اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل چشم انداز هفتگی بازار ارز 6-10 ژانویه 2020

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: تحلیل چشم انداز هفتگی بازار ارز 6-10 ژانویه 2020

    Jan.2020.6-10#
    https://t.me/PCMchannel

    چشم انداز هفتگی بازار ارز؛ 6-10 ژانویه 2020، تنش های خاورمیانه، دستمزدهای غیرکشاورزی و موارد دیگر.
    سال جدید با برگشت جزئی افت دلار در سال 2019 آغاز شد و اکنون نخستین هفته همراه است با رویدادهایی بسیار مهم که مهم ترینش دستمزدهای غیرکشاورزی است. ارزها به کدام سمت خواهند رفت؟ در ادامه موارد برجسته هفته پیش رو را می آوریم.
    دلارآمریکا سال 2020 را با بهبود آغاز کرد- با بی اثر کردن زیان های وارد شده در اواخر سال 2019 در پی جریان پایانی سال. آمریکا و چین آماده امضای توافق تجاری در تاریخ 15 ژانویه هستند درحالیکه چین اعلام کرد با کاهش نسبت ذخیره مورد نیاز(RRR)، محرک بیشتری را اعمال خواهد کرد. نگرانی ها از برکسیت بدون توافق بار دیگر به اذهان راه پیدا کرده است. تنش های خاورمیانه پس از به شهادت رسیدن قاسم سلیمانی که مقام شماره 2 در دولت ایران بود، از سوی آمریکا، تشدید چشمگیری داشت. بهای نفت افزایش داشت و ارزهای امن نیز تقاضای قابل توجهی داشتند. تهران وعده انتقام داده است.

    تورم حوزه اروپا: سه شنبه 10:00
    ارقام شاخص قیمت مصرف کننده نوامبر کاملا عالی بود. CPI هدلاین در رقم 1% سالانه ثبات یافت درحالیکه CPI core ریزش 1.3% داشت که همخوان با حداکثری سال 2019 و از سال 2013 بالاترین رقم بود. پیش بینی می شود که انتشار اولیه ماه دسامبر 2019 نشان دهنده این باشد که تورم اصلی همچنان در رقم 1.3% ماند ضمن اینکه قیمتهای هدلاین افزایش تا 1.3% داشتند. بانک مرکزی اروپا این ارقام را زیر نظر دارد.

    PMI غیرتولید ISM: سه شنبه 15:00
    بخش خدماتی آمریکا با سرعتی مورد قبول در طول سال 2019 و رسیدن به نمره 53.9 در ماه نوامبر توسعه داشت- بالای مرز 50 نشان دهنده حدفاصل بین توسعه و افت است. برای ماه دسامبر افزایش تا رقم 54.4 بسیار محتمل است. جدای از تعطیلات در این بخش، انتشار آن به عنوان اشاره ای به گزارش مشاغل روز جمعه است.

    دستمزدهای غیرکشاورزی ADP: چهارشنبه 13:15
    بزرگترین نرم افزار داده دستمزد آمریکا(ADP) رشد ناچیز تنها 67k پوزیشن را در ماه نوامبر گزارش داد- این کمتر از برآورد است. هرچند این آمار تحت تأثیر اعتصاب شرکت جنرال موتورز قرار گرفت. گزارش ماه دسامبر احتمالا همخوانی بهتری با داده رسمی اشتغال خواهد داشت.حتی درصورتیکه هردوی این ارقام همخوانی نداشته باشند، انتظار می رود بازار باز هم واکنش نشان دهد.

    گزارشات نشست بانک مرکزی اروپا: پنجشنبه 13:30
    بانک مرکزی اروپا جزئیات نشست ماه دسامبر را برای نخستین بار زیر نظر کریستین لگارد منتشر میکند. این اسناد احتمالا با حضور مدیریت جدید تمایلاتی را آشکار میکند و ممکن است اشاراتی به حرکت های بعدی بانک داشته باشد. علاوه براین، همچنانکه لگارد آغاز بازنگری استراتژیک بانک را اعلام کرد، اینکه آیا مرکزمستقر در فرانکفورت گرایش به سیاست کاهش نرخ دارد یا افزایش آن، شایان توجه است.
    دستمزدهای غیرکشاورزی آمریکا: جمعه 13:30
    گزارش مشاغل ماه نوامبر جنجالی بود- بیش از 266هزار شغل در بزرگترین اقتصاد جهان، سود داشت. همراه با بازنگری های صعودی در ماه های گذشته و یک افزایش دستمزد معقول با رقم 3.1%، دلار صعود خوبی داشت. برآوردها برای گزارش ماه دسامبر محتاطانه است. پیش بینی اقتصاددانان افزایش 172هزار پوزیشن است درحالیکه انتظار می رود میانگین درآمدهای ساعتی در رقم 3.1% ثبات داشته باشد. این داده روی تصمیم گیری آینده فدرال اثرگذار است.

    گزارش مشاغل کانادا: جمعه 13:30
    پس از ارقام عالی بازار کارگری در میانه سال 2019، آخرین آمار این کشور برآورده کننده تمام انتظارات بازار نبود. دولت در ماه نوامبر رقم بزرگ 71هزار 200 پوزیشن را از دست داد که نرخ بیکاری را تا 5.9% می رساند. انتظار بازار، 20هزار صعود در ماه دسامبر است با افت نرخ بیکاری تا 5.8%.
    تمامی ساعات به وقت گرینویچ است.

    http://pcmfa.net/
    http://cabin.pcmfa.net/fa/register
پردازش ...
X