اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل: فاندامنتال بازار ارز - 18 ژانویه 2018

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: فاندامنتال بازار ارز - 18 ژانویه 2018

    تحليل فاندامنتال
    حركات در بازارهاي اوراق قرضه ايالات متحده و اروپا ديروز نسبتا كم بود. فيوچرز اوراق قرضه با حفظ افزايش هاي روز سه شنبه در محدوده اي باريك بين 160.78 و 160.97 معامله شد. هشدار بانك مركزي اروپا درباره تاثير بالقوه ارزش بالاي يورو بر سر تورم و بنابراين درباره سياست ECB، ممكن است در برابر نزول در نرخ بازدهي اوارق قرضه حفاظت كمك كرده باشد. نرخ بازدهي اوراق 10 ساله آلمان با كمي تغيير در 0.55% قرار داشت. اوراق بلند مدت نسبتا عملكرد بهتري داشتند. در همين زمان، اوراق بهادار خزانه داري ايالات متحده بهتر از اوراق قرضه عمل كردند، و نرخشان 2.5-1 واحد پايه در منحني افزايش يافت. نرخ بازدهي اوراق 2 ساله يك سقف دوره اي جديد را در 2.04% به ثبت رساند. اين حركات عمدتا عوامل تكنيكال داشتند. كاپلان از مقامات فدرال رزرو از يك سناريو شامل حداقل سه نوبت افزايش نرخ بهره حمايت مي كند كه اين ممكن است به هموار شدن راه براي نرخ بازدهي اوراق قرضه ايالات متحده در انتهاي منحني منجر شود. تغييرات اختلاف بين سيستم برابري تجاري بين كشورهاي عضو اتحاديه اروپا (Intra-EMU) در برابر آلمان عمدتا بين 1- واحد پايه (يونان) الي 2+ واحد پايه (ايتاليا) محدوده شده بود.
    يورو/دلار در اوايل بازار آسيا در صبح روز چهارشنبه حركت اسپايك مختصري را در جهت صعودي تا 1.23 انجام داد. اين بار افزايش ايجاد شده نتوانست ثابت بماند و يورو/دلار در چشم انداز بزلند مدت با فاصله زماني كمي به سطوح پايين تر در 1.22 بازگشت. برگشت سريع برخي ويژگي هاي حركت خستگي ST را داشت. دلار در كل بازار با تقاضاي بهتري روبرو شد. پس از آنكه روز سه شنبه ويل روي از مقامات ECB، و كنستانتينو و نووتني از اعضاي ECB نيز هشدار دادند يك افزايش ناگهاني در يورو ممكن است تلاش هاي ECB براي برگردادن نرخ تورم به عدد هدف را پيچيده نمايد. تورم EMU در ماه دسامبر براي عدد تورم headline در 1.4% و براي مقدار core اين عدد 0.9% تاييد شد. اين اعداد بازار را غافلگير نكرد، اما موضوع مطرح شده از سوي مقامات ECB را تقويت كرد. يورو/دلار عدد 1.22 را در آغاز بازار ايالات متحده تست كرد. اختلاف نرخ بهره اوراق قرضه 2 ساله ايالات متحده/آلمان تا سقف دوره اي بالع بر 2.60% افزايش يافت. اختلاف اوراق 10 ساله با كمي تغيير در حدود 2% قرار داشت. زيان هاي نسبتا كم در بازارهاي دارايي و سهام جهاني پس از كاهش تند بين روزي سه شنبه در وال استريت نيز شامل ريسك بيشتر بي نظمي در نزول هاي ايجاد شده در دلار شد. داده محصول صنعتي ماه دسامبر ايالات متحده قدرتمند بود، اما عمدتا بدليل رشد در صنايع سودمند و معدن بود. واكنش دلار محدود بود. يورو/دلار در نزديكي 1.2225 معامله شد. دلار/ين در محدوده 110.75 در حال تغيير بود.
    استرلينگ با توجه به تقويم اقتصادي خالي بريتانيا اساسا دنباله روي روندهاي گسترده تر در يورو و دلار بود. يورو/پوند همراستا با اصلاح كلي يورو نزول كرد. اين جفت ارز در حال حاضر درست بالاي 0.8850 معامله مي شود. پوند همچنين با فاصله از سقف سه شنبه شب معامله مي شود اما سطوحي در محدوده 1.38 مي تواند بعنوان نشانه انعطاف در حركت استرلينك لحاظ شود. ساندرز از مقامات BoE، كه طرفدار افزايش نرخ بهره مي باشد، شانسي براي رشد پرداخت سريعتر را مشاهده كرد. اين ممكن است در طول زمان تفسير به سرعت بيشتر افزايش نرخ بهره توسط BoE شود.
پردازش ...
X