اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

استفاده از سیگنال های فارکس برای فعالیت در بازار فارکس

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • استفاده از سیگنال های فارکس برای فعالیت در بازار فارکس

    ده ها ارز ملی به صورت تمام وقت در مبادلات خارجی معامله می شوند و هیچ کس نمی تواند به طور بالقوه روی همه آنها به صورت همزمان نظارت کند. به همین دلیل است که بسیاری از معامله‌گران به سیگنال‌های مبادله ارز وابسته هستند تا آنها را از تغییرات بازار مطلع کنند.

    بسیاری از کارگزاران و سایر شرکت های مرتبط با فارکس سیگنال های مبادله ارز را به مشترکین ارائه می دهند. سیگنال های مبادله ارز تنها پیشنهادهایی برای فروش یا خرید هستند که عمدتاً بر اساس روال های ریاضی و دانش حرفه ای مطرح می شوند. گاهی اوقات این سیگنال ها شامل سطوح ورودی خاص، توقف و هدف هستند. آنها ممکن است چیزی شبیه به این را بگویند: «در حال حاضر قیمت پیشنهادی برای جفت ارز یورو/دلار 1.2529 و در حال کاهش است. وقتی به 1.2465 رسید، بفروشید."

    کسانی که سیگنال‌های مبادله ارز را ارائه می دهند، اغلب برای خدمات خود هزینه می گیرند، گاهی اوقات تا 100 دلار در ماه. در مقابل، مشتری روزانه 1 تا 5 سیگنال دریافت می کند که از طریق ایمیل، پیام کوتاه یا پیام رسان فوری به او ارسال می شود. البته نیازی نیست که معامله گر با این اطلاعات کاری انجام دهد. آنها ماهیت مشاوره ای دارند و معامله گر آزاد است که اگر بخواهد، به طور کامل، آنها را نادیده بگیرد. اما اکثر معامله گران معمولاً توصیه هایی را که از طریق سیگنال های مبادله ارز به آنها می رسد، دنبال می کنند. اگر آنها مشاوره را مفید ندانند، برای خدمات هزینه ای پرداخت نمی کنند.

    دو مکتب فکری در مورد سیگنال های مبادله ارز وجود دارد. یکی ممکن است بگوید که اگر برای آن‌ها پول بپردازید، فردی هالو و ساده لوح هستید، با این استدلال که اگر افرادی که این سیگنال ها را به شما ارائه می دهند، تا این حد به بازار آشنا هستند، چرا باید چنین سیگنال‌های ارزشمندی را برای گذران زندگی بفروشند؟ دیدگاهی مخالف آن می گوید که از آنجا که شناسایی سیگنال‌ها به تحقیق و تجربه نیاز دارند، چرا افرادی که آنها را ارائه می کنند، نباید برای تلاش خود پولی دریافت کنند؟

    اگر تصمیم به پرداخت هزینه برای دریافت خدمات سیگنال دارید، ابتدا باید اشتراکی آزمایشی دریافت کنید. نسبت به خدماتی که قبل از شروع پرداخت، یک دوره آزمایشی بدون هزینه به شما نمی دهد یا فقط یک دوره آزمایشی چند روزه ارائه می دهد، مشکوک باشید. آنها چه چیزی برای پنهان کردن دارند؟ اگر خدمات آنها خوب است، نشان دادن آن به شما برای یک یا دو هفته فقط به فروش آن کمک می کند.

    از سوی دیگر، یک اصل معمولاً درست است: آنچه را که برای آن پرداخت می کنید، دریافت می کنید. سایت‌هایی که سیگنال‌های مبادله ارز رایگان ارائه می‌دهند، به اندازه سایت‌های حرفه‌ای قابل اعتماد یا با تجربه نخواهند بود. و در هر صورت، نباید کورکورانه از توصیه های سیگنال های مبادله ارز پیروی کنید. یک سرمایه گذار باهوش خودش به روندها نگاه می کند تا مطمئن شود که با سیگنال هایی که به او داده شده سازگار است یا نه. در نهایت، انتخاب موضع خرید یا فروش با اوست.




    منبع
پردازش ...
X