اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل چشم انداز هفتگی بازار ارز29-25 نوامبر 2019

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: تحلیل چشم انداز هفتگی بازار ارز29-25 نوامبر 2019

    Nov.2019.25-29#
    https://t.me/PCMchannel

    چشم انداز هفتگی بازار ارز؛ 25-29 نوامبر، غلبه داده سخت آمریکا و گفت و گوهای تجاری
    دلارآمریکا با توجه به گزارشات نشست فدرال رزرو و اخبار معاملاتی، افت و خیزهای خود را دارد. داده ها با به روز رسانی GDP آمریکا، سفارشات کالاهای بادوام و موارد دیگر، در مرکز توجه قرار میگیرد. در ادامه موارد برجسته هفته پیش رو را می آوریم.

    وضعیت کسب و کار IFO آلمان: دوشنبه 9:00
    IFO(موسسه پژوهش های اقتصادی) اتاق فکری مرجع در بزرگترین اقتصاد قاره است و با بالغ بر 7هزار بررسی، ارزش قابل توجهی دارد. با نگاهی به ماه اکتبر، نظرسنجی نشان دهنده ثبات اطمینان تجاری بوده است با نمره 94.6. احتمالا شاهد بهبود حداقلی در گزارش ماه نوامبر هستیم.

    رضایت مصرف کننده CB: سه شنبه 15:00
    معیار تمایلات مصرف کننده CB از سقف گزارش شده افت داشته است ولی همچنان بالا است. رضایت منطبق با خرده فروشی است. رقم CB در ماه اکتبر به 125.9رسید و ممکن است اکنون و پیش از جمعه سیاه Black Friday ، بالاتر باشد.

    GDP آمریکا: چهارشنبه 13:30
    بنابر نخستین اعلامیه GDP سه ماهه سوم، اقتصاد آمریکا رشد حدودا 1.9% سالانه داشت. این نرخ افزایش در مدت مشخص اثری ندارد ولی در حوزه یورو و دیگر اقتصادهای پیشرفته، شاهد سطوح بالایی بودیم. صعود به سطح بالای 2%، دلار را بالاتر میکشد درحالیکه روند نزولی تا 1.5% احتمالا روی آن فشار وارد میکند.

    سفارشات کالاهای بادوام آمریکا: چهارشنبه 13:30
    درحالیکه گزارش GDP ، سه ماهه و تا پایان ماه سپتامبر است، آمار سفارشات برای ماه اکتبر است- بااین اوصاف تازه ترین گزارشات هستند. سرمایه گذاری در وضعیت آماده باش بوده و به اقتصاد آمریکا فشار وارد کرده است. با نگاهی به ماه سپتامبر، سفارشات کالاهای بادوام هدلاین افت حدودا 1.2% و سفارشات core سقوط حدودا 0.4% داشت. احتمال جهش در این ارقام زیاد است.

    داده تورم حوزه یورو: جمعه 10:00
    درحالیکه داده تورم حوزه یورو افت 0.7% داشته است- کاهش چند ساله- شاخص قیمت مصرف کننده core رشدی 1.1% داشت و سطحی است که محرک بانک مرکزی اروپا می شود. اکنون سطحی مشابه را احتمال می دهیم.

    GDP کانادا: جمعه 13:30
    کانادا گزارشات GDP خود را ماهانه منتشر میکند- داده هایی به روز در اختیار میگذارد. در دوماه گذشته، رقم رشد این کشور رضایت بخش نبود که تنها 0.1% در ماه اوت افزایش و رکود در ماه جولای داشت. داده سه ماهه با پایان ماه سپتامبر تصویر بهتری از اقتصاد کانادا در اختیار میگذارد. اکنون افزایش سرعت توسعه را احتمال می دهیم.
    تمامی ساعات به وقت گرینویچ است.

    http://pcmfa.net/
    http://cabin.pcmfa.net/fa/register
پردازش ...
X