اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل بازار سکه، طلا و ارز

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل بازار سکه، طلا و ارز

    در این تاپیک تحلیل بازارهای سکه، طلا و ارز که توسط تیم تحلیلی موج برتر انجام می شود قرار میگیرد که علاوه بر این تاپیک میتوانید بصورت مستقیم از بخش مربوطه در وبسایت تحلیلی موج برتر این تحلیل ها را دنبال کنید.

    برای دریافت آخرین تحلیل سکه، طلا و ارز از وبسایت تحلیلی موج برتر از لینک زیر استفاده کنید:

    http://mojebartar.net/category/metal...gold-currency/

    و یا اینجا کلیک کنید


    -----
    وبسایت تحلیلی موج برتر
    www.mojebartar.net
    تیم آموزشی - تحلیلی موج برتر

    وبسایت | درباره ما | تماس با ما




  • #2
    واکنش منفی دلار به مقاومت پنج ماهه

    مرداد ۲۵, ۱۳۹۴ سیدحسین محمدپور



    تحلیل تکنیکال دلار آمریکا

    همچنان که در تحلیل های قبلی دلار عنوان شد، فعلا بازار دلار در محدوده رنجی بین ۳۲۲۰ تا ۳۳۵۰ تومان قرار دارد و مادامی که قیمت از این محدوده خارج نشود همچنان بدون روند باقی خواهد ماند. اما نکته مهمی که اتفاق افتاده اینست که شاخص قدرت نسبی (RSI) از مرز مقاومتی خود گذشته، لذا عدم شکست مقاومت ۳۳۵۰ تومان میتواند واگرایی مخفی منفی ایجاد کند و این میتواند نشانه ای بر شکست احتمالی حمایت ۳۲۲۰ تومان باشد. گرچه هنوز قضاوت برای این موضوع زود است. موضوع مهم دیگر اینکه هیستوگرام مکدی نشانه هایی مبنی بر تضعیف قدرت خریدار به نمایش گذاشته، لذا به نظر میرسد در کوتاه مدت توان شکست ۳۳۵۰ وجود ندارد.

    این در حالی است که در تایم فریمهای بالاتر نشانه های قدرتمند شدن جبهه خرید دیده میشود، لذا محتمل ترین اتفاق اینست که که قیمت پس از کمی اصلاح و افت موقت باری دیگر برای شکست مقاومت ۵ ماهه خود در ۳۳۵۰ تومان تلاش نماید، بنابراین اگر قیمت موفق به عبور از این سطح گردد، انتظار رشد قیمت تا سطوح ۳۴۰۰ و حتی ۳۴۵۰ دور از ذهن نخواهد بود.

    نمودار روزانه دلار آمریکا در مقابل ریال

    خلاصه مطلب: در حالی که افت مختصری برای قیمت دلار در کوتاه مدت انتظار داریم، امکان شکست مقاومت ۳۳۵۰ به مقصد ۳۴۰۰ و ۳۴۵۰ تومان نیز وجود دارد، مگر اینکه قیمت بتواند رکوردهای زیر ۳۳۰۰ تومان را ثبت نماید. در هر صورت همچنان روند میان مدت قیمت رنج میباشد و مادامی که حمایت ۳۲۲۰ و یا مقاومت ۳۳۵۰ شکسته نشود، تداوم خواهد داشت.

    لینک منبع

    نظر


    • #3
      سکه امامی پس از تحقق هدف

      مرداد ۲۵, ۱۳۹۴ سیدحسین محمدپور



      تحلیل تکنیکال سکه امامی

      در تحلیل قبلی مورخ ۲۴ تیرماه در حالی که قیمت در حال رشد و نزدیک شدن به ۹۰۰ هزار تومان بود، عنوان کردیم که این رشد احتمالا موقت است و بایستی منتظر تحقق هدف نزولی ۸۵۰ هزار تومان باشیم و از طرفی عنوان شد که اگر قیمت تا پایان تیرماه زیر ۸۸۰ هزار تومان بماند، میتواند روند بلند مدت قیمت سکه را نزولی نماید و هدف میان مدت ۷۵۰ را در دستور کار خود قرار دهد.

      اما اکنون …
      همچنان که در تحلیل قبلی هم عنوان شدن، هدف ۸۵۰ هزار تومان برای سکه امامی با اهمیت بود که محقق شد، اما پس از آن قیمت در مدار رشد قرار گرفت و پس از گذر از مقاومت ۸۸۰ به سمت مقاومت مهم بعدی در ۹۰۰ هزار تومان در حال حرکت است، این در حالی است که این محدوده مقاومتی از تراکم بالای برخوردار است و قیمت برای گذر از این مقاومت راه سختی در پیش دارد. گرچه RSI ضمن صدور واگرایی مثبت از مقاومتهای مهمی گذشته که به منزله سیگنال اولیه رشد میباشد، اما مادامی که قیمت نتواند شکست ۹۰۰ هزار تومان را تجربه کند، احتمال افت مجدد قیمت و حتی شکستن ۸۵۰ نیز وجود دارد. بنابراین قیمت برای یک رشد پایدار نیاز جدی به شکستن مقاومت ۹۰۰ هزرا تومان دارد.

      نمودار روزانه سکه امامی

      با توجه به موارد گفته شده و در نظر گرفتن وضعیت نمودار در تایمهای بالاتر، در حال حاضر محتمل ترین اتفاق رنج ماندن قیمت است و به نظر میرسد که شکست مقاومت ۹۰۰ هزار تومان کار راحتی نباشد. در هر صورت اگر قیمت از این مقاومت عبور نماید، اهداف ۹۳۵ و ۹۵۵ را دنبال خواهد کرد. لذا همزمان با عبور قیمت از ۹۰۰ هزار تومان میتوان وارد پوزیشن خرید با اهداف مذکور شد که در این صورت حدضرر در ۸۸۰ هزار تومان قرار خواهد داشت.

      لینک منبع

      نظر


      • #4
        طلا پس از تحقق هدف

        شهریور ۰۶, ۱۳۹۴ سیدحسین محمدپور



        تحلیل تکنیکال طلا – اونس

        آنچه گذشت …
        در تحلیل ۱۶ تیرماه که با عنوان “طلا و حمایتهای حساس” به تقویت شرایط نزول بیشتر قیمت اشاره شد و عنوان کردیم که پس از شکست حمایت ۱۱۵۵ دلار احتمال نزول تا ۱۱۱۰ دلار وجود دارد که شاهد افت قیمت تا ۱۰۸۰ دلار نیز بودیم و قیمت پس از مدتی رنج ماندن بین ۱۰۸۰ و ۱۱۰۶ دلار در مسیر صعود قرار گرفت مجددا به همان ۱۱۷۰ دلار با اهمیت بازگشت.
        اما اکنون …
        بررسی میان مدت

        در نمودار تایم هفتگی طلا (اونس) به نظر میرسد که رشد اخیر قیمت به سمت محدوده متراکم مقاومتی در ۱۱۶۵ تا ۱۱۷۰ دلار، عاملی برای پولبک در RSI بوده است. گرچه حمایت مهم و بلند مدت خط روند صعودی RSI را پس گرفته است. در هر صورت، مقاومت ۱۱۷۰$ مانع مهمی برای رشد قیمت محسوب میشود. این در حالی است که هنوز مکدی و هیستوگرام در فاز نزولی قرار دارد و نشانه صعودی برا میان مدت دریافت نشده است.
        بنابراین دو سطح مهم قیمتی برای میان مدت و شاید بلند مدت طلا را دز نظر خواهیم گرفت که در ۱۰۸۰ دلار به عنوان حمایت و ۱۱۷۰ دلار به عنوان مقاومت قرار دارد. لذا برای دریافت سیگنال صعودی میان مدت نیاز به شکست مقاومت ۱۱۷۰ دلار خواهیم داشت. بطوری که اگر این سطح مقاومتی شکسته نشود احتمال بازگشت به ۱۰۸۰ دلار وجود دارد.

        نمودار هفتگی طلا – اونس

        بررسی کوتاه مدت

        در نمودار تایم روزانه شاهد کانال نزولی میان مدتی هستیم که همچنان قیمت داخل این کانال در حال نوسان است. لذا همچنان که در بخش میان مدت اشاره شد، مادام که قیمت نتواند از مرز ۱۱۷۰$ عبور کند، انتظار افت قیمت تا کف کانال نزولی که در محدوده ۱۰۵۰ تا ۱۰۶۰ دلار قرار دارد، وجود دارد که در این بین دو سطح حمایتی با اهمیت را در ۱۱۰۶ و ۱۰۸۰ دنبال خواهیم کرد.
        قیمت درحالی به مقاومت ۱۱۷۰ دلاری خود رسید که مقاومتهای مهمی را در RSIروزانه شکست، لذا افت اخیر قیمت به مرز ۱۱۲۵ دلار ممکن است پولبک RSI را فراهم آورده باشد. بنابراین به نظر میرسد قیمت برای شکست مقاومت ۱۱۷۰$ تلاشی مجدد خواهد داشت. این درصورتی خواهد بود که قیمت نتواند رکوردهای زیر ۱۱۲۰ را لمس کند.
        از طرفی با توجه به مثبت شدن مکدی، در کوتاه مدت، انتظار افت قیمت به زیر ۱۱۰۶ دلار کمی دور از ذهن است و درواقع باید منتظر نوسانات بعدی برای شفاف تر شدن نمودار قیمت باشیم.

        نمودار روزانه طلا – اونس

        خلاصه مطلب:
        قیمت طلا (اونس) در حال حاضر با حمایت ۱۱۲۰$ درگیر شده و محتمل ترین اتفاق فعلی، صعود مجدد با انگیزه شکست مقاومت ۱۱۷۰ دلار خواهد بود، و در غیر اینصورت و شکست ۱۱۲۰ دلار ، احتمال افت قیمت تا محدوده ۱۱۰۶ دلار وجود دارد، که در کوتاه مدت انتظار شکسته شدن این سطح را نخواهیم داشت. بنابراین در صورت بروز علائم مثبت، میتوان وارد پوزیشن خرید با هدف اولیه ۱۱۷۰ دلار شد که حدضرر ۱۱۲۰ دلار خواهد بود.

        لینک منبع

        نظر


        • #5
          سکه امامی بعد از شکست ۹۰۰ هزار تومان

          شهریور ۰۸, ۱۳۹۴ سیدحسین محمدپور



          تحلیل تکنیکال سکه امامی

          در تحلیل قبلی مورخ ۲۵ مرداد به احتمال شکسته شدن مقاومت ۹۰۰ هزار تومان اشاره شد و گفتیم که در اینصورت، احتمال رشد قیمت تا محدوده ۹۳۵ و ۹۵۵ هزار تومان تقویت خواهد شد، که طی هفته های گذشته شاهد این اتفاق بودیم و قیمت سکه موفق به ثبت رکورد ۹۴۳ هزار تومان شد و پس از آن به سمت مقاومت شکسته شده در ۹۰۰ هزار تومان بازگشت.

          اما اکنون …
          در حال حاضر قیمت سکه امامی به سمت ۹۰۰ هزار تومان بازگشته و و این در حالی است که حمایت خط روند RSI را از دست داده است، لذا راه برای صعود مجدد کمی سخت شده. گرچه به نظر میرسد قیمت یکبار دیگر برای شکست مقاومت ۹۴۵ هزار تومان تلاش نماید و در این مسیر احتمال لمس ۹۵۵ هزار تومان نیز وجود دارد. بنابراین مادامی که قیمت نتواند رکوردهای زیر ۹۰۰ را ثبت کند، احتمال رشد قیمت تا محدوده ۹۵۵ نیز وجود دارد که مقاومتهای ۹۴۰ و ۹۴۵ از اهمیت بالایی برخوردار است.

          نمودار روزانه سکه امامی

          لازم به ذکر است که در نگاهی بلند مدت به نمودار قیمت سکه، به نظر میرسد، توانایی افت قیمت به زیر ۸۵۰ هزار تومان را داشته باشد، گرچه هنوز در این زمینه سیگنالی دریافت نشده است. لذا در مورد پوزیشن های خرید باید با احتیاط عمل کرد و در صورت دریافت سیگنال های منفی اقدامات لازم را انجام داد.

          لینک منبع

          نظر


          • #6
            طلا (اونس) صعودی شد

            مهر ۲۲, ۱۳۹۴ سیدحسین محمدپور


            تحلیل تکنیکال طلا (اونس)

            آنچه گذشت …
            در تحلیل قبلی مورخ ۶ شهریورماه که وضعیت نمودار قیمت طلا بطور جامع بررسی شد، مهمترین موضوعاتی که مطرح شد این بود که برای افت قیمت رکوردهای زیر ۱۱۰۶ را متصور نبودیم که طی یکماه و نیم گذشته، قیمت ۲ مرتبه برای شکست این حمایت تلاش نمود که در هر دو مرتبه ناکام ماند. همچنین به اهمیت مقاومت ۱۱۷۰ دلار اشاره کردیم و عنوان شد که روند میان مدت طلا زمانی صعودی خواهد شد که قیمت از مرز این مقاومت عبور نماید. و هم اکنون شاهد گذر قیمت از این مقاومت مهم هستیم.
            اما اکنون …
            بررسی میان مدت

            در نمودار هفتگی طلا (اونس) همزمان با شکسته شدن مقاومت ۱۱۷۰$ شاهد صدور سیگنال در RSI بودیم که با توجه به واگرایی های مثبت در مکدی این سیگنال برای شروع روند صعودی میان مدت قابل اعتماد است، لذا احتمال شکل گیری الگوی ولفی را تقویت نموده که بر این اساس میتوان هدف کلاسیک الگو را در محدوده ۱۴۰۰ تا ۱۴۲۰ دلار متصور بود. گرچه مقاومتهای مهم بسیاری سر راه قیمت قرار دارد که مهمترین آنها در ۱۲۲۲ – ۱۳۱۰ میباشد.
            اما در حال حاضر حرکت قیمت در قالب الگوی مذکور محتمل ترین رویکرد میان مدت قیمت محسوب میشود و مادامی که قیمت زیر ۱۱۴۰ دلار نرفته است، هدف کلاسیک این الگو در دستور کار قیمت خواهد بود.
            لازم به ذکر است که اگر طی معاملات هفته جاری و یا هفته آینده، مکدی نیز بتواند فاز مثبت بگیرد، تایید بسیار با اهمیتی برای تحقق هدف ۱۴۰۰ دلار طلا خواهد بود.


            نمودار هفتگی طلا – اونس
            بررسی کوتاه مدت

            در نمودار تایم روزانه قیمت پس از گذر از خط روند نزولی به محدوده مقاومتی ۱۱۷۰ تا ۱۱۷۵ دلار رسیده است. این در حالی است که ضمن مثبت بودن فاز مکدی، اسیلاتور RSI از مقاومتهای مهمی گذر کرده، بطوری که گذر از مقاومت ۶۱ واحدی در RSI باعث تشدید صعود در نمودار خواهد شد و انتظار شکست مقاومتهای ۱۱۷۰ و ۱۱۷۵ دلار وجود دارد. بنابراین با توجه به موقعیت مقاومتهای RSI میتوان به نزدیکترین مقاومتها در ۱۱۹۰ تا ۱۲۰۰ دلار اشاره کرد.
            آنچه بر اساس نمودار روزانه طلا میتوان با صراحت عنوان کرد اینکه تا زمانیکه RSI بالای ۶۱ قرار دارد، باید شاهد موجهای صعودی قدرتمندی باشیم، گرچه احتمال پولبک نیز وجود دارد. این درحالی است که بر اساس نمودار خطی شکسته شدن ۱۱۵۵ دلار سیگنال برکوتی را با هدف کلاسیک ۱۲۲۲$ تایید کرده است. لذا مادامی که قیمت به زیر ۱۱۴۵ دلار نرود، اولین و نزدیکترین هدف قیمت را در ۱۲۲۲ دلار خواهیم دید که مقاومتهای مهم سر راه قیمت در ۱۱۹۵ – ۱۲۰۵ – ۱۲۱۲ دلار قرار دارد.

            نمودار روزانه طلا – اونس

            خلاصه مطلب: بنابرآنچه گفته شد، از این پس روند میان مدت قیمت را صعودی میدانیم که هدف کلاسیک ۱۴۰۰ تا ۱۴۲۰ دلار خواهد داشت. و مادامی که قیمت زیر ۱۱۴۵ دلار نرود، تحقق اهداف میان مدت مذکور را دنبال خواهیم کرد. از طرفی در کوتاه مدت میتوان به هدف مهم قیمتی در ۱۲۲۲ دلار اشاره کرد که مقاومتهای مهم ۱۱۹۵ – ۱۲۰۵ و ۱۲۱۲ دلار را تجربه خواهد کرد. بنابراین هرگونه خریدی با دید میان مدت حدضرر ۱۱۴۵ دلار خواهد داشت.

            منبع: موج برتر

            نظر


            • #7
              قیمت نقره افزایشی است

              مهر ۲۲, ۱۳۹۴ سیدحسین محمدپور



              تحلیل تکنیکال نقره

              بررسی میان مدت

              در نمودار تایم هفتگی نقره شاهد افت چند ساله قیمت در طی یک کانال نزولی بلند مدت هستیم، که طی چند هفته گذشته قیمت موفق به لمس کف کانال نشده و این درحالی است که واگرایی مثبت مشهودی در MACD و RSI دیده میشود. لذا به نظر میرسد قیمت برای رشد میان مدت آماده شده و هم اکنون با مقاومت خط روند نزولی در ۱۶ دلار درگیر شده که این مقاومت مورد تایید RSI میباشد. بنابراین با توجه به اینکه قیمت به کف کانال نزولی خود نرسیده است، و همچنین واگرایی های مذکور باید انتظار شکسته شدن مقاومت ۱۶ دلار را داشته باشیم که در اینصورت قیمت به سمت مقاومتهای ۱۷٫۵ و ۱۹ دلار پیش روی خواهد کرد و در رویکردی میان مدت، انتظار شکست سقف کانال را داریم.

              نمودار هفتگی نقره


              بررسی کوتاه مدت


              در نمودار تایم روزانه چندی پیش شاهد الگوی برگشتی سر و شانه بودیم که با شکسته شدن خط گردن در ۱۵٫۲ دلار تایید شده که هدف کلاسیک ۱۶٫۵ دلار دارد. اما پیش از تحقق هدف در پشت مقاومت خط روند نزولی در ۱۶ دلار که تایید RSI را به همراه دارد، سنگر گرفته است. لذا به نظر میرسد قیمت در حال الگوسازی و جذب آمادگی لازم برای شکستن مقاومت ۱۶ دلار دارد. لذا افت مختصر قیمت تا محدوده ۱۵٫۵ و حتی ۱۵٫۲ دلار میتواند شرایط را برای رشد آماده تر نماید.
              در هرصورت شکسته شدن مقاومت ۱۶ دلار میتواند قیمت را به سمت مقاومتهای ۱۷٫۵ و ۱۹ دلار سوق دهد و از این پس احتمال رشد فلز نقره بیشتر از افت آن خواهد بود. لذا در یک رویکرد میان مدت با حفظ حدضرر ۱۵ دلار میتوانیم به هدفهای صعودی قیمت این فلز گرانبها امید داشته باشیم.

              نمودار روزانه نقره

              خلاصه مطلب

              سیگنال رشد قیمت در هر اونس نقره دریافت شده است و انتظار میرود قیمت پس از کمی درگیری با مقاومت ۱۶ دلار بتواند به سمت اهداف میان مدت ۱۷٫۵ و ۱۹ دلار پیشروی نماید. این در حالی است که محفوظ ماندن حمایتهای ۱۵٫۵ و ۱۵ دلار از اهمیت بالایی برای تداوم رشد قیمت خواهند داشت.

              منبع: موج برتر

              نظر


              • #8
                سکه امامی در مسیر رشد قیمت

                مهر ۲۴, ۱۳۹۴ سیدحسین محمدپور



                تحلیل تکنیکال سکه امامی

                آنچه گذشت …
                در آخرین تحلیلی که از سکه امامی مورخ ۸ شهریور ارائه شد، به اهمیت حمایت ۹۰۰ هزار تومان اشاره کردیم و عنوان شد راه برای صعود مجدد قیمت دشوار است که نتیجه آن بازار رنج حدود ۴ هفته ای شد و همچنین گفتیم که قیمت باری دیگر برای شکست ۹۴۰ هزار تومان اقدام خواهد کرد و احتمال رشد قیمت تا ۹۵۵ هزار تومان وجود دارد. که اکنون قیمت پس از گذر از قله ۹۴۰ به رکورد ۹۵۵ هزار تومان رسید.

                اما اکنون …
                شکست قله ۹۴۰ هزارتومانی برای سکه امامی سیگنال برکوتی را ثبت کرده که هدف کلاسیک ۹۷۵ تا ۹۸۰ هزار تومان دارد. این در حالی است که قیمت فعلی سکه در ۹۵۵ مقاومت بسیار مهمی است که ممکن است در مسیر رشد قیمت سکه چالشهایی ایجاد کند و زمینه پولبک به ۹۴۰ را فراهم سازد. لذا مادامی که قیمت به زیر ۹۳۵ هزار تومان نرود، تحقق هدف کلاسیک سیگنال برکوت را متصور هستیم.
                وضعیت اسیلاتورهای MACD و RSI به گونه ای است که سیگنال صادر شده را تایید میکنند، لذا احتمال تحقق هدف ۹۷۵ و ۹۸۰ بسیار زیاد است، لذا در حال حاضر بهترین حدضرر برای پوزیشن های خرید ۹۳۵ خواهد بود. همچنین لازم به ذکر است که مقاومت ۹۸۰ هزار تومان از اهیمت بالایی برخوردار است بطوری که شکست این مقاومت میتواند بر روی روند بلند مدت سکه تاثیر مثبت (صعودی) بگذارد.
                نمودار روزانه سکه امامی

                خلاصه مطلب: شکسته شدن قله ۹۴۰ هزار تومان سیگنال رشد سکه با هدف کلاسیک ۹۷۵ و ۹۸۰ هزار تومان است، این در حالی است که احتمال بازگشت جزئی قیمت به ۹۴۰ وجود دارد. اما مادامی که قیمت نتواند به رکوردهای کمتر از ۹۳۵ هزار تومان برسد، تحقق هدفهای مذکور را متصور هستم.

                لینک منبع
                ویرایش توسط حسین محمدپور : https://www.traderha.com/member/4329-حسین-محمدپور در ساعت 10-16-2015, 08:57 PM

                نظر


                • #9
                  پس از مذاکرات فدرال ریزرو در بازار طلا روند تغییرات قیمت نداریم و تقریبا قیمت طلا در بازارهای جهانی تثبیت شده و با توجه به تغییر در سیاست خارجی امریکا خرید و ذخیره طلای بیشتری به سرمایه گذاران توصیه میشود

                  نظر


                  • #10
                    تاریخ: چهارشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۹

                    آخرین قیمت بازار:

                    ???? قیمت طلا:
                    ???? انس طلا : 1.964.40
                    ???? گرم طلای ۱۸ : 1.245.000
                    ???? مثقال طلا : 5.397.000
                    ???? دلار آمریکا : 27.100

                    ???? قیمت سکه :
                    ???? سکه امامی : 13.065.000
                    ???? بهار آزادی : 12.400.000
                    ???? نیم سکه : 6.800.000
                    ???? ربع سکه : 3.900.000
                    ???? سکه گرمی : 2.000.000

                    ???? سوخت و انرژی :
                    ????نفت سبک : 37.5
                    ????نفت برنت : 39.81
                    ????نفت اپک : 39.96


                    دمای مناسب اتاق کودک چقدر باید باشد؟ چطور آن را در حد استاندارد نگه داریم؟
                    10 تا از تاثیرات منفی شبکه های اجتماعی بر سلامت انسان (ثابت شده)
                    اوتیسم خفیف: انواع تست ها، تفاوت های رفتاری و نکات دیگر
                    آموزش 6 اصول اصلی مراقبه/مدیتیشن در خانه
                    ویرایش توسط parva55 : https://www.traderha.com/member/34023-parva55 در ساعت 09-17-2020, 01:49 PM

                    نظر

                    پردازش ...
                    X