اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل: فاندامنتال بازار ارز- 5 اوت 2019

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: فاندامنتال بازار ارز- 5 اوت 2019

    تحلیل فاندامنتال:
    • دلارآمریکا/یوان چین برای نخستین بار در یک دهه، تابالای 7.00 شکست.
    • استرلینگ ممکن است همچنان با افزایش ریسک های برکسیت بدون توافق در این هفته، اثرگذار باشد.
    • بانکهای مرکزی باردیگر همراه با رزرو بانک استرالیا درروز سه شنبه و رزرو بانک نیوزلند در روز چهارشنبه در مرکز توجه هستند.


    سهام آسیا این هفته پس از درخواست شرکت های دولتی برای تعلیق واردات کالاهای کشاورزی آمریکادر پاسخ به تعرفه های هقته گذشته ترامپ، در محدوده قرمز آغاز به کار کرد. همچنین تشدید اعتراضات گسترده در هنگ کنگ منجر به ریزش بالای شاخص هنگ کنگ شد(بلومبرگ).
    ارز رسمی چین به ازای هردلار، 7یوان تضعیف شد که این برای نخستین بار طی یک دهه و پس از این بود که بانک ملی چین نقطه میانی نمودار را دررقم 6.9225 یوان رسمی چین قرار داد که یوان رسمی با این رقم مجاز است تا 2% در هر سمت معامله شود که این همراه با تشدید دوباره تنش های تجاری بوده است که منجر به رسیدن دلارآمریکا/یوان چین به سقف 7.0357 شد.
    سرمایه گذاران در پی ارزهای امن هستند؛ دلارآمریکا/ ین ژاپن ریزش 0.5 داشت و تا زیر 106.00 شکست که این، ضعیف ترین رقم از ژانویه 2019 بوده است. بازده ده ساله خزانه داری آمریکا افت 7bp تا کف داشت که آخرین بار در نوامبر 2016 مشاهده شد و فرانک سوئیس تقویت شد(بلومبرگ).
    چشم اندازها از برکسیت بدون توافق اثرزیادی روی پوند گذاشت و بارکلیز معتقد است که استرلینگ ممکن است همچنان روی افزایش ریسک های این سناریو اثرگذار باشد. تحلیل آنها بیانگر این است که« یک افزایش 10pp در احتمال برکسیت بدون توافق منجر به 1% کاهش نرخ مؤثر پوند می شود».
    دلالان بازار اخیرا به 40% شانس بدون توافق بودن برکسیت اشاره دارند که دامنه یک احتمال 6% از نزول اضافی در نرخ پوند را پیش روی می گذارد.
    مقامات ساختمان نخست وزیری بنابرگزارشات، آماده انتخابات سراسری در پی رأی عدم اعتماد جانسون پس از تعطیلات پارلمان هستند. جانسون پیش از این گفته است که پیش از موعد برکسیت در ماه اکتبر فراخوان انتخابات می دهد(تایمز مالی).
    این هفته بانک های مرکزی بار دیگر درمرکز توجه هستند و تیم پژوهشی ما تمایلات نزولی خود را درمورد هردو جفت ارزی دلاراسترالیا و نیوزلند دربرابر دلارآمریکا پیش از نشست روز سه شنبه رزرو بانک استرالیا و روز چهارشنبه رزرو بانک نیوزلند حفظ میکنند. انتظار آنها این است که رزرو بانک استرالیا آماده باشد ولی رزرو بانک نیوزلند کاهش نرخ 25bp توافقی داشته باشد.
پردازش ...
X