اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

افزایش قیمت طلا با ادامه موضع سهل گیرانه فدرال رزرو

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: افزایش قیمت طلا با ادامه موضع سهل گیرانه فدرال رزرو

    قیمت طلا برای دومین هفته متوالی افزایش یافته است و این نشان می دهد که این فلز گرانبها تلاش می کند تا بستری را برای خود فراهم کند.

    با تأکید پاول، رئیس فدرال رزرو، بر اینکه همه گیری بیماری در کوتاه مدت خطرهای نزولی قابل توجهی را نشان می دهد، و این که صحبت از کاهش تدریجی خرید دارایی خیلی زود است، به نظر نمی رسد که این نهاد از موضع خود دست کشیده باشد. به این ترتیب، چشم انداز برای این فلز گرانبها همچنان مطلوب خواهد بود، به ویژه که بازده واقعی ایالات متحده زیر 100- پوینت است.

    با این حال، در حالی که قیمت طلا ثابت شده است، افزایش قیمت تا حد زیادی با افزایش ارزش دلار محدود شده است.
    با قرار گرفتن شاخص دلار آمریکا بالاتر از 90.00، نشانه هایی از بهبود وضعیت دلار آمریکا دیده می شود. دلار خط روند نزولی ناشی از اوج مارس را تجربه کرده است.

    با تحت فشار قرار گرفتن راهکارهای صندوق پوشش ریسک بر اثر محدودیت های مداوم دیده شده در Reddit favourtes، بازارهای سهام هفته چالش برانگیزی را پشت سر گذاشته اند.

    همانطور که گفته شد، عاملی که تا حدودی کمتر گزارش شده است، کاهش نقدینگی در بازارهای چین است بر اساس نظر مشاور بانک چین، نشانه نگرانی از حباب قیمتی است. در صورت سرعت گرفتن نرخ سود سهام در بازار سهام، گرایش سرمایه گذاران به سمت دلار، ارزش طلا را مورد تهدید قرار می دهد.
پردازش ...
X