اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

سقوط طلای گرانبها با افزایش بازدهی و ارزش طلا

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • سقوط طلای گرانبها با افزایش بازدهی و ارزش طلا

    روز پنجشنبه، پس از آن که جروم پاول اعلام کرد که اقدامی عاجل برای مقابله با افزایش ارزش بازده اوراق بهادار انجام نمی دهد و این مسئله باعث افزایش ارزش دلار و بازده خزانه داری ایالات متحده شد، ارزش طلا به پایین سطح در 9 ماه گذشته رسید.

    قیمت نقدی طلا با 0.9% کاهش به 1695.26 دلار در هر اونس رسید و برای اولین بار از ماه ژوئن 2020، به زیر سطح 1700 دلار سقوط کرد.

    معاملات آتی طلای ایالات متحده با 0.9% کاهش به 1700.7 دلار رسید. سوکی کوپر، تحلیلگر استاندارد چارترد (Standard Chartered)، گفت: "به دنبال افزایش ناگهانی بازده واقعی پس از اظهارات پاول، رئیس فدرال رزرو، قیمت طلا بار دیگر تحت فشار قرار گرفت."

    "قیمت ها به زیر 1700 دلار در هر اونس رسیده و در حال رسیدن به سطح حمایت بعدی 1،689 دلار در هر اونس هستند، هر چند طلا از نظر تکنیکال، با قیمتی بالاتر فروخته می شود."

    افزایش اخیر بازدهی آمریکا با افزایش هزینه فرصت نگهداری شمش های غیر بازده باعث کاهش جذابیت طلا به عنوان یک هِج تورمی شده است.
    در همین حال، ارزش دلار به اوج خود از دسامبر سال 2020 رسید.

    فیلیپ استریبل، استراتژیست ارشد بازار در Blue Line Futures در شیکاگو، گفت: به احتمال زیاد ارزش طلا از این سطح هم پایین تر می آید.

    استریبل اضافه کرد: "انحلال صندوق قابل معامله (ETF) نیز بسیار قوی است. افراد زیادی هستند که آن را در این سطوح بالاتر خریداری کرده اند. آنها سرانجام دچار زیان می شوند."

    چهارشنبه، دارایی های SPDR Gold Trust، بزرگترین صندوق معاملات ارزی با پشتوانه طلا در جهان، به کمترین میزان خود از ماه مه سال 2020 سقوط کرد.

    انتظار می رود پنجشنبه سنای ایالات متحده پس از توافق برای حذف تدریجی پرداخت به آمریکایی های با درآمد بالاتر، بحث و گفتگو درباره بسته حمایتی رئیس جمهور جو بایدن، با ارزش 1.9 تریلیون دلار برای مقابله با خسارات ناشی از همه گیری بیماری را آغاز کند.

    در همین حال، داده ها نشان داد که تعداد آمریکایی هایی که برای دریافت مزایای بیکاری ثبت نام کرده اند، هفته گذشته افزایش یافته است.

    قیمت نقره با افت 3.2 درصدی، به 25.24 دلار در هر اونس رسید، در حالی که پالادیوم با 0.3٪ کاهش، به 2346.19 دلار رسید. پلاتین با 3.7 درصد کاهش، به 1112.49 دلار رسید.
پردازش ...
X