اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

مدیران سرمایه کالاها را پرطرفدارتر از بیت کوین می بینند

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • مدیران سرمایه کالاها را پرطرفدارتر از بیت کوین می بینند

    طبق نظرسنجی مدیر صندوق جهانی، کالاها از بیت کوین پیشی گرفته اند و به پرطرفدارترین تجارت تبدیل شده اند. 26 درصد از پاسخ دهندگان به کالاها رای مثبت دادند و بیت کوین، با کسب 21 درصد از آراء، در جایگاه دوم در کنار سهام شرکت های فناوری، قرار گرفته است.

    این نظرسنجی بین 4 تا 10 ژوئن انجام شده و شامل 224 شرکت کننده با 667 میلیارد دلار تحت مدیریت است.

    در نظرسنجی ماه گذشته، بیت کوین با کسب 43 درصد از آراء از طرف مدیران صندوق ها پرطرفدارترین تجارت در نظر گرفته شد.

    افزایش شدید قیمت برخی از فلزات اساسی مانند مس و فولاد در چند روز اخیر، کالاها را به کانون توجهات سوق داده است. این افزایش قیمت کالاها در سطح جهانی با بازگشایی اقتصاد جهانی همراه با واردات فزاینده توسط چین آغاز شد تا نیازهای آن برای توسعه زیرساخت ها همراه با انتقال آن به وسایل نقلیه الکتریکی را برآورده کند.

    در مورد قیمت نفت، در سال جاری تاکنون 50 درصد افزایش یافته است و با افزایش تقاضا، همچنان روند صعودی خود را ادامه می دهد. برخی از کارشناسان عقیده دارند که کالاها در مرحله ابرچرخه قرار دارند.

    از سوی دیگر، بیت کوین در هفته های اخیر شاهد سقوط سریع و فاصله گرفته از رکوردهای ثبت شده خود بوده است.

    به دلیل افزایش تقاضا، قیمت نفت همچنان در حال افزایش است و در سال جاری، تاکنون 50 درصد افزایش یافته است. برخی از کارشناسان می گویند که به دنبال رکودی که از سال 2010 آغاز شد، کالاها اکنون در مرحله ابرچرخه قرار دارند.

    به دلیل اولین بروزرسانی نرم افزار طی چهار سال گذشته و اظهارات خوش بینانه ایلان ماسک، رئیس تسلا، قیمت بیت کوین طی هفته گذشته تقریباً 20 درصد افزایش یافته است.

    به غیر از فلزات پایه و صنعتی، قیمت کالاهای کشاورزی، خوراکی و غیرخوراکی به همراه فلزات گرانبها نیز افزایش یافته است. 72 درصد از پاسخ دهندگان عقیده دارند که تورم موقتی است و این با نظر فدرال رزرو آمریکا در مورد تورم مطابقت دارد.
پردازش ...
X