اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل چشم انداز هفتگی بازار ارز 15-19 ژوئن 2020

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: تحلیل چشم انداز هفتگی بازار ارز 15-19 ژوئن 2020

    Jun.15 -19.2020#
    https://t.me/PCMchannel

    چشم انداز هفتگی بازار ارز، 15 -19 ژوئن؛ با اسلاید اقتصادهای عمده، GDPها وضعیت بدی دارند.
    موقعیت های اقتصادی جهان همچنان شدید است ازآنجاکه پاندمی همچنان فشار سنگینی بر اقتصادهای عمده میگذارد که گزارش می شود رشد اقتصادی روند افت دارد. انتظار این را داریم که با بی پایان بودن این ویروس، وضعیت بد اقتصادی همچنان تامدتی ادامه داشته باشد.
    در انگلیس GDP آپریل با سقوط سنگین 20.4%، سقوط آزاد دارد. این عدد به دنبال سقوط 5.8% پیش از این بود. جبران چندانی برای GDP سه ماهه نخست با رقم -3.6% نبود که بازنگری شده -3.8% است. GDP ژاپن برای نخستین بار نقصان حدودا 2.2% داشت. این نقصان دومین کاهش پیاپی بود که یعنی اقتصاد این کشور رسما وارد رکود می شود. تااینجا این افت کمتر از خوانش اولیه -3.4% بود که کمک کرد تا ین، هفته گذشته سود کند.
    تورم مصرف کننده در آمریکا سومین افت پیاپی خود را گزارش داد ازآنجاکه اقتصاد ضعیف این کشور هیچگونه تورمی را باعث نمی شود. هردو رقم هدلاین و core با رقم -0.1% منتشر شد. فدرال رزرو هیچ تغییری در نرخ معیار ایجاد نکرد و نشان داد که برنامه ای برای تغییر نرخها از سطوح بسیار پایین تا پیش از 2022 ندارد. عدد PPI ترکیب شد. خوانش هدلاین صعود 0.4% داشت ضمن اینکه رقم core افت حدودا 0.1% داشت. مطالبات بیکاری همچنان کم می شوند تا 1.54 میلیون هفته گذشته زیر 1.87 میلیون تاپیش از این.

    تورم آلمان: سه شنبه 6:00
    تورم در بزرگترین اقتصاد منطقه اروپا افت حدودا 0.1% داشت که نشان از موقعیت های ضعیف اقتصادی دارد. انتظار می رود که خوانش نهایی تأییدکننده این عدد باشد.

    تورم حوزه یورو: چهارشنبه 9:00
    تورم منطقه سقوط تا 0.1% در ماه می داشت زیر 0.3% از یک ماه پیش از آن. انتظار داریم که این رقم در خوانش نهایی همین باشد. رقم core دررقم 0.9% در خوانش اولیه ماه می بدون تغییر بود و احتمالا خوانش نهایی این خوانش را تأیید میکند.

    خرده فروشی های آمریکا: سه شنبه 12:30
    خرده فروشی یک معیار کلیدی از هزینه مصرف کننده است. عدد آپریل وحشتناک بود با زیان 16.4%. خرده فروشی های core که از بدترین آیتم های نوسانی به دور است هم حتی با سقوط 17.2% بدترین عدد بود. پیش بینی ما اخبار بهتری برای ماه می است با تخمین 7.4% برای خوانش هدلاین و 5.5 برای خرده فروشی های core.

    تصمیم گیری نرخ بانک ژاپن: سه شنبه، انتخابی
    انتظار می رود که بانک این کشور ابزارهای اصلی سیاست بانکی خود را در نشست این هفته حفظ کند. احتمال بسیار زیادی هست که سیاستگزاران حمایت مالی( وام) بانک برای کسب و کارها را افزایش دهند.

    سخنرانی مقام ارشد فدرال رزرو؛ ژروم پاول: سه شنبه و چهارشنبه 12:30
    پاول پیش از کمیته های کاخ سفید و سنا برای سخنرانی درمورد گزارش سیاست پولی فدرال حاضر می شود. معامله گران این سخنرانی را که دیدگاه فدرال درمورد موقعیت های اقتصادی در آمریکا را مشخص میکند، زیر نظر دارند. سخنان ایشان در آخرین گزارش مثبت اشتغال نیز شایان توجه است.

    تورم کانادا: چهارشنبه 12:30
    تورم روند بدی دارد همراه با افت های پشت سرهم. CPI در ماه آپریل افت حدودا 0.7% داشت که برآورد شده بود. انتظار یک ریباند قوی را با برآورد 0.8% در ماه می داریم. CPI core که شامل پرنوسان ترین آیتم ها می شود افت 0.4% در ماه آپریل داشت پس از سه افت پیاپی.

    داده اشتغال غیرکشاورزی ADP کانادا: پنجشنبه 12:30
    اقتصاد این کشور 289هزار شغل را در ماه می ایجاد کرد که مطابق انتظار تحلیلگران نبود که انتظار ازدست دادن 500هزار شغل را داشتند. آیا دستمزدهای غیرکشاورزی ADP( سیستم ارزیابی خودکار داده) نیز با یک اعلام قوی، ریباند خواهد داشت؟

    مطالبات بیکاری آمریکا: پنجشنبه 12:30
    مطالبات بیکاری افت باثباتی از سقف 6.6 میلیون در ماه آپریل تا 1.5 میلیون در هفته گذشته داشته است و این ارقام به شکل غیرطبیعی بالا هستند ازآنجاکه بخش زیادی از اقتصاد این کشور همچنان تعطیل است. آیا این روند نزولی مطالبات این هفته ادامه خواهد داشت؟

    گزارش مشاغل انگلیس: پنجشنبه 6:00
    مطالبات بیکاری تا رقم پرنوسان 856.5هزار در ماه آپریل کاهش داشت بالای 12.1 هزار نفر پیش از این. رشد دستمزد روند نزولی برای دومین ماه پیاپی در ماه مارچ داشت. اندیکاتور سقوط تا 2.4% داشت زیر 2.8% پیش از این. تحلیلگران آماده افت رشد دستمزد تا 1.4% هستند. پیش بینی می شود نرخ بیکاری که درحدود رقم 4% نوسان داشته است، صعود 4.7% داشته باشد.

    گزارش تورم انگلیس: چهارشنبه 6:00
    تورم مصرف کننده افت تا 0.8% در ماه آپریل داشت زیر عدد بسیار پایین 1.5% در یک ماه پیش از آن. برآورد ماه می 0.5% است. CPI core سقوط از 1.6% تا 1.4% در ماه آپریل داشت و انتظار می رود این روند نزولی بابرآورد 1.3% همچنان ادامه داشته باشد.

    تصمیم گیری بانک انگلیس: پنجشنبه 11:00
    بانک در ماه مارچ نرخ های بهره را تا 0.10% پایین آورد این نرخ های بسیار پایین را برای حمایت از اقتصاد آشفته حفظ کرده است. انتظار هیچ تغییری را در نشست این هفته نداریم. لحن بیانیه سیاست بانک میتواند روی حرکت پوند اثرگذار باشد.

پردازش ...
X