین دانش می تواند انجام دهد. به راحتی میتوانید با کارت بانکی خود به طور مستقیم در خانه بیت کوین بخرید.
    تیم والکس متشکل از جمعی از دانشجویان دانشگاه شریف وتهران میباشد که در زمینه های گوناگون اعم از برنامه نویسی،مدیریت و مالی تخصص دارند. ما از نزدیک شاهد برخی مشکلات برای ایرانیان از جمله دسترسی سخت به بازارهای خارجی، وجود کلاهبرداران داخلی، خرید و فروش با سودی ناعادلانه برای مردم توسط صرافی های داخلی و از طرفی جود نداشتن پلتفرمی امن و حرفه ای برای خرید و فروش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال در ایران و دلایل متعدد دیگر بودهایم. ما با مشاهده این مشکلات تصمیم به ایجاد پلتفرمی کاملا ایمن، حرفه ای و آسان برای خرید و فروش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال گرفتیم.
    برای ورود با لینک زیر ثبت نام کنید.
    https://wallex.ir/app/auth/register/oBJb
پردازش ...
X