اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل: فاندامنتال بازار ارز - 7 دسامبر 2017

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: فاندامنتال بازار ارز - 7 دسامبر 2017

    تحلیل فاندامنتال
    • رییس جمهور ترامپ اورشلیم را بعنوان پایتخت اسراییل به رسمیت شناخت
    • بانک های مرکزی کانادا و هند سیاست خود را تغییری ندادند، این در حالیست که بانک مرکزی بنگلادشنرخ بهره خود را کاهش داد
    • نخست وزیر می همچنان زیر فشار قرار دارد چرا که مذاکرات Brexit در بن بست قرار دارد

    بازارهای دارایی و سهام جهانی برای چهارمین روز پس از دوره کوتاهی از برداشت شدید سود و بسته شدن معاملات در این هفته در ساعاتی تقریبا آرام و کم حجم به پایین لغزید. در بازار ارزی، پس از توضیحات متمایل به کاهش نرخ بهره از سوی بانک مرکزی کانادا ارزش دلار کانادا در برابر دلار کاهش یافت، این در حالیست که دلار استرالیا/ دلار پس از آنکه داده تجاری ماه اکتبر کمتر از پیش بینی ها ظاهر شد تا پایین ترین سطح از ماه ژوئن به این سو سقوط کرد.
    رییس جمهور ترامپ دیروز بطور رسمی اورشلیم را بعنوان پایتخت اسراییل به رسمیت شناخت و اعلام کرد که جابجایی سفارت ایالات متحده از تل آویو به اروشلیم را باجرا در خواهد آورد، با وجود هشدارهایی از سوی رهبران سراسر جهان که اظهار کردند این حرکت تلاش ها برای صلح را تضعیف خواهد نمود. این اعلامیه تردید سیاسی در منطقه را تشدید خواهد نمود اما حرمت قیمت ILS در فضایی کاملا جاری با ثبات و سازنده باقی ماند.
    بانک مرکزی کانادا سیاست خود را تغییری نداد، لحن محتاطانه خود را حفظ کرد و وابسته با داده های اقتصادی باقی ماند. ما به دیدگاهمان درباره بانک مرکزی کانادا برای افزایش نرخ بهره در اواخر سه ماهه اول 2018 یا اگر ریسک های NAFTA از بین برود در اوایل سه ماهه دوم ادامه می دهیم، بهمراه ریسک یک تاخیر قابل توجه در صورتی که این کار را انجام ندهند. بازار در افق یکساله کمی بیشتر از دو نوبت افزایش نرخ بهره می بینند، که این ریسک های نزولی را برای دلار کانادا در صورت ناامید شدن از داده های اقتصادی بارمغان می آورد.
    همینطور بانک مرکزی هند تغییری در سیاست خود نداد، اما بانک مرکزی بنگلادش (BCB) نرخ بهره خود را کاهش داد. بازار انتظار هر دو حرکت را داشت، و اینکه بانک مرکزی هند سیاست پولی خنثی خود را حفظ کند، البته یکی از اعضای MPC رای به کاهش 25 واحدی نرخ بهره داد. در همین حال، BCB نرخ بهره سلیک (Selic) خود را 50 واحد، یعنی تا 7.0% کاهش داد، که این بازتاب کاهش قبلی در تورم بود.
    در بریتانیا، نخست وزیر مِی برای تن در دادن به توافق Brexit با اتحادیه کارگران ایرلند شمالی تلاش بسیاری کرد که منجر به این شد نخست وزیر ایرلند شمالی هشدار دهد که توافق برای جدایی ممکن است تا اوایل سال آینده کامل نشود بطول بیانجامد. نخست وزیر مِی همچنان زیر فشار قرار دارد، و به گزارش تعدادی از منابع متحدین دیوید دیویس در حال ارسال پیشنهاد برای یافتن جایگزینی برای او می باشند.
    پویایی جریان پوند دوطرفه باقی مانده است، حمایت پوند/دلار در 1.3350 است که پیش از 1.3200 قرار دارد. در همین حال، مقاومت این جفت ارز در 1.3550 است که پیش از سقف های سال آن در ناحیه 1.3660 قرار دارد. حمایت جفت ارز یورو/پوند در 0.8730-90 قرار دارد و مقاومت آن در 0.8860.
پردازش ...
X