اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل چشم انداز هفتگی بازار ارز 27 آپریل-1 می 2020

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: تحلیل چشم انداز هفتگی بازار ارز 27 آپریل-1 می 2020

    27.Apr-1.May.2020 #
    https://t.me/PCMchannel

    چشم انداز هفتگی؛ 27 آپریل- 1می، داده ماه مارچ احتمالا ناخوشایند است.
    تحلیلگران، برای ماه مارچ داده اقتصادی ناخوشایندی را پیش بینی میکنند ازآنجاکه ویروس کرونا از چین، اقتصادهای اصلی را در آن زمان مورد هدف قرار داد. انتظار می رود که رویدادهای کلیدی همچون GDP حوزه اروپا و آمریکا نقصان شدیدی داشته باشند. PMI خدماتی در انگلیس درماه مارچ با افت تا 12.3 و زیر 35.7 از ماه گذشته، جهش نزولی داشت. در گزارش تورم، CPI منطقه یورو دررقم 0.7% منتشر شد درحالیکه خوانش core نشان از سود 1.0% داد. این عدد تأییدکننده خوانش های اولیه بود.
    در آمریکا مطالبات بیکاری افتی تا 4.4 میلیون و زیر 5.5 میلیون در هفته گذشته داشت. در پنج هفته گذشته، مطالبات بیکاری جدید در نهایت به 26میلیون رسید از آنجا که بحران کرونا بسیاری از فعالیت های اقتصادی این قاره را تعطیل کرده است.اخبار ناخوشایند بیشتری هم از سفارشات کالاهای بادوام ماه مارچ داریم که جهش نزولی حدودا 14.4% داشت و این نخستین نزول طی چهار ماه بود. خوانش core افت حدودا 0.2% داشت پس از افت 0.6%. تمایلات مصرف کننده UOM( واحد اندازه گیری) سقوط تا 71.8 داشت که شدیدا زیر 89.1 از یک ماه پیش است. برآورد ما همچنان 67.8 است.

    تصمیم گیری نرخ بانک ژاپن: سه شنبه- انتخابی
    بانک احتمالا سیاست پولی فعلی خود را حفظ میکند. سرمایه گذاران با دقت بیانیه نرخ را زیر نظر دارند.

    CPI اولیه آلمان: چهارشنبه- همه روزها
    تورم همچنان در اقتصاد اول اروپا بسیار پایین است. CPI در خوانش نهایی ماه مارچ ضمن تأیید اعلام اولیه، فقط 0.1% بود. انتظار می رود که CPI سقوط تا 0.0% در انتشار بعدی داشته باشد.

    GDP پیشرفته آمریکا: چهارشنبه 12:30
    انتظار می رود که نخستین خوانش سه ماهه نخست این داده افت شدیدی را نشان دهد همراه با برآورد رقم -3.9%. اقتصاد در سه ماهه چهارم رشد نرخ 2.1% را نشان داد.

    تصمیم گیری نرخ کمیته بازار آزاد فدرال FOMC: چهارشنبه 18:00
    انتظار می رود که فدرال رزرو نرخ پایه فعلی خود را حفظ کند. سرمایه گذاران با جست و جو برای راه حل هایی برای حرکات آینده که ممکن است فدرال رزرو برای تحریک اقتصاد در پیش بگیرد، به دنبال بیانیه نرخ هستند.

    مطالبات بیکاری: پنجشنبه 12:30
    مطالبات بیکاری به حدبالای خود رسیده است ولی انتظار افت داریم با برآورد 3.5 میلیون.

    GDP فلش فرانسه: پنجشنبه 5:30
    اقتصاد دومین اقتصاد بزرگ اروپا نقصان حدودا 0.1% در سه ماهه چهارم داشت. تحلیلگران آماده افت شدید 4.0% GDP سه ماهه نخست می شوند.

    GDP فلش حوزه اروپا: پنجشنبه 9:00
    خوانش اولیه GDP بیشترین اثرچشمگیر را دارد حتی اگر دربردارنده داده آلمان نباشد. با نگاهی به سه ماهه چهارم، خوانش سوم نرخ رشد 0.1% را تأیید میکند. پیش بینی برای سه ماهه نخست رقم -3.7% است. افت در این محدوده احتمالا باعث سقوط شدید یورو می شود.

    تورم حوزه اروپا: پنجشنبه 9:00
    CPI درخوانش نهایی ماه مارچ دررقم 0.7% منتشر شد ازآنجاکه تورم همچنان درست زیر هدف بانک مرکزی اروپا و حدود 2% قرار دارد. برآورد خوانش اولیه ماه آپریل دررقم 0.1% قرار میگیرد. خوانش core سود 1.0% را در ماه مارچ نشان داد و پیش بینی برای ماه آپریل رقم 0.7% است.

    تصمیم گیری نرخ بانک مرکزی اروپا: پنجشنبه 11:45
    بانک مرکزی به سختی در تلاش برای کنار آمدن با آشفتگی در بازارهای مالی به سبب بحران کرونا است. ECB بخشی از قوانین خود را به دلیل حفظ دسترسی بانک به نقدینگی بسیار کم ارزش خود، تغییر داده است. همچنین، بانک برآوردهای تازه برای نرخ رشد و تورم را منتشر خواهد کرد و احتمالا نمرات داده ای را پایین می آورد.

    GDP کانادا: پنجشنبه 12:30
    کانادا GDP را، ماهانه منتشر میکند. اقتصاد این کشور روند کند 0.1% در ماه ژانویه داشت که زیر 0.3% از یک ماه پیشتر از آن است. انتظار می رود که این روند برگشتی نزولی همچنان در ماه فوریه با برآورد 0.0% ادامه داشته باشد.

    PMI تولید ISM آمریکا: جمعه 14:00
    شاخص، حرکت ناچیزی را در ماه مارچ نشان داد همراه با خوانش 49.1. هرچند، تحلیلگران آماده روند نزولی شدید در اعلامیه بعدی هستند همراه با برآورد 36.7. سطح 50( عدد مرزی) حائل بین توسعه و نقصان است.

    http://pcmfa.net/
    http://cabin.pcmfa.net/fa/register
پردازش ...
X