اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

7 راه حل ساده برای مشکلات معاملات فارکس شما (قسمت آخر)

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • 7 راه حل ساده برای مشکلات معاملات فارکس شما (قسمت آخر)

    1. شناسایی یک ریسک کل ثابت در هر معامله برای همه معاملات خود
    این راه حل برای کسانی که شروع به کار می کنند یا کسانی که انجام معاملات ارزشمند در بازار برایشان سخت است نیز مناسب است. در اغلب موارد هنگام معامله، معامله گران تمایل دارند بر تعداد معاملاتی که انجام می دهند تمرکز کنند و ارزش واقعی کل معاملات را بر حسب ارز فراموش کنند. برای رهایی از شکست های متعدد، باید کل ریسک در هر معامله‌ای را که مایل به انجام آن هستید را شناسایی کنید و در تمام معاملات خود، به آن پایبند باشید. انجام این کار قرار گرفتن شما در معرض خطرات موجود در بازار را کاهش می دهد.
    1. به طور مکرر به استراحت های طولانی مدت نروید
    لازم است که هر از چند گاهی از کار فاصله گرفته و استراحت کنید. این امر به ویژه برای معامله گران فارکس بسیار مهم است. چالش‌هایی که با کار پیش می‌آیند، بسیار زیاد هستند و شما می‌توانید قبل از اینکه خسته شوید، مدت زیادی در بازار بمانید. اگرچه آنها ضروری هستند، اما استراحت هایی که انجام می دهید، نباید طولانی‌مدت باشند. دور ماندن از بازار برای هفته ها مانع پیشرفت شما می شود. شما فقط زمانی نیاز به استراحت های طولانی دارید که نتوانید چیزی از این معامله به دست آورید. در چنین لحظاتی، یک استراحت طولانی می تواند به شما کمک کند تا مجددا تمرکز کنید و با بینش بهتری بازگردید.
    1. از معامله بیش از حد بپرهیزید
    بسیاری از معامله‌گران صرفاً به این دلیل که بر نمودارهای کوتاه‌مدت میان روز تکیه می‌کنند، تمایل دارند تا بیش از حد معامله کنند. چنین نمودارهایی تهدیدی برای تجارت هستند، چون سیگنال‌های متعددی را ارائه می‌دهند که در کوتاه‌مدت مهم هستند، اما در بلندمدت هیچ ارزشی ندارند.

    اکثر نمودارها، زمانی که به طور مداوم هر ساعت یک بار آنها را مشاهده می کنید، ممکن است به سرعت تغییر کنند. استراتژی معامله گران موفق همیشه باید این باشد که بر نمودارهایی تکیه کنند که روندهای کل روز، هفته یا حتی ماه را نشان می دهند. چنین نمودارهایی تمایل به معامله بیش از حد را از بین می برد.
    1. فقط زمانی وارد معامله شوید که مطمئن هستید
    در نهایت، مهم است که فقط زمانی معامله کنید که به اقدامات خود اطمینان کامل داشته باشید. حتی کوچکترین سایه شک می تواند عواقب عظیمی داشته باشد. بنابراین فقط زمانی معامله کنید که مطمئن هستید.


    منبع
پردازش ...
X