اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

معرفی شبکه پی

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • معرفی شبکه پی

    آیا در مورد پروژه جدید رمزارز پی شنیده اید؟ "pi network" پروژه ایست که توسط گروهی از دانشگاه استنفورد داره طراحی میشه و تو مراحل ابتداییه و قراره مزایای فنی خوبی نسبت به بیتکوین داشته باشه و به کسایی که از نسل اول رمزارزها جا موندن و نتونستن وارد بشن امکان ورود به دنیای رمزارزها را بده و فراگیری رمزارزها را در زندگی شخصی افراد افزایش بده. تحلیل گرها آینده درخشانی را برای این رمزارز متصورن و توی مدت کوتاهی بیش از سه و نیم میلیون عضو پیدا کرده. پروژه از سه فاز تشکیل شده و الان فاز دوم شروع شده و تازه چند روزه که چند نرم افزار کامپیوتر به نام node اومده تا شبکه را تست و طراحیشو کامل کنن و تمرکززدایی را انجام بدن. از فاز سوم شبکه کاملا decentralize شده و معرفی به صرافی ها و عرضه و تقاضا و قیمت گذاری این رمزارز به معنای واقعی شروع می شود. در دو فاز اول واحدهای این رمزارز به عنوان جایزه برای مشارکت در تشکیل و توسعه شبکه به اعضای اولیه هدیه داده می شود و فعلا تا تشکیل شبکه فقط کافی است هر 24 ساعت هویت خود را در برنامه به عنوان انسان و نه روبات با کلیک روی یک آیکون تایید کنید. "pi network" را میتونید از گوگل پلی یا اپ استور اپل یا نسخه دسکتاپ minepi.com دانلود کنید. یه جورایی شبیه عرضه اولیه یه رمزارزه و کاملا رایگان هم هست و نرم افزارش هیچ دسترسی خاصی نمیخواد. بعد از سه روز پیاپی تایید انسان بودن میتونید با کسایی که میشناسید و اعضای دیگر حلقه امنیتی تشکیل بدید که این ویژگی برای تضمین امنیت شبکه و اعتبارسنجی تراکنش ها و فعالیت های اعضای گروه و جلوگیری از فعالیت های مخرب است. به علاوه اگر کسی اوایل وارد بشه به دست آوردنش خیلی ساده تر و سریع تره. به نظرم بد نیست تا زمانی که اعضا زیاد بشن و ماینینگ مشکل بشه یه مقداری از این رمزارز را با مشارکت به عنوان اعضای اولیه به صورت رایگان به عنوان یه سرمایه گذاری که در آینده ارزشمند میشه جمع آوری و نگهداری کنیم. واسه کد دعوت هم که برای ثبت نام الزامیه میتونید از "mshirani" استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد این پروژه می توانید به لینک های زیر مراجعه کنید.
    وبسایت پروژه:
    https://minepi.com/
    نشریه دانشگاه استنفورد:
    https://www.stanforddaily.com/2019/0...accessibility/
    صفحه لینکداین:
    https://www.linkedin.com/company/pi-net
    صفحه شخصی سرپرست پروژه در وبسایت استنفورد که اونجا مدرس دوره رمزارز و دانشجوی پست دکتراست:
    https://hci.stanford.edu/nicolas/
    ویرایش توسط ms2000 : https://www.traderha.com/member/34846-ms2000 در ساعت 04-05-2020, 07:57 PM

  • #2
    اینم یه ویدیو از طراحان Pi
    فایل های پیوست شده

    نظر


    • #3
      ممنون تز اطلاعات خوبتون
      اگه در مورد طرز استخراج pi یه توضیحی میدادید خوب بود

      نظر


      • #4
        pi یکی از جدیدترین کلاهبرداری ها هست.

        برای اطلاعات بیشتر کافیه مقاله نقد پای نتورک رو ببینید.
        متاسفانه فریب خوردگان سعی میکنن هر روز بیشتر تبلیغ کنن...

        نظر

        پردازش ...
        X