اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل: فاندامنتال بازار ارز- 11 آوریل 2018

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: فاندامنتال بازار ارز- 11 آوریل 2018

    تحلیل فاندامنتال:
    • نگرانی ها از حمله ارتش آمریکا در سوریه ریسک بالایی داشت
    • پوند بریتانیا/ دلار آمریکا براساس ضعفی که در دلار آمریکا هست، بالا می رود
    • تمرکز بر گزارش نشست امروز fomc و icp



    بازارهای جهانی سهام دیروز در پی آرام گرفتن تنش های تجاری بین آمریکا- چین پس از سخنرانی نسبتا دلجویانه شی جینپینگ در روز سه شنبه، سیر صعودی داشت. هرچند، ارزش خطر در مورد نگرانی های عملیات احتمالی ارتش آمریکا در حمله به سوریه با عنایت به حملات سلاح های شیمیایی اخیر، کمتر شد.
    در بازارهای ارز جفت های g10 با نسبت های نزدیک به هم معامله شدند درحالیکه در em، روبل روسیه و try همچنان عملکرد ضعیفی داشتند که این ناشی از تحریم های آمریکا بر موجودی ها و تنش های ژئوپولتیک روسیه بود.
    پوند بریتانیا/ دلار آمریکا همچنان در بازار دیروز سیر صعودی داشتند که اساسا ناشی از ضعف کلی دلار آمریکا بود. تمرکز امروز بازار بر تولید صنعتی انگلستان در 9.30 است که احتمالا نوسانات کوتاه مدتی را درپی دارد.
    معامله گران ما به تازگی حمایت پوند/ دلارآمریکا را در 1.4150 از 1.3965 می بینند درحالیکه مقاومت در 1.4250-75 قرار دارد. یورو/ پوند بریتانیا در سطح 0.8695 و در سطح گسترده تری از 0.8665-0.8665 معامله می شود.
    با نظری به روز پیش روی، داده های مهم cpi آمریکا است که در این نقطه پژوهش های بارکلی انتظار این را دارد که سقوط اندکی در عنوان cpiپیش بیاید(2.3%سال/ سال) و همچنین در تورم مرکزی تورم باشد(2.1%).
    گزارش نشست fomc زیر ذره بین معامله گران است و پژوهش های بارکلی این انتظار را دارد که « نظرات درمورد حمایتگری معاملاتی و دیدگاه ها نسبت به تعادل ریسک چشم انداز میتواند به انباشت سود بازار بینجامد».
پردازش ...
X