اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل چشم انداز هفتگی بازار ارز 17 - 21 اوت 2020

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: تحلیل چشم انداز هفتگی بازار ارز 17 - 21 اوت 2020

    Aug 17- 21. 2020#
    https://t.me/PCMchannel

    چشم انداز هفتگی بازار ارز 17 -21 اوت؛ انتشار GDP حوزه اروپا و انگلیس نشان از افت دو رقمی دارد.
    هفته پیش رو شاهد اعلام داده تورم مصرف کننده انگلیس و حوزه اروپا خواهیم بود. GDP سه ماهه دوم ژاپن نیز منتشر می شود.
    در حوزه یورو، CPI آلمان افت حدودا 0.5% داشت که دومین افت طی سه ماه است. هفته گذشته با داده GDP سه ماهه دوم منطقه بسته شد همراه با خوانش دوم با رقم 12.1- % که در تایید خوانش نخست است.
    مطالبات بیکاری انگلیس بیش از حدانتظار بود همراه با خوانش 94.4 هزار. برآورد بازار 9.7 هزار بود. رشد دستمزد افت 1.2% در ماه ژوئن داشت که بالای برآورد 8.1% بود. هرچند، خوانش اولیه برای GDP سه ماهه دوم افت حدودا 20.4% داشت که بازتابی از اثر اقتصادی شدید کووید-19 است.
    در استرالیا، ازآنجاکه اقتصاد این کشور 114.7 هزار شغل را در قیاس با برآورد 30.0هزار شغل ایجاد کرد؛ اخبار خوبی درمورد گزارش اشتغال وجود داشت .
    تورم مصرف کننده در آمریکا در ماه جولای دررقم 0.6% ثابت بود. خوانش core بهبود تا 0.6% بالای 0.2% تا پیش از این داشت. ازآنجاکه مطالبات بیکاری افتی تا 936 هزار نفر، زیر 1.186 میلیون نفر، داشت؛ اخبار خوبی مبنی بر گزارش اشتغال دریافت کردیم. برای نخستین بار این نشان از مطالبات جدیدی داشت که زیر یک میلیون از نیمه ماه مارچ و پیش از شیوع کووید-19 افت داشت. گزارشات خرده فروشی ترکیب شد. خوانش core در رقم 1.9% بالای برآورد 1.3% منتشر شد. هرچند خوانش هدلاین سود 1.2% را گزارش داد بسیار کمتر از برآورد 2.0%..

    GDP ژاپن: یکشنبه 23:50
    اقتصاد این کشور با دو افت پی در پی داده GDP، رسما وارد رکود شده است. تحلیلگران آماده یک افت دیگر در سه ماهه دوم با برآورد 7.5- % هستند.

    گزارشات نشست سیاست پولی RBA: سه شنبه 1:30
    گزارشات رزرو بانک استرالیا جزئیاتی از سیاست نشستی که اوایل این ماه برگزار شد در اختیار می گذارد. بانک در این نشست نرخ ها را در رقم 0.25% نگه داشت که از ماه مارچ نیز در همین رقم ثابت بوده است. بیانیه نرخ بانک هشداری بود درمورد اینکه چشم انداز اقتصادی همچنان بی ثباتی بالایی ناشی از پاندمی دارد. لحن نزولی آمده در گزارشات میتواند بر دلار استرالیا فشار وارد کند.

    مطالبات بیکاری آمریکا: پنجشنبه 12:30
    عدد بیکاری آمریکا در هفته گذشته افتی زیر 1میلیون داشت و همین سطح را در اعلامیه آینده با برآورد 990 هزار، انتظار داریم.

    گزارش تورم انگلیس: چهارشنبه 6:00
    خوانش هدلاین صعود تا 0.6% در ماه ژوئن داشت بالای 0.5% تاپیش از این. برآورد ماه جولای دررقم 0.5% می ایستد. داده تورم مصرف کننده core از 1.2% صعود تا 1.4% در ماه جولای داشت ولی پیش بینی می شود تا 1.3% روند کندی داشته باشد.

    PMI تولید انگلیس: جمعه 8:30
    بخش تولید نشان از توسعه نسبی دارد. PMI خوانش 53.3 در ماه جولای را گزارش داد و برآوردها برای خوانش اولیه ماه اوت در رقم 54.0 قرار میگیرد. سطح 50 مرز بین توسعه و نقصان است.

    PMI خدماتی انگلیس: جمعه 8:30
    این شاخص با قدرت در ماه جولای با صعود از 47.0 تا 56.5، در محدوده توسعه قرار گرفت. پیش بینی ها برای خوانش اولیه ماه اوت 57.0 است.

    گزارش تورم حوزه یورو: سه شنبه 9:00
    تورم رشد تا 0.3% در ماه ژوئن داشت بالای 0.1%. برآورد ماه جولای 0.4% است. خوانش core از 0.9% تا 0.8% در ماه ژوئن پایین آمد. تحلیلگران انتظار یک ریباند را با برآورد 1.2% در ماه جولای دارند.

    تمامی ساعات به وقت گرینویچ است.

پردازش ...
X