اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

چگونگی اجرای گره اتریوم

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • چگونگی اجرای گره اتریوم

    یکی از جنبه های بزرگ بلاک چین دسترسی باز است. این بدان معناست که با اعتبارسنجی تراکنش ها و بلاک ها، هر کسی می تواند یک گره اتریوم را اجرا و شبکه را تقویت کند.

    مانند بیت کوین، کسب و کارهایی وجود دارند که گره های اتریوم plug-n-play را ارائه می دهند. اگر می‌خواهید یک گره راه‌اندازی کنید، این ممکن است بهترین گزینه باشد- با این حال، آماده باشید برای راحتی بیشتر هزینه کنید.

    همانطور که گفته شد، اتریوم تعدادی نرم افزار گره مختلف مانند Geth یا Parity دارد. اگر می‌خواهید گره خود را اجرا کنید، باید با فرآیند راه‌اندازی برای پیاده‌سازی که برای اجرا انتخاب می‌کنید، آشنا شوید.

    مگر اینکه بخواهید یک گره خاص به نام گره آرشیو اجرا کنید، یک لپ تاپ معمولی باید برای اجرای یک گره کامل اتریوم کافی باشد. در عین حال، بهتر است از دستگاه روزانه خود استفاده نکنید، زیرا می تواند سرعت آن را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

    اجرای گره خود در دستگاه هایی که همیشه می توانند آنلاین باشند، بهترین کارایی را دارد. اگر گره شما آفلاین شود، تا زمانی که دوباره آنلاین شود، ممکن است زمان قابل توجهی طول بکشد تا با شبکه همگام شود. به این ترتیب، بهترین راه حل ها دستگاه هایی هستند که ساخت آنها ارزان و نگهداری از آنها آسان است. به عنوان مثال، می توانید یک گره سبک را حتی روی Raspberry Pi اجرا کنید.


    منبع
پردازش ...
X