اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل: فاندامنتال بازار ارز - 4 دسامبر 2017

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: فاندامنتال بازار ارز - 4 دسامبر 2017

    تحلیل فاندامنتال
    • پس از تصویب لایحه مالیات توسط سنای ایالات متحده، دلار هفته خود را با قیمت بالاتری آغاز کرد
    • هفته ای بزرگ برای بریتانیا و پوند چرا که نخست وزیر می بسوی بروکسل می رود
    • حقوق بگیران غیرکشاورزی ایالات متحده (nfp) زیر ذره بین بازار این هفته

    بازارهای جهانی دارایی و سهام در حرکت بسوی انتهای آخرین هفته از اخبار درباره اینکه فلین مشاور سابق امنیت ملی توافقی برای مشارکت با هیات ویژه تحقیقات مولر درباره دخالت روسیه در انتخابات ایالات متحده کرده است زیر فشار قرار گرفتند.
    هرچند، دارایی ها و سهام ایالات متحده بواسطه پتانسیل موجود برای اصلاح مالیاتی و اینکه نسخه اصلاح مالیاتی سنا بعد از بسته شدن بازار در روز جمعه تصویب شد تقویت گردید. در نتیجه دلار صبح امروز در قیمت بالاتری باز شده است این در حالیست که بازارهای دارایی ئ سهام آسیایی جهت مشخصی در حرکت خود نداشتند.
    سنای آمریکا لایحه مالیات نسخه خود را تصویب کرد اما این لایحه با آن نسخه ای که در اوایل ماه نوامبر تصویب شده بود تفاوت دارد و در نتیجه این دو لایحه نیاز به تطبیق در مذاکرات کنفرانس حزبی پیش از آنکه بتوان لایحه نهایی را بامضا رسانده وتوسط ترامپ تبدیل به قانون گردد دارد.
    بخش تحقیقات بارکلیز دیدگاه خود درباره اینکه کاهش مالیات منجر به "قدرت گرفتن کوتاه مدت دلار" می شود را حفظ کرده است. این هفته انتظار می رود هفته ای بزرگ برای بریتانیا و پوند باشد چرا که نخست وزیر می امروز به سمت بروکسل حرکت می کند تا ساعت 12:15 با بارنیر دیدار کند. پرداخت بریتانیا به اتحادیه اروپاريال حقوق شهروندان اروپایی و مرز ایرلند سه موضوعی هستند که باید پیش از نشست هفته آینده اتحادیه پیشرفت کافی داشته باشند تا اطمینان حاصل شود گفتگوهای تجاری در اوایل سال آتی را می توان آغاز کرد.
    حمایت پوند/دلار در 1.3380 قرار دارد که پیش از 1.3200 می باشد و سطح مقاومتی آن در 1.3550 و 1.3660 قرار دارد. در یورو/پوند، سطح حمایتی در 0.8775 و ناحیه مقاومتی در 0.8860-0.8840 قرار دارد.
    در آلمان، آنجلا مرکل و رهبر سوسیال دموکرات ها به شرکت در گفتگوهای ائتلافی، که احتمالا تا سه ماهه نخست 2018 ادامه یابد، موافقت کردند.
    داده کلیدی در این هفته NFP می باشد که بخش تحقیقات بارکلیز انتظار دارد این داده پس از دو ماه اختلال بواسطه طوفانهای پیش آمده، عملکرد قدرتمندی را از خود نشان دهد (200000).
پردازش ...
X