اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

مردم چگونه در بازار فارکس معامله می کنند؟

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • مردم چگونه در بازار فارکس معامله می کنند؟

    در مورد بازار فارکس چند گزینه وجود دارد که معامله گران می توانند از بین آنها انتخاب کنند. ساده ترین راه خرید یک جفت ارز در بازار نقدی و نگه داشتن آن است. به عنوان مثال، شما یورو را به صورت جفت ارز دلار آمریکا/ یورو خریداری می کنید. اگر ارزش ارز مظنه افزایش یابد، می توانید آن را به ارز پایه خود بفروشید و سود کسب کنید.

    شما همچنین می توانید از وجوه خود برای افزایش میزان سرمایه در دسترس خود استفاده کنید. در این صورت، تا زمانی که زیان های خود را پوشش دهید، می توانید با استفاده از وجوه قرض گرفته شده، معامله کنید. امکان دیگری که باید در نظر بگیرید، حق خرید و فروش در بازار فارکس هستند که به شما امکان می دهند یک جفت ارز را با قیمت تعیین شده در یک تاریخ خاص بخرید یا بفروشید. قراردادهای آتی نیز مطلوب هستند و شما را ملزم می کنند تا در آینده با قیمت توافقی وارد معامله شوید.

    یکی از جنبه های هیجان انگیز معاملات فارکس، امکان کسب سود از طریق تفاوت نرخ بهره است. بانک های مرکزی در سراسر جهان نرخ های بهره متفاوتی را تعیین می کنند که فرصت های سرمایه گذاری را برای معامله گران فارکس فراهم می کند. با مبادله وجه نقد و سپرده گذاری آن در یک بانک خارجی، این امکان وجود دارد که درآمد بیشتری نسبت به نگهداری وجوه خود در خانه داشته باشید.

    با این حال، هزینه‌های اضافی نیز وجود دارد، از جمله هزینه‌های حواله، هزینه‌های بانکی، و سیستم‌های مالیاتی متفاوت. شما باید تمام هزینه های اضافی ممکن را در نظر بگیرید تا استراتژی های شما کارآمد باشد. فرصت ها و دستاوردهای معامله به سود اغلب ناچیز هستند، بنابراین سود ناخالص شما کم خواهد بود. یک کارمزد غیرمنتظره می تواند تمام سودهای مورد انتظار شما را از بین ببرد.


    منبع
پردازش ...
X