اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

افزایش تقاضا برای طلا با کاهش نرخ رمزارزها

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • افزایش تقاضا برای طلا با کاهش نرخ رمزارزها

    از آنجا که سرمایه گذاران به دنبال یک هِج در برابر افزایش تورم هستند، تقاضا برای طلا در ماه مه بیش از 97 درصد جهش یافت، در حالی که قیمت ها به شدت بالاتر رفتند.

    در همین حال، ارزش بیت کوین و رمزارزهای دیگر در طول ماه سقوط کردند، و این استدلال را که سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال را به عنوان هِج در برابر تورم می دانند، زیر سئوال برد.

    BullionVault، که 3.9 میلیارد دلار از فلزات گرانبها را مدیریت می کند، اعلام کرد تقاضا برای طلا در ماه مه تقریباً دو برابر شده است، چون سرمایه گذاران سهم بیشتری را به دارایی اختصاص داده اند که بالاترین سطح در چهار ماه گذشته می باشد. این شرکت اعلام کرد که مقدار کل طلای متعلق به کاربران آن به رکوردی بالا رسیده است.

    قیمت لحظه ای طلا در ماه بیش از 7 درصد افزایش یافت و به 1900 دلار رسید. صبح روز پنجشنبه، طلا با 1.3٪ کاهش، به 1883 دلار رسید، که بسیار بالاتر از پایین ترین سطح 2021 حدود 1670 دلار بود که در ماه آوریل تجربه شد.

    آدریان اش، مدیر تحقیق در BullionVault، مستقر در لندن، گفت: "هر بحثی در مورد جایگزینی طلا با رمزارزها به عنوان دارایی اصلی اوراق بهادار، با واکنش تندی مواجه شده است."

    پس از این که ایلان ماسک گفت که پذیرش دارایی را به عنوان پرداخت برای اتومبیل های تسلای خود متوقف می کند، و بانک مرکزی چین نیز از انجام اقدامات تحریمی جدید خبر داد، ارزش بیت کوین بیش از 30 درصد در ماه مه سقوط کرد.

    آش گفت: با این حال، نمی توان گفت که سرمایه گذاران برای خرید طلا بیت کوین فروخته اند.

    او گفت: عامل اصلی افزایش بهای طلا نگرانی سرمایه گذاران از تورم بوده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده در ماه مه که باعث تشویش بازارها و فروش زیرقیمت سهام شده است، قیمت های مصرف كننده ایالات متحده در ماه آوریل 4.2٪ نسبت به مدت مشابه در سال گذشته افزایش یافت.

    ریچارد هانتر، رئیس بازارهای بستر سرمایه گذاری Interactive Investor گفت: "طلا یک هِج کلاسیک در برابر تورم است و به همین ترتیب، برخی از روندهای نزولی سهام به احتمال زیاد به ذخیره ارزش نهایی منتهی می شود."

    به گفته بانک ساکسو، یکی از نشانه های اشتیاق سرمایه گذاران به طلا افزایش قابل توجه سهام در صندوق های قابل معامله در بورس طلا بوده است. در همین زمان، قیمت این فلز با سیاست های پولی بسیار سهل گیرانه از سوی بانک های مرکزی حمایت شده است.

    اوله هانسن، رئیس استراتژی کالای بانک دانمارک، در یادداشتی اظهار داشت که یکی از عوامل مهم "سونامی نقدینگی" فدرال رزرو بوده است که بازده اوراق قرضه را پایین آورده و سرمایه گذاران را به سمت دارایی دیگر سوق داده است.

    اش گفت: سقوط ارزش رمزارزها در ماه مه نشان می دهد که وقتی تورم باعث کاهش ارزش سایر دارایی ها می شود، نمی توان به بیت کوین اعتماد کرد که ارزش خود را حفظ کند.

    او گفت: "نوسانات و پس از آن بیت کوین- یا به طور گسترده تر رمزارزها وجود دارند". "[طلا] در طول یک هفته، هرگز ارزش خود را از دست نداده است."
پردازش ...
X