اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

افزایش فروش سکه طلا و نقره در سه ماهه اول سال 2021

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • افزایش فروش سکه طلا و نقره در سه ماهه اول سال 2021

    با افزایش علاقه سرمایه گذاران به خرید سکه های عقاب نشان آمریکایی، کارشناسان خدمات بازاریابی دارایی عوامل اقتصادی و بازنگری تاریخی سکه را بررسی می کنند.

    پس از آن که فروش سکه های عقاب نشان طلا و نقره 1 اونسی ایالات متحده، از سال 2019 به 2020، دو برابر شد، این مجموعه محبوب، در سه ماهه اول سال 2021، فروش چشمگیری داشته است. کارشناسان خدمات بازاریابی دارایی نگرانی های اقتصادی و تغییرات تاریخی سکه ها را دوعامل موثر در این افزایش فروش می دانند.

    نوسانات اخیر در بازارها باعث شده است تا بسیاری از سرمایه گذاران به خرید سکه های طلا و نقره روی آورند. رابرت ویلکی، مدیر ارشد توسعه محصول در خدمات بازاریابی دارایی، گفت: "سکه های طلا و نقره راهی آسان برای سرمایه گذاران جدید برای متنوع کردن منابع خود و افزودن مقادیر کمی از فلزات گرانبها به سبد سرمایه گذاری خود است. با این حال، مجموعه داران نیز از اولین تغییراتی که در طراحی امسال سکه های عقاب آمریکایی ایجاد شده، هیجان زده هستند."

    خدمات بازاریابی دارایی، که در سال 1984 تأسیس شد، یکی از بزرگترین بازاریابان سکه های قابل جمع آوری و ارز از طریق برندهای ModernCoinMart و GovMint.com در جهان است.

    فروش سکه های طلای 1 اونسی عقاب نشان آمریکا از 108،000 در سال 2019، به 747،500 در سال 2020 جهش داشت، که از این تعداد، بیش از 400،000 در چهار ماه اول سال 2021 خریداری شد.

    سکه های نقره 1 اونسی عقاب نشان آمریکایی نیز با موفقیت مشابهی روبرو شدند، و فروش آن از چیزی کمتر از 15 میلیون در سال 2019، به بیش از 30 میلیون در سال 2020 رسیده است که از این تعداد، بیش از 13 میلیون در سه ماهه اول سال2021 فروخته شده است.

    ویلکی همچنین خاطرنشان کرد که برخی از این فروش ها احتمالاً از سرمایه گذارانی ناشی می شود که به دنبال فلزات گرانبها هستند. بر اساس داده های مربوط به قیمت لحظه ای نقره که بورس کالای نیویورک از طریق شبکه تلویزیونی سی اِن بی سی منتشر کرده است، قیمت نقره از ماه مه سال گذشته تقریباً دو برابر شده است و در زمان نوشتن این مقاله به حدود 27.80 دلار در هر اونس رسیده است.

    "طی چند ماه گذشته، با تقاضای بی سابقه ای برای سکه های قابل جمع آوری از جمله سکه های طلا و نقره عقاب نشان آمریکایی که توسط ضرابخانه ایالات متحده ضرب شده اند، مواجه شده ایم."

    سکه های عقاب نشان آمریکا از محبوب ترین سکه های طلا و نقره در میان کلکسیونرهای سراسر جهان هستند. با وجودی که آنها از سال 1986، به دلیل طراحی کلاسیک خود مورد تحسین قرار گرفته اند، اما در سال 2021، در طراحی این مجموعه تغییراتی صورت گرفته است.

    "از آنجا که این اولین سال در تاریخ ضرابخانه ایالات متحده است که دو نسخه مختلف از سکه های عقاب نشان نقره ای و طلایی آمریکایی ضرب می شوند، انتظار می رود که علاقه به این مجموعه سکه ها ادامه یابد."

    ویلکی در پایان گفت: "ما از ارائه سکه های طلا و نقره عقاب نشان با طرح های جدید بسیار هیجان زده هستیم."

    GovMint.com و ModernCoinMart اکنون پیش فروش این سكه های عقاب نشان جدید آمریكایی را به عهده دارند و به زودی سكه هایی را همراه با برچسب هایی ارائه می كنند كه توسط افراد اصلی كه در طراحی جدید دست داشته اند، با دست امضا شده است.


پردازش ...
X