اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

آینده ریپل چگونه خواهد بود؟

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • آینده ریپل چگونه خواهد بود؟

    به سختی می‌توان در مورد آینده‌ی ریپل نظر داد، اما موقعیت‌های مشابهی در گذشته پیش آمده که پایان چندان تلخی نداشته‌اند. ممکن است این دادخواهی برای ریپل گران تمام شود اما به لطف سیاستمداران حامی رمزارزها در کنگره احتمال تبرئه‌ شدن این شرکت وجود دارد.

    همانطور که در خبرهای سایت معتبر صرافی ارزدیجیتل رمزینکس نیز آمده است، جی کلیتون که در زمان فعالیت در اس‌ای‌سی (SEC) تمام درخواست‌های ای‌تی‌اف رمزارزها را رد کرده بود از منصب خود در این کمیسیون کناره‌گیری کرده است. دولت رئیس جمهور بایدن می‌تواند سیاست‌های این حوزه را تغییر دهد.

    همچنین چند ارائه‌ی اولیه‌ی کوین با مشکلات حقوقی مواجه شده و در دادگاه شکست خوردند اما در نهایت زنده ماندند. امسال سرمایه‌گذاران با ادعای این که عرضه‌ی اولیه‌ی تزوس در واقع فروش غیرمجاز اوراق بهادار بوده از بنیاد تزوس شکایت کردند.

    تزوس با پرداخت خسارت ۲۵ میلیون دلاری پرونده را مختومه کرد و دادگاه در مورد اوراق بهادار بودن یا نبودن تزوس رای نداد. تزوس اگرچه خسارت دردناکی را پرداخت کرد اما ارزش بازار آن در حال حاضر حدود ۱/۵ میلیارد دلار است و به نظر نمی‌رسد ضربه‌ی چندان مهمی به آن وارد شده باشد.

    همچنین در اوت ۲۰۱۹ اپلیکیشن پیام‌رسان کیک (Kik) به فروش غیرقانونی اوراق بهادار متهم شد. در اکتبر ۲۰۲۰ دادگاه سرانجام اعلام کرد که توکن‌های فروخته شده جزو اوراق بهادار هستند و این پیام‌رسان را ۵ میلیون دلار جریمه کرد.
    چارت سه‌ ماهه‌ی ریپل تتر در تریدینگ‌ویو





    ریپل حتی در صورت شکست خوردن در این پرونده می‌تواند در خارج از خاک ایالات متحده به فعالیتش ادامه دهد. آنها در هیچ جای دیگر با چنین محدودیت‌های مواجه نخواهند شد و اگر واقعا تنها ۵ درصد از مشتریانش در ایالات متحده باشند به نظر نمی‌رسد از دست دادن این بخش از کاربران به معنای پایان راه ریپل لبز باشد.

    در پایان، ریپل مخالفان و طرفدارانی دارد. اگر ریپل بتواند در این پرونده پیروز شود شاید حالا فرصت مناسبی برای خریدن آن با این قیمت پایین باشد. برای خرید و فروش این ارز و سایر ارزهای دیجیتال می توانید از سایت رمزینکس استفاده کنید.
    ویرایش توسط رمزینکس : https://www.traderha.com/member/37042-رمزینکس در ساعت 01-09-2021, 12:36 PM
پردازش ...
X