اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

چشم انداز هفتگی فارکس: پیش بینی جفت ارز دلار آمریکا/ ین ژاپن

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: چشم انداز هفتگی فارکس: پیش بینی جفت ارز دلار آمریکا/ ین ژاپن

    چشم انداز هفتگی فارکس برای جفت ارز دلار آمریکا/ ین ژاپن با یک سوگیری کلی خنثی، تا حدی مثبت است در پایان هفته، قیمت در محدوده وسیعی بسته شد.

    به دنبال انتشار گزارش ضعیف مربوط به اشتغال ایالات متحده از پردازش خودکار داده ها، ارزش جفت ارز دلار آمریکا/ ین ژاپن به پایین ترین سطح هفتگی 114.16 سقوط کرد.

    بانک انگلیس نرخ بهره را 0.25 درصد افزایش داد تا به 0.5 درصد برسد. با این حال، بیشتر اعضای کمیته سیاست گذاری پولی (MPC) خواهان افزایش دو برابری نرخ بهره به 0.5 درصد بودند.

    کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا (ECB)، اعلام کرد که تورم در این قاره افزایش یافته است.

    پردازش خودکار داده ها از دست رفتن 301 هزار فرصت شغلی و شروع مطالبات به مدت پنج هفته را نشان داد که باعث منفی شدن بازار شد. از سوی دیگر، اشتغال غیرکشاورزی روز جمعه در ایالات متحده 467 هزار افزایش یافت که بسیار فراتر از برآورد 150 هزار نفر بود.

    ارقام مربوط به اشتغال غیرکشاورزی برای سال نسبتاً مثبت بودند و به 217000 افزایش یافتند. با وجودی که مشاغل مربوط به ماه های نوامبر و دسامبر تا 709 هزار افزایش یافت، آمار مربوط به پایان سال قوی تر از برآوردهای اولیه بود. مشارکت در نیروی کار به 62.2 درصد افزایش یافت، که بالاترین سطح از مارس 2020 است، که نشان می دهد مردم به تعداد زیادی به بازار کار باز می گردند. با وجود تورم و رقمی که مطمئنا توجه فدرال رزرو را به خود جلب می کند، دستمزدها 0.7 درصد نسبت به ماه مشابه در سال گذشته و 5.7 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافت.

    در معاملات اولیه روز جمعه، به دنبال انتشار گزارش مربوط به اشتغال غیرکشاورزی، بازدهی خزانه داری ایالات متحده به شدت افزایش یافت، به طوری که اوراق قرضه 2 ساله با 11 واحد افزایش به 1.300 درصد و اوراق قرضه 10 ساله تجاری با 8 واحد افزایش به 1.908 درصد رسید. در نتیجه، نرخ مبادله جفت ارز دلار آمریکا/ ین ژاپن بیش از 40 پیپ افزایش یافت و به سطح مقاومت 115.45 رسید که بالاترین سطح عملکردی از 11 ژانویه محسوب می شود.

    داده های اقتصادی ژاپن هیچ نشانه ای از بهبود را نشان نداد. شاخص ضریب اطمینان مصرف کننده به طور غیرمنتظره ای در ژانویه به 36.7 سقوط کرد که پایین ترین سطح از ماه می است. در ماه ژانویه، شاخص مدیران خرید بانک جیبون (Jibun Bank) از 54.6 به 54.4 کاهش یافت. در بخش خدمات، این شاخص به 47.6 کاهش یافت که اولین برآورد منفی از ماه سپتامبر بود. در سال 2021، میانگین شاخص مدیران خرید خدمات 47.4 بود.

    آمار مربوط به اشتغال غیرکشاورزی تنها استثناء برای تصویر اقتصادی مثبت در ایالات متحده بود. شاخص مدیران خرید تولید افزایش یافت، سفارشات جدید کاهش یافت و اشتغال به بالاترین حد خود در 9 ماه گذشته رسید. شاخص مدیران خرید خدمات افزایش یافت، سفارشات کاهش یافت و اشتغال در 9 ماه به اوج خود رسید.

    پیش بینی تکنیکال هفتگی جفت ارز دلار آمریکا/ ین ژاپن

    Screenshot_5.png


    قیمت جفت ارز دلار آمریکا/ ین ژاپن در نمودار روزانه ثابت باقی ماند. اگرچه ستون مربوط به روز جمعه در وسط بسته شد، این جفت ارز برای یک روند صعودی دیگر مثبت به نظر می رسد. نکته جالب دیگری که باید به آن توجه کنید الگوی مثلث در نمودار روزانه است. معامله گران باید برای یافتن فرصت های معاملاتی معتبر منتظر شکست در هر دو طرف باشند.

    در جهت صعودی، سطح مقاومت نهایی جفت ارز 116.50 است، در حالی که سطح حمایت اصلی 114.15 می باشد. در حال حاضر، این جفت ارز خنثی است و به دنبال یک کاتالیزور برای یافتن سوگیری جهت است.


    منبع
پردازش ...
X