اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل چشم انداز هفتگی بازار ارز 11-15 می 2020

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: تحلیل چشم انداز هفتگی بازار ارز 11-15 می 2020

    #May.11-15.2020
    https://t.me/PCMchannel

    چشم انداز هفتگی بازار ارز 11- 15 می؛ تشدید رکود اقتصادی با افت اقتصادهای اصلی جهان
    موقعیت های اقتصادی همچنان بدتر می شوند ازآنجاکه کویید-19 درسراسر جهان باعث سقوط شدید شده است. انتظار می رود که آلمان، حوزه اروپا و انگلیس افت شدیدی را در GDP سه ماهه نخست نشان دهند.
    بانک انگلیس همانگونه که انتظار داشتیم، با حفظ نرخ بانکی رسمی در 0.25%، همچنان پوشش خنثی برتن دارد. بخش خدماتی، ازآنجاکه PMI خدماتی سقوط تا 13.4 در ماه آپریل با افت شدید از 34.5 از یک ماه پیش خود داشت، سقوط آزاد دارد. صنعت ساخت و ساز حال خوبی نداشت ازآنجاکه PMI ساخت و ساز روند کندی تا 8.2، زیر 39.3 داشت. اعداد اشتغال در کانادا هیچ قوی نبودند ولی طوری مدیریت شدند تا مطابق با برآوردها باشند. اقتصاد حدود 1.99 میلیون شغل را در ماه آپریل از دست داد ولی تحلیلگران زیان 4.0 میلیونی را برآورد کرده بودند. نرخ بیکاری جهش 7.8% تا 13% داشت. بانک مرکزی استرالیا نرخ ها را همچنان در 0.25% نگه داشت که انتظارش را داشتیم. سیاستگزاران در بیانیه نرخ تأییدکردند که موقعیت های اقتصادی وضع وخیمی دارد ولی ابراز امیدواری کردند که بهبود جهانی کمی بعد و امسال آغاز خواهد شد. در منطقه یورو، PMI خدماتی منطقه و آلمان نقصان شدید دارد چراکه این بخش نوسان زیادی دارد.
    مطالبات بیکاری در آمریکا با عدد 3.16 میلیون منتشر شد که زیر 3.8 میلیون از هفته گذشته بود. عدد نهایی بااین اوصاف رقم گیج کننده 33.4 میلیون نفر است. دستمزدهای غیرکشاورزی افت حدودا 20.5 میلیون در ماه آپریل داشت که نسبتا زیر برآورد 22.4 است. نرخ بیکاری جهش 14.7% بالای 4.4% از ماه گذشته اش داشت. البته چندخبر خوب هم داریم؛ دستمزد، رشد جهشی بالای 4.7% داشت که از برآورد 0.5% گذشت.

    تورم آمریکا: سه شنبه 12:30
    ارقام آپریل احتمالا نشان می دهند که تورم همچنان در سطوح پایین است. انتظار می رود که خوانش هدلاین در -0.7% باشد درحالیکه برآورد ماهانه core در -0.2% است.

    GDP بریتانیا: چهارشنبه 4:30
    خوانش سه ماهه GDP برای سه ماهه چهارم 2019 روند کند تا 0.0% زیر 0.3% در ماه پیش از آن داشت. تحلیلگران منتظر نقصان 2.5% در سه ماهه نخست 2020 هستند. GDP ماهانه نشان داد که اقتصاد کاهش حدودا 0.1 % در ماه فوریه داشت و برآورد برای ماه مارچ دررقم پرنوسان -7.9% قرار میگیرد ازآنجاکه انتظار می رود کویید-19 باعث تکان شدیدی در اقتصاد بریتانیا شود.

    مطالبات بیکاری آمریکا: پنجشنبه 12:30
    ازآنجاکه بازار کار آمریکا آشفته است، مطالبات بیکاری تا بالغ بر 30میلیون نفر در حرکت است. اندیکاتور روند افت کندی داشته است ولی خوانش 3.1 میلیونی هفته گذشته بی رحمانه بود.

    گزارش مشاغل استرالیا: پنجشنبه 1:30
    تحلیلگران، ازآنجاکه تعطیلی، میلیون ها کارمند را از کار بازداشته است، منتظر عدد شغلی ناامیدکننده ای برای ماه آپریل هستند. انتظار می رود که اقتصاد عدد شگفت آور 550هزار شغل را در اختیار بگذارد درحالیکه نرخ بیکاری در ماه مارچ 5.2% بود که انتظار می رود تا 8.3% برسد.

    بازنگری سیستم مالی بانک کانادا: پنجشنبه 14:30
    این بانک بازنگری سیستم مالی خود را دوبار در سال منتشر می کند. جدای از داده وضعیت بانک، این اعلامیه همچنین دربردارنده داده اقتصادی است. استفان پولوز، ریاست بانک، در ادامه یک نشست خبری را برگزار خواهد کرد.

    خرده فروشی های آمریکا: جمعه 12:30
    مصرف، 70% اقتصاد این قاره را شامل می شود. فروش هدلاین در ماه مارچ افت حدودا 8.7% داشت و حجم فروش core افت حدودا 4.5%. انتظار می رود که ماه آپریل یک فاجعه باشد با برآورد فروش هدلاین در رقم 11.0% درحالیکه برآورد فروش core اسلاید حدودا 8.0% است.
پردازش ...
X