اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تشویق دولت هند به خرید سکه های طلا

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تشویق دولت هند به خرید سکه های طلا

    طرح ضرب سکه های طلای هند در سال 2015 برای تشویق به سرمایه گذاری در طلا و استفاده از این فلز به منظور رشد اقتصادی کشور با کاهش میزان واردات این فلز، مطرح شد.

    به دلیل کاهش تقاضا، اکنون تشویق بیشتری برای خرید این سکه ها صورت می گیرد. دولت در ماه مارس اصلاحاتی را در این طرح تصویب کرد، به این امید که سکه های طلای هند را محبوب کند و آنها را مستقیماً در دسترس خریداران قرار دهد. دولت هند بدون دقت زیادی از واژه سکه استفاده می کند. اکثر جمع کنندگان سکه احتمالاً این قطعات شمش را به عنوان نماد فلزات گرانبها در نظر می گیرند، چون با وزن، و نه با واحد، معرفی می شوند.

    بر اساس روزنامه Express Express منتشر شده در 30 مارس، "دولت مرکزی اخیراً اصلاحات زیادی را در طرح سکه های طلای هند تصویب کرده است. انتظار می رود با تغییر قوانین، سکه های طلای هند رواج یابد و آنها را از طریق چندین کانال بازاریابی، شامل بستر تجارت الکترونیکی آنلاین و از طریق MMTC، جواهرسازان، بانک ها، پست هند و غیره، به طور مستقیم در دسترس خریداران قرار دهد."

    MMTC-PAMP India Pvt. Ltd تصفیه خانه معتبر طلا است که به دلیل آوردن استانداردهای جهانی در صنعت فلزات گرانبهای هند، در سطح بین المللی شناخته شده است.

    بر اساس وب سایت MMTC، این شرکت "تنها ضرابخانه خارج از انگلستان است که از دولت انگلیس مجوز تولید ساورین یادبود را دارد." این وب سایت همچنین خرده فروشان مجاز و مراکز خرده فروشی MMTC-PAMP را معرفی می کند که می توان محصولات آنها را خریداری کرد.

    ضرب سکه طلای هند بخشی از برنامه درآمدزایی طلای دولت هند است. اصلاحات جدید این امکان را به شرکت ضرب و چاپ اوراق بهادار هند می دهد که سکه طلای هند را، علاوه بر وزن های 5، 10 و 20 گرمی که قبلاً مجاز بودند، در وزن های 1 و 2 گرم نیز ضرب کند. این اصلاحات علاوه بر این اجازه می دهد تا طلای شرکت ضرب و چاپ اوراق بهادار هند هم با خلوص 995. و هم 9999. ضرب شود. همچنین انعطاف پذیری بیشتری برای ضرب یادبودهای طلای آینده وجود خواهد داشت.

    شورای جهانی طلا فروش عمده طلا در سطح بین المللی را پیگیری می کند. طبق آمار این شورا، تقاضا برای جواهرات طلا در هند در سه ماهه سوم سال 2020 نسبت به مدت مشابه سال قبل 48 درصد کاهش داشته است. فروش سه ماهه سوم سال 2020 در حدود 52.8 تن بود که در مقایسه با 101.6 تن در سه ماهه سوم سال 2019، کاهش چشمگیری داشته است. در سطح جهانی، تقاضا برای طلا در همین مدت 29 درصد کاهش داشت.

    تقاضا برای جواهرات طلا در هند در سال 2019 نسبت به سال گذشته 9 درصد کاهش یافت. تقاضا برای شمش و سکه در همین مدت 10 درصد کاهش داشت. در سطح جهانی، تقاضا برای شمش و سکه بین سال های 2018 تا 2019، 49 درصد افزایش داشت.

پردازش ...
X