اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

اشتغال غیرکشاورزی و اخبار تجاری (قسمت 2)

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • اشتغال غیرکشاورزی و اخبار تجاری (قسمت 2)

    شاخص اشتغال غیرکشاورزی ثابت کرده است که یکی از مهم ترین شاخص های اساسی در تاریخ اخیر ایالات متحده است. به عنوان گزارشی از تعداد مشاغل جدید ایجاد شده در خارج از صنعت کشاورزی در هر ماه، شاخص مثبت یا منفی اشتغال غیرکشاورزی می تواند معامله گران را وادار کند که بسیار عجولانه عمل کنند.

    یک رقم بهتر از حد انتظار اغلب برای دلار آمریکا بسیار صعودی است، در حالی که عدد بدتر معمولاً منجر به ارجاع معامله‌گران به یکی دیگر از مؤلفه‌های بیکاری منتشر شده در همان روز، یعنی نرخ بیکاری می‌شود.

    نرخ بیکاری تعداد افرادی را که بیکار هستند، اما فعالانه به دنبال شغل هستند، را نشان می دهد. این عدد از نظر سیاسی مهمتر است. اگر این تعداد کمتر باشد، به این معنی است که افرادی که به دنبال شغل هستند، آن را پیدا می کنند، احتمالاً به این معنی که مشاغل خوب کار می کنند و اقتصاد در حال رشد و توسعه است.

    اشتغال غیرکشاورزی یک عدد است، معمولاً 5 یا 6 رقم، در حالی که نرخ بیکاری یک درصد است. اگر شاخص اشتغال غیرکشاورزی بهتر از حد انتظار باشد، معامله گران تمایل به خرید دلار دارند. با این حال، اگر این شاخص بدتر از حد انتظار باشد، آنها به نرخ بیکاری نگاه می کنند تا بررسی کنند که آیا تغییر در بیکاری مثبت، منفی یا بدون تغییر بوده است. اگر بیکاری افزایش یابد، روند نزولی دلار تایید می‌شود. اگر کاهش یابد، اغلب خرید دلار افزایش می یابد. اگر بدون تغییر بود، روند نزولی ملایم دلار می‌تواند آغاز شود. معامله اشتغال غیرکشاورزی و نرخ بیکاری دشوار است، تنها به این دلیل که اغلب معامله‌گران به آنچه به نظر می‌رسد مهم‌ترین مؤلفه‌ها هستند، توجه نمی‌کنند، بلکه در عوض بر روی چیزی تمرکز می‌کنند که گرایش آنها را تقویت می‌کند.

    انتشار این آمار معمولاً باعث نوسانات قابل توجهی در بازارها می شود. همچنین اغلب تجدید نظرهایی در اعداد ماه قبل وجود دارد که به طور همزمان منتشر می شوند و می توانند بسیار متفاوت باشند.

    همانطور که ممکن است از مطالب بالا تفسیر شود، عوض کردن این عدد می تواند بسیار چالش‌برانگیز باشد. در حالی که برخی از معامله گران مشتاقانه منتظر اولین جمعه هر ماه هستند، برخی دیگر در پنجشنبه شب قبل از اعلام، ایستگاه معاملاتی خود را تعطیل می کنند و نمی خواهند کاری با این نوسانات داشته باشند.

    اشتغال غیرکشاورزی یک عدد اقتصادی مهم است و بنابراین دارای بیشترین پتانسیل برای تأثیر گذاشتن بر بازار نسبت به سایر آمارهای اقتصادی است. بسیاری از معامله گران می توانند ماه خود را در مدت زمان کوتاهی پس از انتشار این شاخص بسازند یا باعث شکست خود شوند. اهمیت این شاخص را می توان به دو بخش تقسیم کرد. اول این که، تعداد اشتغال یکی از بهترین معیارهای رشد اقتصادی و مهمتر از آن، پتانسیل رشد در آینده است. فدرال رزرو این عدد را به عنوان یک شاخص پیشرو برای اقتصاد به دقت زیر نظر دارد.

    دوم این که، بسیاری از معامله‌گران قبل از ورود به معاملات، در واقع منتظر انتشار داده های مربوط به اشتغال غیرکشاورزی (بدون توجه به تعداد آن) هستند تا تنها مطمئن شوند که برای موقعیت آنها غافلگیرکننده نیست.


    منبع
پردازش ...
X