اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل: فاندامنتال بازار ارز- 29 جولای 2019

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: فاندامنتال بازار ارز- 29 جولای 2019

    تحلیل فاندامنتال:
    • سهام آمریکا در سقف بالا بسته می شود، آغاز بازار سهام آسیا ترکیبی بود.
    • پوند/دلارآمریکا امروز صبح کف جدید دوسال را شکست.
    • بانک های مرکزی و داده ها این هفته در مرکز توجه هستند.


    سهام آمریکا درروز جمعه همراه با سهام S&P500 صعود داشت و سهام Nasdaqپس از داده رشد اقتصادی آمریکا که قوی تر از حدانتظار بازار بود (با رقم 2.1% سه ماهه دربرابر 1.8% سه ماهه)، در محدوده بالا بسته می شود. سهام آسیا این هفته آغاز به کار ترکیبی داشت همراه با سقوط 1.5% سهام هین سنگ هنگ کنگ با توجه به اعتراضات بالا و گسترده در پایان هفته.
    پوندانگلیس/دلارآمریکا دروز جمعه پس از داده بهتر از حدانتظار آمریکا که قوت دلاراین کشور را افزایش داد، به کف دوساله رسید. جفت ارزی همچنان تا زیر کف 1.2350 در صبح امروز پس از هشدار وزیر کابینه انگلیس مایکل گو Michael Gove درمورد اینکه برکسیت بدون توافق « اکنون یک چشم انداز بسیار واقعی » است، رسید(بلومبرگ).
    در حوزه سیاست انگلیس کابینه بحران برکسیت جانسون امروز نخستین دیدار را داشتند و شش وزیر هرروز تا موعد برکسیت در تاریخ 31 اکتبر نشست هایی باهم خواهند داشت.
    مذاکرات تجاری آمریکا-چین این هفته بار دیگر از سر گرفته می شود همراه با نشست نمایندگان تجاری آمریکا با هیئت چینی درروز های سه شنبه و چهارشنبه.
    این هفته داده ها و بانک های مرکزی احتمالا در تعیین مسیر اصلی بازار در تابستان نقشی مهم دارند. بارکلیز انتظار دارد که فدرال رزرو محدوده هدف را حدود 25bp پایین بیاورد و فوروارد گایدانس آنهانشان دهنده این است که به نظر می رسد «درست عمل می کند».
    احتمال کمی وجود دارد که بانک انگلیس پس از بیانیه تعادلی اخیر نوسان داشته باشد ولی بازار همچنان نشانه هایی را مبنی بر اینکه در سال جاری کاهش داشته باشد با دقت دنبال میکند. تیم پژوهشی ما انتظار دارد که « GBP با توجه به سطوح پایین عطف به تعطیلات پارلمانی، صعود داشته باشد».
پردازش ...
X