اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل چشم انداز هفتگی بازار ارز 13-17 جولای 2020

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: تحلیل چشم انداز هفتگی بازار ارز 13-17 جولای 2020

    # July 2020.13-17
    https://t.me/PCMchannel

    چشم انداز هفتگی بازار ارز 13-17 جولای، تمرکزها روی بانک های مرکزی
    بانک های مرکزی نقش مهمی را در تلاش برای ثبات بازارهای مالی تحت تأثیر کووید-19 داشته اند.در هفته پیش رو، بانک مرکزی اروپا، بانک ژاپن و کانادا اعلامیه های نرخ خواهند داشت همچنین گزارشات تورم و GDP روی تحولات ارزی اثرگذار است.
    ریشی سوناک، وزیر دارایی بریتانیا یک برنامه بودجه کوچک را ارائه داد. این برنامه شامل کاهش نرخ های مالیات برارزش افزوده در بخش خدماتی و بخش های غذایی و تعلیق مالیات خرید مسکن می شود. همچنین، این بودجه کوچک برنامه هایی را برای کمک به اشتغال جوانان ایجاد کرده است.
    رزرو بانک استرالیا نرخ ها را در 0.25% نگه داشت و این نرخ از ماه مارچ تغییر نکرده است. گمانه زنی هایی مبنی براین وجود داشته است که رزرو بانک احتمالا برای افزایش نرخ ها به دلیل افزایش شدید نرخ بورس تحت فشار است. هرچند این بانک در بیانیه نرخ خود گفت که برنامه ای برای تغییر سیاستگزاری های کالایی خود ندارد.
    در کانادا اقتصاد، 952.9 هزار شغل در ماه ژوئن ایجاد کرد که به سادگی از برآورد 700.0هزار میگذرد. این رقم قوی این امید را رقم زد که بهبود اقتصادی درحال نتیجه دادن است.
    در آمریکا بخش خدماتی نشان از یک ریباند قوی در ماه ژوئن داش PMI .غیرتولید ISM جهش تا 57.1 داشت بالای 45.4 تاپیش از این. این خوانش نشان از یک توسعه چشمگیر داشت. مطالبات بیکاری همچنان افت دارد البته با نرخ پایین. خوانش هفته گذشته 1.31 میلیون بود زیر 1.42 میلیون. شاخص قیمت تولیدکننده در ماه ژوئن ناامیدکننده بود. خوانش هدلاین -0.2% بود ضمنن اینکه PPI 0.3- % افت داشت.

    گزارش مشاغل استرالیا: سه شنبه 4:30
    بازار کارگری یک بازار مصیبت زده ناشی از کووید-19 بوده است. اقتصاد این قاره در ماه می 227.7 هزار ریزش شغلی داشت که بسیار بدتر از برآورد 105.0هزار بود. تحلیلگران یک ریباند قوی را در ماه ژوئن بابرآورد 100.0 هزار شغل پیش بینی میکنند..

    GDP بریتانیا: سه شنبه 6:00
    انتشار GDP ماهانه خبر مهم ماه گذشته بود ازآنجاکه انتشار ماه آپریل از رقم پرنوسان 20.4% سقوط سنگینی داشت، که بازتابی از وضعیت بد اقتصادی است. تحلیلگران اکنون ریباند در ماه می را باعدد 5.0% برآورد می کنند.

    تورم بریتانیا: چهارشنبه 6:00
    تورم این کشور سال خود را با عدد 1.8% آغاز کرد ولی از آن زمان تااینجا روند نزولی داشته است. تورم در ماه می کاهش از 0.8% تا 0.5% داشت. انتظار یک خوانش 0.5% دیگر را در اعلامیه آینده داریم.

    تورم آمریکا: سه شنبه 8:30
    تورم مصرف کننده افت شدید ناشی از کووید-19 را داشته است. CPI برای سومین ماه پیاپی افت داشته است ولی تحلیلگران انتظار یک ریباند قوی را در ماه ژوئن با عدد 0.6% دارند. انتظار می رود که خوانش Core سود اندک 0.1% را گزارش کند.

    تصمیم گیری نرخ بانک ژاپن: چهارشنبه، انتخابی
    انتظار داریم که بانک سیاست پولی فعلی خود را نگه دارد. سرمایه گذاران با دقت لحن بیانیه نرخ بانک را زیر نظر دارند.

    تصمیم گیری نرخ بانک کانادا: چهارشنبه 10:00
    انتظار می رود که بانک کانادا نرخ های بهره را در رقم 0.25% که از ماه مارچ در همین نقطه بوده اند، نگه دارد.اقتصاد کانادا به آهستگی در حال بهبود است و سرمایه گذاران بیانیه نرخ را دنبال میکنند تا شاهد دیدگاه اقتصادی این بانک باشند.

    GDP چین: پنجشنبه 2:00
    اقتصاد چین نقصان حدودا 6.8% در سه ماهه نخست داشت که بازتابی از اثرمخرب ویروس بر دومین اقتصاد جهان است. انتظار اخبار بهتری را در سه ماهه دوم با برآورد 2.2% داریم.

    گزارش اشتغال بریتانیا: پنجشنبه 6:00
    بیکاری به دلیل پاندمی رشد جهشی داشته است. آمار بیکاری در ماه می افتی تا 528.9هزار داشت زیر 856.5 هزار تاپیش از این. رشد دستمزد افت از 2.4% تا 1.0% داشت و انتظار کاهش حدودا 0.4% را داریم. نرخ بیکاری دررقم 3.9% و طی دوماه پیاپی نوسان داشته است. برآورد ما افزایش تا 4.1% است.

    PMI نهایی فرانسه: پنجشنبه 6:45
    فرانسه همچنان اعداد ملایم تورم را گزارش می دهد. انتظار می رود که خوانش اولیه 0.1% در ماه ژوئن در خوانش نهایی هم تأیید شود.

    مطالبات بیکاری آمریکا: پنجشنبه 8:30
    مطالبات بیکاری همچنان افت کندی دارد و انتظار می رود که رقم آینده در 1.25 میلیون باشد زیر 1.31 میلیون از یک هفته پیش.

    تصمیم گیری نرخ بانک مرکزی اروپا: پنجشنبه 11:45
    انتظار می رود که بانک نرخ بهره را در رقم فلت 0.00% نگه دارد. سرمایه گذاران با دقت منتظر بیانیه نرخ هستند باتوجه به وضعیت شدید اقتصادی که منطقه یورو را تحت تأثیر خود قرار داده است.

    تورم حوزه یورو: جمعه 9:00
    خوانش هدلاین در ماه می دررقم 0.1% بیرون آمد زیر 0.3% از یک ماه پیش. برآورد ماه ژوئن عدد 0.3% است. انتظار می رود که خوانش core درعدد 0.8% باشد پس از دو خوانش پیاپی با عدد 0.9%.

    http://pcmfa.net/
    http://cabin.pcmfa.net/fa/register
پردازش ...
X