اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

قیمت یک ارز دیجیتال جدید در عرض چند ساعت ۹۹.۹ درصد سقوط کرد!

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • قیمت یک ارز دیجیتال جدید در عرض چند ساعت ۹۹.۹ درصد سقوط کرد!


    بهای توکن پروژه دیفای هات داگ (Hotdog) در عرض تنها ۵ دقیقه از ۴,۰۰۰ دلار به ۱ دلار سقوط کرد.

    به گزارش کوین تلگراف، هات داگ، تازه‌ترین پروژه دیفای با وعده پرداخت سود هنگفت است که تنها در عرض چند ساعت پس از راه‌اندازی سقوط کرد و نیست‌ونابود شد.

    این پروتکل دیفای با وعده جنون‌آمیز یک میلیون درصد سود سالیانه درصدد بود تا ارائه‌دهندگان نقدینگی را تطمیع کند. گفتنی است این پروژه، یکی دیگر از همزادهای پروژه پرطرفدار یونی‌سواپ (Uniswap) است که جا پای پلتفرم‌هایی همچون سوشی (Sushi) و کیم‌چی (Kimchi) گذاشته است.

    طبق داده‌های یونی‌سواپ دات‌اینفو (Uniswap.info)، پروژه هات داگ‌سواپ (HotdogSwap) در روز ۲ سپتامبر (۱۲ شهریور) راه‌اندازی شد و بهای توکن آن در عرض تنها چند ساعت به ۵,۰۰۰ دلار رسید. هم‌اکنون بنابر داده‌های ارائه‌شده در داشبورد هات داگ‌سواپ، بهای این توکن با سقوطی یکباره به ۰.۰۳۳۲ دلار رسیده است.

    گفتنی است یکی از کاربران ردیت طی یادداشتی، دلایل سقوط توکن هات داگ را از ۴,۰۰۰ دلار به ۱ دلار در عرض ۵ دقیقه توضیح داده است. شماری از کاربران توییتر از جمله lowstrife و Ivan on Tech نیز در مورد این توکن، دست به انتشار توییت‌هایی زده‌اند. Lowstrife در توییتر خود نوشته است:

    سقوط از ۴,۰۰۰ دلار به ۱ دلار در عرض تنها ۵ دقیقه!

    بسیار خوب دوستان، اکنون می‌توانید معاملات این توکن را متوقف کنید.

    ادوارد مورا (Edward Morra)، معامله‌گر سرشناس نیز سقوط ارزش توکن هات داگ را به پروژه پانزی بیت کانکت (Bitconnect) تشبیه کرده و نمونه‌هایی را از چندین توکن دیفای جعلی دیگر نام برده که در عرض تنها ۲۴ ساعت با خاک یکسان شده‌اند:

    من قسم می‌خورم که اوضاع و احوال کنونی حاکم بر بازار دیفای، بدتر از حتی اوضاع بیت کانکت است. هات داگ تنها یک نمونه است و طی ماه‌های اخیر، ده‌ها توکن جعلی در حوزه دیفای سربرآورده‌اند.

    گفتنی است هات داگ همانند پروژه سوشی به ارائه‌دهندگان نقدینگی اجازه می‌دهد تا با سپرده‌گذاری توکن‌های استخر نقدینگی یونی‌سواپ، توکن HOTDOG به دست بیاورند. دارندگان این توکن از این امکان برخوردار می‌شوند تا بخشی از کارمزد این پروتکل را که در توکن آن انباشته می‌شد، حتی در صورت برداشت نقدینگی، دریافت کنند.

    هات داگ، پروژه شبیه‌سازی‌شده دیگری است که در بحبوحه جنون کشت سود (Yield Farming) و با تقلید از یام فایننس (Yam Finance) راه‌اندازی شده است. گفتنی است یام فایننس، پروژه‌ای شبیه‌سازی‌شده از یرن فایننس، نخستین پروژه‌ای بود که ایده پاداش‌دهی استخرهای نقدینگی را با مفهوم توکن‌های ۱۰۰ درصد تحت تملک جامعه کاربری معرفی کرد. این پروژه، راه را برای ظهور سیل‌آسای دیگر پروژه‌های کپی در حوزه دیفای باز کرد. گفتنی است این پروژه‌ها سعی در کپی‌کردن پروتکل‌های کنونی دیفای از جمله یونی‌سواپ داشتند. این پروژه‌ها با راه‌اندازی وب‌سایتی برای خود، توکن‌هایی با اسامی مشابه با خوراکی‌های پرطرفدر عرضه کردند تا از آن‌ها برای وعده اعطای پاداش به کاربران از همه‌جابی‌خبر استفاده کنند.

    هر کسی می‌تواند توکنی را روی پروتکل یونی‌سواپ فهرست کند؛ از این رو، با اختصاص مقداری اتر برای تأمین نقدینگی اولیه و تعریف توکن جدید، می‌توان از این دست توکن‌ها را عرضه کرد. کامیلا روسو (Camila Russo)، متخصص حوزه دیفای در تازه‌ترین شماره خبرنامه خود موسوم به دفیانت (Defiant) نوشته است:

    آنها [گردانندگان پروژه‌های جعلی] با تنظیم موجودی اتر نسبت به توکن می‌توانند یک قیمت تورمی را برای توکن صلب و به‌شدت غیرنقدشونده خود تنظیم کنند.

    رفع مشکل عدم برقراری یا دریافت تماس با گوشی اندرویدی
    آموزش انتخاب ناحیه و تنظیم فایل برای پرینت کردن در اتوکد
    بهترین ویندوز برای سیستم های ضعیف کدام است؟
    آموزش اسکریپت در متلب (به زبان ساده)


    به آن دسته از معامله‌گران دیفای که به سوی این پروژه‌های پرسود جنون‌آمیز هجوم می‌برند، فارمرهای منحط یا دجن (Degen) می‌گویند. آن‌ها ابتدا به ساکن، قیمت توکن را به‌شدت افزایش می‌دهند که باعث رشد بازده آنها نیز می‌شود. سپس در ادامه، وقتی توانستند همگان را اغوا کنند، به‌سرعت پول خود را از توکن‌ها خارج می‌کنند و درحالی که سود هنگفتی به جیب زده‌اند، دیگر معامله‌گران را به خاک سیاه می‌نشانند؛ درست مانند اتفاقی که برای پروژه هات داگ رخ داد. بسیاری این پروژه‌ها را هم‌ردیف طرح‌های پانزی یا پامپ و دامپ‌ها قلمداد می‌کنند.
    ویرایش توسط melika00 : https://www.traderha.com/member/33929-melika00 در ساعت 09-05-2020, 12:47 PM
پردازش ...
X